Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מבט ראשון ואני ראיתי קצת אלפה,איביזה,קולט.

פחות משעממת מהפונטו זה בדוק!

*פה יש אחת שהרימה תחת*

ופה אהבתי את הכתומה!

 

הכתומה זו הגנרד פונטו שאמורה להגיע כמחליפה של הפונטו ספייס ולא סטילו ...ד"א משהו שם לב ששמו סמל של מזראטי על הפונטו (נכון שיש דימיון ,אבל לא צריך להיסחף!!).

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צודק.

 

חילקו אחת באיזשהו פרק של פיפט' גיר. בעונה הקודמת, או בזו שלפניה.

 

אור.

הייתה גרסאת שומאכר..

הרכב עם החתימה בלורד זהב על הדשבורד היה יחיד במינו, ונחתם ע"י שומאכר באיזה שהוא מסלול מרוצים בו הוא התראיין לפיפת' גיר..

הם ציינו שזה דבר מיוחד, כיוון ששומאכר לא חותם למעריצים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
חבל בכלל שהיא לא הגיעה ארצה, לא משנה אבארת' או לא.

 

זו דוגמא טובה עד כמה אנשים תלויים בתיבה האוטומטית. היבואן שלל אותה מראש רק מהסיבה הזו... וחבל.

 

אתה לא יכול להפיל את חוסר הייבוא לארץ ביבואן, ממש לא שווה ליבואן להקים מערך שלם לרכב בשביל שימכרו עשרות בודדות בשנה וגם זה בהגזמה,

אין מה לעשות, עם ישראל קונה אוטומט וזהו! אני בטוח שסמל"ת חשבה ברצינות על הייבוא והגיעה למסקנה שהיא פשוט תפסיד כסף ולפי דעתי בצדק.

 

גם ייבוא של הבררה לפי דעתי לא מישתלם אבל הם כן מייבאים אותה בישביך תדמית והיתחשבות בחובבי הרכב בארץ.

פורסם
חבל בכלל שהיא לא הגיעה ארצה, לא משנה אבארת' או לא.

 

זו דוגמא טובה עד כמה אנשים תלויים בתיבה האוטומטית. היבואן שלל אותה מראש רק מהסיבה הזו... וחבל.

חבל כי אם היא היתה מגיעה היית קונה אותה?

אם לא אתה היית קונה אותה, אז מי היה קונה אותה? כל אלפי אניני הטעם שנוסעים על מריאה?

חבל כי אם היא היתה מגיעה, אנשים אחרים היו קונים אותה? מי?

לא הבנתי מה כל כך כואב לך הלב על העם היושב בציון. על הפרארי שהוא הפסיד?

יצא לי לנהוג על פיאט סטילו, פיאט סטילו אבארט ופיאט סטילו JTD.

פרט לדמיון מטריד מאוד לקורולה ראנקס, אין שום דבר מיוחד באוטו. למעשה, מדובר (כפי שנכתב כאן) במכונית שבהחלט לוקחת חלק ניכר ברשימת הסיבות לכישלונה של חטיבת המכוניות של פיאט. בזכות המכונית הזו, העם האיטלקי (וזהו אחד המקרים היחידים ואם איני טועה המקרה הראשון שזה קרה. עד כדי כך היא היתה טובה שאפילו האיטלקים שמאוד נאמנים למכוניות מתוצרת מקומית העדיפו משהו אחר) העדיף מכונית בינונית שאינה מתוצרת היצרן הלאומי האיטלקי - פיאט - והלך בהמוניו לקנות (כשם המשתמש שלך) גולף. עד כדי כך האוטו היה טוב, שהאיטלקים קנו....משהו אחר. מחוץ לאיטליה (שם, כמו כל פיאט, הן נפוצות) הן נמכרות בגרושים-כי העדיפו על פניהן את המגאן, הראנקס וה 307.

 

אני לא מבין את הקטע הזה של לראות (עוד) מכונית בתמונה ולהיכנס לניתוחים על "כמה חבל שהיבואן הרשע לא הביא את היפיפיה הזו ולמה עם ישראל לא אוהב ידני". אם המכונית היתה כזו טובה, בסמל"ת היו שמים לב ומביאים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.


×
×
  • תוכן חדש...