Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא מזכירה שום קופרה! בטח ובטח לא במראה!

 

אני לא מאמין שמראה יפיפה כמוה מנעו מאתנו, מה מחירה בחו''ל?

 

עמית.

לדעתי עמית,

בגוף בכללי, במבט מהצד, היא דומה מאוד לדור הנוכחי של האיביזות.

בחזית היא מזכירה גם כן מאוד את הדור הישן של האיביזות עם הפנסים השטוחים והגריל דומה.

והתחת שלה מזכירה את הפיאט בראבו קלות.

פורסם

זה רכב משפחתי, לא קשור בכלל לאיביזה.

 

החישוקי 3 צבטות שמגיעים עם גרסת האבארת' ממש יפים. האמת שפעם עלתה במוחי המחשבה לרכוש לי סט :p

!AWDSOME

פורסם

גדעון, הנה הזדמנות להשתרג מפונטו אבארט' לסטילו אבארט' :p

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אכן פיאט סטילו, לא היה ייבוא לארץ עקב מחסור בתיבה אוט' ומחיר לא כדאיי.

הסיבה המקורית הייתה מחסור באוטומט.

אחרי זה ראו שהמכונית גורמת לפשיטת רגל של פיאט.

המכונית קברה את פיאט.

אז החליטו לא להביא לארץ רכב שהוא כישלון מיסחרי.

 

הדגם הבא שיוצא עוד שנה לא מתוכנן ע"י פיאט,היה במקור אמור לחלוק פלטפורמה עם אופל אבל עכשיו שהם לא שותפים של אופל כנראה הוא יחלוק פלטפורמה עם KIA

 

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/201962/surprise_tieup_for_stilo.html

אייל

פורסם

יש סטילו 5 דלתות גם בירושלים של UN של השגרירות האיטלקית

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

חבל בכלל שהיא לא הגיעה ארצה, לא משנה אבארת' או לא.

 

זו דוגמא טובה עד כמה אנשים תלויים בתיבה האוטומטית. היבואן שלל אותה מראש רק מהסיבה הזו... וחבל.

פורסם
UN זה האו"ם.

אתה בטוח שמדובר בסטילו?!

אני יודע שזה האו"ם, וכן בטוח ראיתי אותה כמה פעמים.. היא נראית חרושה כמו רכב ליסינג ממוצע.

לא יודע למה יש לי אהבה לסטילו וממש הפתיע אותי שהיא כשלה במחירות.

BMW E30 325i Coupe


×
×
  • תוכן חדש...