Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי אצל ליטל ויש שם אוטו שהם מטפלים בו (חובה לראות) רנו 5 טורבו מנוע מרכזי :!:

הנעה אחורית משהו מדהים הדבר הזה נראה כמו חדש הצבע(פניניה) והניפוחים באים ככה

מהחברה אחרי שיחה קטנה עם הבעלים מדובר באוטו מפחיד ביותר הוא דרך אגב יבוא לר"ג

בשישי הקרוב חובה לבוא ולראות :!: רנו 5 טורבו בארץ :?::shock2::loco:

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוטו יפה לאללה.

160 כ"ס מקורי.

 

יש גם GT TURBO עם הנעה קדמית ששודרגה ל-330 כ"ס.

 

בארץ????

 

אני מכיר את ה 5 טורבו, הלבנה עם הניפוחים מאחורה שהתחת שלה יותר גדול מכל האוטו שלי, ושכל צמיג שלה הוא ענק. יש לה אגזוז אחד בצד השמאלי, ושעוני גדישה ענקיים. זאת הרנו 5 טורבו שאתם מדברים עליה?

Back to the original - NC again.

פורסם
אוטו יפה לאללה.

160 כ"ס מקורי.

 

יש גם GT TURBO עם הנעה קדמית ששודרגה ל-330 כ"ס.

 

בארץ????

 

אני מכיר את ה 5 טורבו, הלבנה עם הניפוחים מאחורה שהתחת שלה יותר גדול מכל האוטו שלי, ושכל צמיג שלה הוא ענק. יש לה אגזוז אחד בצד השמאלי, ושעוני גדישה ענקיים. זאת הרנו 5 טורבו שאתם מדברים עליה?

לא :!: זה בכלל מנוע קידמי

פורסם

המנוע של הראשונה (5 TURBO) ממוקם במרכז וההנעה אחורית.

דיברתי עם בעל הרכב והוא אמר לי את זה אישית.

מה גם שזה נכון לגבי הדגם הזה.

 

לגבי הלבנה: משופרת ל-330 סוסים ההנעה קדמית וכך גם המנוע.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

את זה אני לא יודע :cry:

ב-5 טורבו המקוריות המנוע היה 1400 מוגדש שהביא את האוטו ל-160 סוסים.

ה-GT גם נראה לי בעלת מנוע 1.4 ליטר, אבל במקרה של ה-330 אני מאמין שהוחלף המנוע לא?! :lol:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

אכן אכן..זה מה שמעניין אותי, איזה מנוע מושתל ב-5 הזו..

כמו שלאונו אפשר לדחוף עם קצת רצון והרבה נסיון 2 ליטר מסוים.. :twisted:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אני מכיר 2 רנו 5 טורבו 2 בארץ (אני מדבר על ההנעה האחורית מנוע מרכזי). אולי יש יותר.

 

לפחות לאחת מהן צמיגי 285 מאחור :shock:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני מכיר 2 רנו 5 טורבו 2 בארץ (אני מדבר על ההנעה האחורית מנוע מרכזי). אולי יש יותר.

לפחות לאחת מהן צמיגי 285 מאחור :shock:

אכן, יש שתיים. הלבנה ועוד אדומה אחת.

מנוע מרכזי, הנעה אחורית. שלדה שאין לה ממש קשר לרנו 5 חוץ מהשם...

אגב, סתם לידע כללי - לא מעט מכוניות גרופ B מוגדשות היו עם מנוע 1400~ בגלל שהיו 2 קטגוריות, למנועים מעל, ומתחת 2000 סמ"ק. ובמקרה של מנוע מוגדש, הכפילו את הנפח במקדם של 1.4 כדי להחליט לאיזה קטגוריה הוא שייך.

 

לעניין הצמיגים - משום מה הם באו עם חישוקים במידות לא אינצ'יות :shock: , מה שדי מעורר בעיה במציאת צמיגים.

מישהו יכול לעזור למצוא צמיגים במידות לא אינצ'יות בארץ? או ג'נטים עם אופסט כזה מטורף החוצה?

פורסם

בושה וחרפה. מערבבים קודש וחול.

 

עצם העובדה שהרנו טורבו המקורית (מנוע מרכזי), והרנו קשקוש-GT-יותר-מידי-ניפוחים-בואו-ותראו-איזה-ז..-קטן-יש-לנהג מופיעות באותו ת'רד, היא ביזיון לפורום, ורק מראה עד כמה בקלות הרמה המוטורית הנמוכה של מדינתנו הדקדנטית מבלבלת בין קלאסיקה, מכונה ששורשיה נעוצים עמוק בהיסטוריית הראלי, וסופר מיני "חמה", שמעולם לא הבריקה יותר מידי, אבל איזה חוכמולוג טרח להדביק עליה ערימות של פלסטיקה בשביל למשוך תשומת לב, ואולי גם שיפר את המנוע, שוב בשביל למשוך תשומת לב, הפעם ברמזור.

