Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני מעוניין לקנות סובארו שנת 97 או 98

ישנם שני דגמים הנראים לעין אותו הדבר מה ההבדל בין הגראנד לאונה לאימפרזה?

והאם יש יפנית אחרת מומלצת בסדר גודל הזה של הרכב והמחיר?

 

תודה לעונים

פורסם

הלאונה הוחלפה בסוף שנת 1993 באימפרזה שמשום מה נקראה בארץ גראנד ליאונה עד שנת 1995.

 

זהו אותו הרכב - כאשר היבואן החליף שמות.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

משום שהיבואן לא ידע איזה כח יהיה טמון בשם אימפרזה ורצה שהיא תצליח במכירות כפי שעשתה הליאונה.

כשהתבררה הצלחת השם אימפרזה הוחלף הזם לאחר כשנה בערך.

האוטו הוא אותו אוטו.

אופנוען

פורסם

גרנד לאונה זה בדיוק כמו אימפרזה, השם גרנד לאונה הגיע מהלאונה המוכרת,הלאונה הייתה סיפור הצלחה ולכן רצו לרכוב על אותה הצלחה וקראו לרכב גרנד לאונה.

 

לגבי איזה רכב מומלץ למשפחה באותו מחיר, אני הייתי הולך על לגאסי 2000 סמ"ק,שזה כבר ליגה אחרת.

פורסם
הלאונה הוחלפה בסוף שנת 1993 באימפרזה שמשום מה נקראה בארץ גראנד ליאונה עד שנת 1995.

 

זהו אותו הרכב - כאשר היבואן החליף שמות.

משום שהיבואן לא ידע איזה כח יהיה טמון בשם אימפרזה ורצה שהיא תצליח במכירות כפי שעשתה הליאונה.

כשהתבררה הצלחת השם אימפרזה הוחלף הזם לאחר כשנה בערך.

האוטו הוא אותו אוטו.

Same Same

 

פשוט השם שונה.

גרנד לאונה זה בדיוק כמו אימפרזה, השם גרנד לאונה הגיע מהלאונה המוכרת,הלאונה הייתה סיפור הצלחה ולכן רצו לרכוב על אותה הצלחה וקראו לרכב גרנד לאונה.

תגידו - אתם עושים צחוק?!

:shock:

כי מי שמשקיע, שוקע....

×
×
  • תוכן חדש...