Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הדבר הזה פשוט מפחיד אותי !!!! :shock3: :crazyeye:

אני מדבר כמובן על ה-5 המקורית ולא הזבל הלבן הזה.....

 

תגידו, איך הרנו 5 טורבו (אני מדבר רק על המקורית, הלבנה לא מעניינת אותי) בהשוואה ל-106 ראלי?

סתם רעיון שעלה לי :roll:

 

יש מה להשות? פשוט אף פעם לא חשבתי על זה.....

אני מתכוון מבחינת התנהגות.

פורסם
מה זה מנוטע מרכזי?

מתחת למושבים או מה?

ומה יש מקדימה?

 

מאחורי המושבים (אין מושבים אחוריים). מקדימה יש תא מטען, לרוב.

 

מנוע מרכזי נמצא לפני הגלגלים האחוריים, מנוע אחורי - מאחוריהם (כמו בחיפושית ו-911).

 

ואישפוז צודק - הרנו 5 טורבו הרגילה היא באמת לערסים שרוצים שלאוטו שלהם תהיה הילת מרוצים. זה כמו להשוות 205GTI (עם כל הכבוד) ל-205T16.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה זה מנוטע מרכזי?

מתחת למושבים או מה?

ומה יש מקדימה?

 

מאחורי המושבים (אין מושבים אחוריים). מקדימה יש תא מטען, לרוב.

 

מנוע מרכזי נמצא לפני הגלגלים האחוריים, מנוע אחורי - מאחוריהם (כמו בחיפושית ו-911).

 

ואישפוז צודק - הרנו 5 טורבו הרגילה היא באמת לערסים שרוצים שלאוטו שלהם תהיה הילת מרוצים. זה כמו להשוות 205GTI (עם כל הכבוד) ל-205T16.

 

רוני

 

 

 

בוא תיסע על ה-5 טורבו של חבר שלי....

 

למה לזלזל???

הרכב הזה מדהים,יושב סוף הדרך בסיבובים וגם ממש ממש לא חסר לו כוח.

 

רוני....אני מתפלא עלייך....

 

פתח מגזיני MAXPOWER ותראה איזה רכב עם "הילת מרוצים".

רק לך זה נראה רכב של ערסים... :shock::shock::shock:

פורסם

יש עוד רנו 5 טורבו 2 בארץ.

 

אחת כחולה מ-ד-ה-י-מ-ה שיום אחד הופיעה בחנייה התת קרקעית בבניין שלי (יש פה כמה שכנים שהם אספני רכב), ללא ספק הטורבו 2 הכי יפה שראיתי מעודי, רכב תצוגה ברמה בינלאומית, נראה כאילו הרגע יצא מהמפעל.

 

כמו שיום אחד היא הגיעה ככה היא גם נעלמה, מאז לא ראיתי אותה יותר. :cry:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
מה זה מנוטע מרכזי?

מתחת למושבים או מה?

ומה יש מקדימה?

 

מאחורי המושבים (אין מושבים אחוריים). מקדימה יש תא מטען, לרוב.

 

מנוע מרכזי נמצא לפני הגלגלים האחוריים, מנוע אחורי - מאחוריהם (כמו בחיפושית ו-911).

 

ואישפוז צודק - הרנו 5 טורבו הרגילה היא באמת לערסים שרוצים שלאוטו שלהם תהיה הילת מרוצים. זה כמו להשוות 205GTI (עם כל הכבוד) ל-205T16.

 

רוני

 

 

 

 

 

בוא תיסע על ה-5 טורבו של חבר שלי....

 

למה לזלזל???

הרכב הזה מדהים,יושב סוף הדרך בסיבובים וגם ממש ממש לא חסר לו כוח.

 

רוני....אני מתפלא עלייך....

 

פתח מגזיני MAXPOWER ותראה איזה רכב עם "הילת מרוצים".

רק לך זה נראה רכב של ערסים... :shock::shock::shock:

 

MAXPOWER זה התנ"ך של של הערסים בכל הקשור לעולם הרכב.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אהה דויד, תנ"ך - מגזין חצי פורנו..

