Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

שלום, (אלפא סוד 83')

ממש עכשיו בדרך הביתה, העברתי שיר ברדיו דיסק ופתאום

הרדיו כבה לגמרי ולא נדלק יותר.

כשעצרתי ראית שגם שעון הזמן (דיגיטלי) לא עובד כלל.

הבדיקות היחידות שידעתי לעשות הן בדיקת החיבורים מאחור (שלם ומחובר),

ובית הפיוזים, שם הכל נראה תקין.

חוץ משני אלה הכל עובד כרגיל, צריך לציין שהם עבדו מצויין עד היום

והאלטרנטור חדש.

 

מה זה יכול להיות?

 

תודה, איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

נראה כבעית נתיך/מגע לנתיך.

פתח את מכסה הנתיכים בתא המנוע, הסר את המכסה הפלסטי, "שחק" עם הנתיכים, קודם וודא שאין נתיך שרוף, (שהפס חתוך באמצעו) , ברכבים אלה בדכ יש בעיה של מגעים משני צידי הנתיכים, אם יש צורך בהח' נתיך, יש לוודא נתיך בעל ערך נומינלי מתאים.

יתכנו בעיות נוספות, החל בזו.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

איתי שלום רב!

לרדיו קיים נתיך מיוחד בפני קצר חשמלי, העלול לשורפו ולהשביתו לצמיתות, עקוב אחרי הנתיך המחובר

בצמה המחוברת לרדיו, ובדוק האם הוא שרוף, האם הנתיך מספק מתח לשעון , אינני יודע אך לרוב המתח לרדיו אמור להיות ממתח חשמלי אחרי מתג הצתה, כדי שתוכל לשמוע רדיו רק בפתיחה חלקית

של מתג ההצתה, ולשעון יש מתח קבוע, כך שלחשמלאים שלנו, רפי לין , דני זומרשטין ויצחקי הפתרונים

בברכה

צביקה

**** כרגיל דני הקדים אותי.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • אחראי פורום
פורסם

תודה!

בקשר לפיוזים, בנוסף לקטנים המוכרים, יש עוד 3 גדולים יותר שמתחברים לפאנל מתחת.

מה הם עושים? יש מקום לעוד 4-5 כאלה, שפשוט לא מחוברים.

 

אגב, הרדיו פועל גם בלי סוויץ'.ואני מאוד מקווה שה-pioneer הזה לא מת!

הוא החזיק שנתיים של טיולי שטח בסמוראי (יותר קשה מזה- אין),

ועדיין עובד כמו חדש.

 

נבדוק ונדווח :-)

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם

אוקיי, זה היה זריז :-D

 

שיחקתי עם הפיוזים, שייפתי על הדרך את המגעים עם נייר שיוף (יש לי בתא המנוע,

אל תשאלו למה) - והכל חזר לעבוד.

 

תודה רבה! הלוואי ששאר הבעיות היו פשוטות כאלה :-)

 

שאלה לסיום: יש אפשרות להחליף את הפיוזים העתיקים האלה בסוג

המודרני יותר (השקופים שנראים כמו ח') ?

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום

מדובר בטויוטה יאריס 2003

רדיו ודיסק לא מגיבים (מערכת סטראו מובנית)

ואילו שעון, מד חום, מכשב דרך עובדים.

בדקתי את כל הפיוזים - תקינים

(אגב איך ניתן להבין איזה פיוז שייך לרדיו דיסק ?)

מה עוד אפשר לבדוק לפני שאביא את האוטו למוסך מורשה?

 

תודה !

 

דוד

×
×
  • תוכן חדש...