Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'יה מה הם המקומות שניתן עדיין לנסוע אליהם לכמה ימים בלי חשש?

כל אזור הצפון לא בא בחשבון עקב המצב הבטחוני, היה תכנון לנסוע לטבריה אבל...

 

בכל מקרה יש לנו עדיין את הדרום, מה הם המקומות שאפשר לנסוע אליהם לכמה ימים עם חברים (לא אילת)?

 

תודה מראש :)

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
חבר'יה מה הם המקומות שניתן עדיין לנסוע אליהם לכמה ימים בלי חשש?

כל אזור הצפון לא בא בחשבון עקב המצב הבטחוני, היה תכנון לנסוע לטבריה אבל...

 

בכל מקרה יש לנו עדיין את הדרום, מה הם המקומות שאפשר לנסוע אליהם לכמה ימים עם חברים (לא אילת)?

 

תודה מראש :)

עמית.

תלוי איפה ואיזה סוג של נסיעה,

אני תמיד נהנה מטיולי ג'יפים בדרום במיוחד אם זה מסע של יומיים או שלושה .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

המלצתי, אני משתמשת בהם ביום יום:

 

כפר הנוקדים http://www.kfarhanokdim.co.il/

חאן שחרות http://www.camel-riders.com/he/index.asp

ספינת המדבר http://www.lanegev.co.il/html/lina/sfinat_hamidbar/

מדרשת שדה בוקר http://www.boker.org.il/

אני מניחה שזה יספיק, כדאי להיות מהירי החלטה כי התיירים מפונים למקומות הללו.

אירית

פורסם

אירית .

ביום יום ?

את מורת דרך או משהו כזה?

ולשואל:

אפשר גם לרדת לים המלח ,יש גם חניונים פתוחים (חוף עין גדי ) ,יש אכסניות (ביס"ש ונראה לי שעוד אחת)

ומלונות .

יש באזור נחלים יפים בשמורות בתשלום ובחינם ,ויש את ים המלח .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

ניתן לרדת לים המלח ,

נחל דוד ,

לפני הירידות ניתן להגיע למכתש הגדול (איזור ירוחם)

החולות הצבעוניים,

עין בוקק,

 

איזור אחר - עזוז או ניצנה מכינים שם גבינות עיזים טעימות

או סתם לבקר אותי בדימונה

כוס קפה עלי...

 

ירון מאיר

×
×
  • תוכן חדש...