Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ויירון, אם לא קראת את כל השרשור, זוהי באמת האגדה.

 

המנופחת היא החיקוי. שים לב לפלסטיקה שלה - היא מקורית של רנו.

 

תערוך החוצה את הגרשיים, ותשתחווה :wink:

 

 

ואל תפריע להזיל ריר... :p:p

 

 

ראלימן

 

חחח איש ראלי קט. קרעת אותי. אני יודע שזו האמיתית. אבל בשבילי-היא לא אגדה. לי יש אגדות אחרות. משהו אחר לגמרי. :wink: שמח שנהנת מתצלומיי הדיגיטליים.

 

אז לצערי אתה לא ממש חובב מכוניות. אתה חובב אאודי. לא משנה אם היא טובה או לא.

 

חובב מכוניות הוא מישהו שאוהב מכוניות בגלל שהן טובות ולא בגלל שהן אאודי או אלפא רומיאו. ואכן אתה חיי באגדות.

 

 

מנהלים תחזירו ת'תמונות! באמצע הזלת ריר הפרעתם לי!!

 

 

 

:wink:

ראלימן

 

אוקי. עזוב ת'רנו 5 הזאת בצד.

אבל מכונית טובה בשבלי קודם כל לא צריכה לבקר במוסך כל כך הרבה.

בטח אחרי המפגש הוא ישר טס למוסך לסדר איזו תקלה צרפתית :lol:

אני אוהב 911טורבו, אני אוהב אינטגראלה, אני אוהב עוד הרבה מכוניות טובות שלא עונדות את סמל 4 הטבעות. טוב, לא נגלוש לנושאים אחרים, להת' :wink:

172

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בשביל להחזיק אגדה, אני מוכן לבקר במוסך כל שני וחמישי.

ד"א אם אתה חושב שאינטגרלה לא נכנסת למוסך, אתה טועה.

הרכב הזה נכנס למוסך יותר מאשר ראלי בת 8 עם 12 ידיים שלא עשו לה טיפול אי פעם.

 

שוב פעם, אתה מעריץ אאודי, גם אם יתנו לך שני רכבים (אחד מהם אאודי), כאשר השני יותר טוב משמעותית, אתה עדיין תעדיף אאודי.

זאת הערצה עיוורת.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".


×
×
  • תוכן חדש...