Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי ביום שבת 106 ראלי שנת 95,הרכב נראה די שמור-שלדה נקיה, מנוע תקין, בולמים+ברקסים, תקינים! אין מקות בפח, הכל עובד והכל תקין, יש אפילו מזגן שעובד! רק מה, היום מתקשר אלי הבחור ואומר לי שהוא שכך להגיד לי שהחימום באוטו לא עובד ושהרדיאטור חימום דפוק!

אמרתי לו, אין בעיה, זה סיפור של לפחות 1500++ עולה לתקן, תרד קצת במחיר, הוא לא מוכן.

מה הסיפור של החלפת רדיאטור חימום? כי זה גם לפרק את הדאשבורד בשביל זה והדשבורד די עדין ושביר...

איפה ניתן לעשות את זה בצורה טובה ומקצועית (חוץ ממורשה)?

ובכלל, הוא רוצה גם ככה מעל מחירון, המחירון 15.5K הוא רוצה 18K,כדאי בכל זאת לקחת את הרכב ככה במחיר הזה?

 

תודה

לוטן

הייתה וולקן, היום יש קליאו ספורט MK1

פורסם

הכדאיות הכלכלית שבעסקה הנ"ל תלויה רק בך.

 

אתה מוכן לשלם לו את הסכום שהוא דורש עם הליקויים שהוא הצהיר בפניך ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני החלפתי רדיאטור חימום לפני כ-4 שנים בפיז'ו 205 בעלות של 700 ש"ח. אם זה אותו עיקרון אין צורך לפרק את הדשבורד (הכל מתבצע מתחת לדשבורד). עדיין תבדוק אם זה באמת הרדיאטור או אולי זה הפאנל של הכפתורים, ברז מיים או משהו אחר - לך תדע...

פורסם
אני החלפתי רדיאטור חימום לפני כ-4 שנים בפיז'ו 205 בעלות של 700 ש"ח. אם זה אותו עיקרון אין צורך לפרק את הדשבורד (הכל מתבצע מתחת לדשבורד). עדיין תבדוק אם זה באמת הרדיאטור או אולי זה הפאנל של הכפתורים, ברז מיים או משהו אחר - לך תדע...
איך ניתן לבדוק אם זה משהו אחר ולא רדיאטור?

וכל מי ששאלתי אומר לי שצריך לפרק את הדשבורד...

ולגבי המחיר, בעיקרון, אני מוכן לשלם את המחיר, זאת במידה ובבדיקה הכל יהיה תקין. מההתרשמות הראשונית שלי שראיתי את הרכב, הרכב נראה שמור מאוד ותקין! אפילו פנים הרכב נראה טוב וחדש.

הייתה וולקן, היום יש קליאו ספורט MK1

פורסם
אני החלפתי רדיאטור חימום לפני כ-4 שנים בפיז'ו 205 בעלות של 700 ש"ח. אם זה אותו עיקרון אין צורך לפרק את הדשבורד (הכל מתבצע מתחת לדשבורד). עדיין תבדוק אם זה באמת הרדיאטור או אולי זה הפאנל של הכפתורים, ברז מיים או משהו אחר - לך תדע...

ב-BX הגישה לרדיאטור החימום היא מתחת לתא הכפפות מהצד , שעתיים עבודה גג.

ב-306,106,ZX,SAXO,XSARA,405 ,205, 309 - יש לפרק דש בורד כדי להגיע אל הרדיאטור.

העבודה לא קלה, אבל לא נוראית. חפש בפורום המלצות ושרשורים בנושא. במוסך מורשה עבודה דומה על 306 עלתה כ-2.5K ! אפשר לסגור מחירים של כ-1000 עד 1500 ש"ח, תלוי בזה שמבצע את העבודה. יש צורך בעדינות רבה בפירוק ובמיוחד בהרכבה כדי לא לפרק את הדש בורד.

 

כדאיות ? בואו לא נפתח את דיוני ה-106 ראלי שווה מעל המחירון או לא. יש מספיק.

פורסם

צנרת המים בכניסה ויציאה מחוברת או מנותקת ? אם היא מנותקת סביר להניח שהרדיאטור אכן נוזל.

 

ברוב רכבי פיז'ו - סיטרואן , פירוק רדיאטור החימום אינו כרוך בפירוק הדשבורד. את ה-106 אני לא מכיר כ"כ לכן אנני יכול להגיד לך בודאות אבל הכי טוב לשאול במכוני רדיאטורים.

פורסם

יכול מאד להיות שהרדיאטור סתום

אפשר לנסות לפתוח אותו עם זרם מים חזק .

שמר

ב BX העבודה לוקחת בערך 45 דקות

לצב כמוני

פורסם

ב 205 רגילה (לא GTI וכד') אין שום בעיה לשלוף את הרדיאטור חימום מהאיזור הסמוך לרגלי הנהג (צד ימין, מעל הרדיו). אין צורך לפרק דשבורד - לפחות לא בדגמים של תחילת שנות ה 90.

 

בכל שאר הדגמים (106, 306, ZX והרשימה עוד ארוכה) יש צורך בפירוק הדשבורד. דווקא ב 307 חזרו לשיטה הישנה כמו ב 205 - ולכן גם שם אפשר לשלוף את הרדיאטור חימום (עם הרבה מאמץ) מבלי להוריד את הדש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...