אותו דבר :wink:

 

מכמה MAXים שראיתי, רק חסר שהם ימכרו גרביונים.

 

ולגבי הGT המקורית - הא בה די הא בה די!!! :shock: יאמיייי!

 

ולמנופחת - ניסיון יפה!

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
מה זה מנוטע מרכזי?

מתחת למושבים או מה?

ומה יש מקדימה?

 

מאחורי המושבים (אין מושבים אחוריים). מקדימה יש תא מטען, לרוב.

 

מנוע מרכזי נמצא לפני הגלגלים האחוריים, מנוע אחורי - מאחוריהם (כמו בחיפושית ו-911).

 

ואישפוז צודק - הרנו 5 טורבו הרגילה היא באמת לערסים שרוצים שלאוטו שלהם תהיה הילת מרוצים. זה כמו להשוות 205GTI (עם כל הכבוד) ל-205T16.

 

רוני

 

 

 

 

 

בוא תיסע על ה-5 טורבו של חבר שלי....

 

למה לזלזל???

הרכב הזה מדהים,יושב סוף הדרך בסיבובים וגם ממש ממש לא חסר לו כוח.

 

רוני....אני מתפלא עלייך....

 

פתח מגזיני MAXPOWER ותראה איזה רכב עם "הילת מרוצים".

רק לך זה נראה רכב של ערסים... :shock::shock::shock:

 

MAXPOWER זה התנ"ך של של הערסים בכל הקשור לעולם הרכב.

 

 

לא ידעתי שבתנ"ך יש תמונות של בחורות ומכוניות משופרות... :twisted:

פורסם

רגע , לא הבנתי משהו...

ה5 המקורית היא בעלת אותו מבנה כמו הקליאו V6 ?

סתם לידע כללי רציתי לדעת כי קראתי איפהשהוא שהמנוע נמצא גם מאחורי המושבים אז מישהו יכול לאמת לי את זה?

פורסם

אוי ואבוי הרמה שאתם מפגינים כאן היא מבישה כל חובב רכב !

 

כאשר ראיתי לראשונה את הטורבו 2 האדומה אני השתחוותי.....

 

כן , השתחוותי !!!!!!!

 

אני כבר מגיל 12 בערך ידעתי לזהות אותה . ובאותה תקופה הייתי מכור למטוסים ולא למכוניות !

 

( הידעתם שאורך של F 16 הוא 15.01 מ' והוא מגיע למהירות של 1.95 מאך בגובה 36,000 רגל ? )

 

ולענין , כל השוואה בין הרנו טורבו הרגילה לטורבו 2 האגדתית , זו בושה לעולם הרכב .

 

אילו רק אחד שאני מכיר ( וגם אישפוז... ) היה רואה מה שרשמתם הוא היה מתאשפז עכשיו עקב התפוצצות ורידים בראש .

 

בכל מקרה , יש את גוגל , תתחילו ללמוד קצת על האגדה הזאת !!!!

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

הלבנה של מיקי עם 330 כ"ס?

חברים איפה הבלוקבסטר, יש למישהו פה סרט שהוא צריך להחזיר...

 

יש לה מנוע 2.0 ליטר והיא שוקלת כמו טנק שרמן מצוי (רמז, אפילו יותר מהרכב שלי).

יש לה שני משקולות מאחורה הנושאים את המידה 285 (המידה של הטורבו 2 המקורית).

אבל עם הנעה קידמית.

באותו היום ששתיהן הגיעו זה היה אחד הימים היפים של ה-ANTI RICE-BOYS.

מצד אחד פוזה WANNABE, מצד שני אגדה (שיש ממנה 1400~ יצירות נוספות).

 

הקשר בין המנופחת לטורבו 2, הוא כמו הקשר בין יאשה לרכב מהיר. :roll:

רכב כזה בחו"ל עולה כ-2/3 מה-T16, שזה ד"א לא סכום קטן בכלל, בערך כמו M3 עם תוספות.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".


×
×
  • תוכן חדש...