Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי ששאל על הלבנה אז אם אני לא טועה הושתל שם מנוע של מגאן 2.0 16V עם קיט טורבו

 

וכמובן אין מה להשוות בין הדגמים

 

הדוגמא הכי טובה היא הקליאו ספורט (עם כל הכבוד שיש לי אליה ואוף כמה כבוד שיש לי אליה)

שהיא היורשת הכמובן הרבה יותר מוצלחת של החמש טורבו "הרגילה"

מול הקליאו V6 שהיא היורשת של הטורבו 2 והיא מכונית אקזותית לכל דבר

ולמי ששאל המבנה הוא בעיקרון אותו מבנה

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מכונת מרוץ שלא רואים כל יום על הכביש, עם תפיסה תכנונית יותר ספורטיבית משל הפרארי 456 שמסתובבת בארץ.

 

רגע רגע..יש לה שלדה יותר מטורפת מלראלי??? :shock::shock:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

חלק ממכם פה משווה בין המכוניות האלה רק דבר אחד כח וזה פשוט לא רק זה הרנו עם

המנוע קידמי והרנו עם המנוע מרכזי זה אוטו שונה לגמרי מבחינת התנהגות והכל.

אתם יודעים מה יכול להיות שהרנו עם המנוע המרכזי תהיה יותר חזקה (הכחולה למשל)

אבל היא בחיים לא תתנהג כמו המנוע המרכזי. דרך אגב בעל האוטו שדיברתי איתו אמר לי

שבגלל שזה מנוע מרכזי והנעה אחורית אפשר לאבד את האוטו הזה בקלות וחייב ללמוד לנהוג

עליו. הוא אמר לי גם,שמספיק שאתה מרים קצת את הרגל מהגז בסיבוב אתה בבעיה רצינית.

 

סתם דוגמא אני יביא לכם תארו לעצמכם ראלי רגילה מול ראלי הנעה אחורית ומנוע מרכזי בכאילו :lol:

פורסם
למי ששאל על הלבנה אז אם אני לא טועה הושתל שם מנוע של מגאן 2.0 16V עם קיט טורבו

 

וכמובן אין מה להשוות בין הדגמים

 

הדוגמא הכי טובה היא הקליאו ספורט (עם כל הכבוד שיש לי אליה ואוף כמה כבוד שיש לי אליה)

שהיא היורשת הכמובן הרבה יותר מוצלחת של החמש טורבו "הרגילה"

מול הקליאו V6 שהיא היורשת של הטורבו 2 והיא מכונית אקזותית לכל דבר

ולמי ששאל המבנה הוא בעיקרון אותו מבנה

 

דווקא ההשוואה הזו לא כ"כ במקום, בהמון מקומות אומרים שה V6 לא מהירה באופן משמעותי מה 172 , שים לב, לא אמרתי לא מהירה יותר אלה לא מהירה באופן משמעותי שיצדיק את ההבדל העצום שיש במחיר.

פורסם
למי ששאל על הלבנה אז אם אני לא טועה הושתל שם מנוע של מגאן 2.0 16V עם קיט טורבו

 

וכמובן אין מה להשוות בין הדגמים

 

הדוגמא הכי טובה היא הקליאו ספורט (עם כל הכבוד שיש לי אליה ואוף כמה כבוד שיש לי אליה)

שהיא היורשת הכמובן הרבה יותר מוצלחת של החמש טורבו "הרגילה"

מול הקליאו V6 שהיא היורשת של הטורבו 2 והיא מכונית אקזותית לכל דבר

ולמי ששאל המבנה הוא בעיקרון אותו מבנה

 

דווקא ההשוואה הזו לא כ"כ במקום, בהמון מקומות אומרים שה V6 לא מהירה באופן משמעותי מה 172 , שים לב, לא אמרתי לא מהירה יותר אלה לא מהירה באופן משמעותי שיצדיק את ההבדל העצום שיש במחיר.

 

ה"בעייה" הזו נפתרה ככל הנראה עם ה-V6 MK2...

פורסם

אכן לפי מה שהבנתי (לצערי לא נסעתי על קליאו V6) הבעיה נפתרה בMK 2

נכון שהמשוואה לא מושלמת אבל היא הכי קרובה שיש (לדעתי)

ומעבר לזה שהקליאו V6 יותר מהירה (אולי לא מספיק) מהספורט היא יותר מהנה (שוב לא מניסיון)

וכמה שהקליאו ספורט יכולה לנשוך הV6 יכולה הרבה יותר בעיקר בMK1

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

רועי אתה יכול לכתוב רק בקצרה מי המנצחת או מה הם חשבו על הקליאו בכלליות

למאותגרי האנגלית שבפורום

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
רועי אתה יכול לכתוב רק בקצרה מי המנצחת או מה הם חשבו על הקליאו בכלליות

למאותגרי האנגלית שבפורום

 

הקליאו ניצחה, היא הכי מהנה בכלליות, מאתגרת לנהיגה ומציעה אפשרות למערכת יחסים בוגרת ומעניינת. זה על קצה המזלג.

פורסם

ויירון, אם לא קראת את כל השרשור, זוהי באמת האגדה.

 

המנופחת היא החיקוי. שים לב לפלסטיקה שלה - היא מקורית של רנו.

 

תערוך החוצה את הגרשיים, ותשתחווה :wink:

 

 

ואל תפריע להזיל ריר... :p:p

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
ויירון, אם לא קראת את כל השרשור, זוהי באמת האגדה.

 

המנופחת היא החיקוי. שים לב לפלסטיקה שלה - היא מקורית של רנו.

 

תערוך החוצה את הגרשיים, ותשתחווה :wink:

 

 

ואל תפריע להזיל ריר... :p:p

 

 

ראלימן

 

חחח איש ראלי קט. קרעת אותי. אני יודע שזו האמיתית. אבל בשבילי-היא לא אגדה. לי יש אגדות אחרות. משהו אחר לגמרי. :wink: שמח שנהנת מתצלומיי הדיגיטליים.

172

פורסם
ויירון, אם לא קראת את כל השרשור, זוהי באמת האגדה.

 

המנופחת היא החיקוי. שים לב לפלסטיקה שלה - היא מקורית של רנו.

 

תערוך החוצה את הגרשיים, ותשתחווה :wink:

 

 

ואל תפריע להזיל ריר... :p:p

 

 

ראלימן

 

חחח איש ראלי קט. קרעת אותי. אני יודע שזו האמיתית. אבל בשבילי-היא לא אגדה. לי יש אגדות אחרות. משהו אחר לגמרי. :wink: שמח שנהנת מתצלומיי הדיגיטליים.

 

אז לצערי אתה לא ממש חובב מכוניות. אתה חובב אאודי. לא משנה אם היא טובה או לא.

 

חובב מכוניות הוא מישהו שאוהב מכוניות בגלל שהן טובות ולא בגלל שהן אאודי או אלפא רומיאו. ואכן אתה חיי באגדות.

 

 

מנהלים תחזירו ת'תמונות! באמצע הזלת ריר הפרעתם לי!!

 

 

 

:wink:

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.


×
×
  • תוכן חדש...