 

תתביישו לכם. אתם כולכם בדרך לגיהינום מוטורי, שם יכריחו אותכם לנסוע בכביש ישר כמו סרגל, 90 קמ"ש, בסוזוקי בלאנו, לנצח. :twisted:

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם
בושה וחרפה. מערבבים קודש וחול.

 

עצם העובדה שהרנו טורבו המקורית (מנוע מרכזי), והרנו קשקוש-GT-יותר-מידי-ניפוחים-בואו-ותראו-איזה-ז..-קטן-יש-לנהג מופיעות באותו ת'רד, היא ביזיון לפורום, ורק מראה עד כמה בקלות הרמה המוטורית הנמוכה של מדינתנו הדקדנטית מבלבלת בין קלאסיקה, מכונה ששורשיה נעוצים עמוק בהיסטוריית הראלי, וסופר מיני "חמה", שמעולם לא הבריקה יותר מידי, אבל איזה חוכמולוג טרח להדביק עליה ערימות של פלסטיקה בשביל למשוך תשומת לב, ואולי גם שיפר את המנוע, שוב בשביל למשוך תשומת לב, הפעם ברמזור.

 

תתביישו לכם. אתם כולכם בדרך לגיהינום מוטורי, שם יכריחו אותכם לנסוע בכביש ישר כמו סרגל, 90 קמ"ש, בסוזוקי בלאנו, לנצח. :twisted:

 

:mm_yeah: התאפקתי מלהגיב בסיגנון דומה !

ה-GT טורבו הלבנה זאת בדיחה בלבן עם גלגלי משאית חלוקה מאחור ואוסף של פלסטיקה ושעונים שלא קשורים אחד בשני ב-sheet !

לצבוע את הרנו טורבו המקורית בלבן פנינה מטאלי גם גובל בעיניי בחטא ! חבל.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
בושה וחרפה. מערבבים קודש וחול.

 

עצם העובדה שהרנו טורבו המקורית (מנוע מרכזי), והרנו קשקוש-GT-יותר-מידי-ניפוחים-בואו-ותראו-איזה-ז..-קטן-יש-לנהג מופיעות באותו ת'רד, היא ביזיון לפורום, ורק מראה עד כמה בקלות הרמה המוטורית הנמוכה של מדינתנו הדקדנטית מבלבלת בין קלאסיקה, מכונה ששורשיה נעוצים עמוק בהיסטוריית הראלי, וסופר מיני "חמה", שמעולם לא הבריקה יותר מידי, אבל איזה חוכמולוג טרח להדביק עליה ערימות של פלסטיקה בשביל למשוך תשומת לב, ואולי גם שיפר את המנוע, שוב בשביל למשוך תשומת לב, הפעם ברמזור.

 

תתביישו לכם. אתם כולכם בדרך לגיהינום מוטורי, שם יכריחו אותכם לנסוע בכביש ישר כמו סרגל, 90 קמ"ש, בסוזוקי בלאנו, לנצח. :twisted:

 

אם אתה יכול, תיתן קצת הבדלים על השניים, ומה עושה אחת מהם לקלאסה מוטורית, ואחת מהם לסופר מיני חמה....מה ההבדלים בדיוק אם אפשר לדעת...

Back to the original - NC again.

פורסם
אם אתה יכול, תיתן קצת הבדלים על השניים, ומה עושה אחת מהם לקלאסה מוטורית, ואחת מהם לסופר מיני חמה....מה ההבדלים בדיוק אם אפשר לדעת...

מה ההבדלים?

זה לא אותו אוטו...

אחת היא מפלצת ראלי GROUP B עם שילדה ייעודית ומנוע מרכזי שקיבלה רישוי כביש רק בגלל חוקי הומולוגציה. מכונת מרוץ שלא רואים כל יום על הכביש, עם תפיסה תכנונית יותר ספורטיבית משל הפרארי 456 שמסתובבת בארץ.

השניה היא עגלת קניות לנשים צרפתיות שקיבלה סטרואידים למנוע והייתה די מוצלחת אצל ערסי רמזורים.

 

תחשוב לבד מי זו מי.

:wink:


×
×
  • תוכן חדש...