Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את הפיצוץ מחיפה שמעתי גם אני , הייתי בחוץ והיה הד בוםםםם ,

התפלאתי מאוד - מה כבר כאן ? ?

 

תודה לכולם על הדאגה , אבל אנחנו בקריות רק במתח .

נראה שהחברה בנהריה ממש במלחמה .

 

יש התלבטות איפה לישון , אחת האפשרויות שעלתה כשהצלחתי לדבר עם מי מחברי המועדון מהקריה היתה לישון מתחת לאוטו , מפתחות בסוויץ , פנים לחזית :-)

 

שנדע ימים טובים יותר ,

 

ביי לכולם , לעידן והמשפחה , כל טוב שימרו על עצמכם ונתראה בשמחות - אמן .

אנחנו עוד כאן !

 

דרור .

 

דרור שמרו על עצמכם!!!

 

ותשמור על הרכב:wink:

 

 

תודה לכולם על הדאגה...כנראה שזה יימשך הרבה זמן..:|

 

 

 

עידן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תאמין לי , עידן שלמרות כל הדאגות יש מקום לא מבוטל גם לכלי הרכב .

 

ויש כאן בקריות מספיק רכבים יפים וגם כמה שלי ממוקמים כאן בקריות .

המוריס בבית , הרקורד 59 , 60 , והקדט הצהובה .

 

נקווה לטוב .........

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

הנפילה בסטלה מריס ליד המשרד זעזעה את כול הבניין

 

אחר כך שמענו שתי נפילות נוספות שעדיין לא הודיעו עליהם

גם אנו בחזית כעת, מזכיר את מלחמת המפרץ

פורסם

אני התפניתי לאחור לדירה שלי במרכז, ההורים באים בעקבותי מחר עם סבתא ורמבו.

לפחות הלוטוס כבר במרכז :)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

שלום חברים !

 

חזרתי לביתי אחרי יומיים שבהם נדדתי עם המשפחה ( לחץ מהשלטונות-אישתי )

 

 

אין כמו בבית ! ( הצפון )

איך שהגעתי - דבר ראשון בדקתי שעליזה בריאה ושלמה ואכן כך !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

נו מה אומר לכם,ביום שישי נגררה הפיאט 238 אחר כבוד למוסך ושם התחלנו בפירוק, היום יום ראשון בבוקר כבר הספקתי לאסוף את הדרמים ורפידות הבלם והבאתי אותם למוסך,2 דקות אח"כ נחתו להם מספר טילים בטווח ברדיוס קצר מהמוסך שנמצא במפרץ חיפה.

 

כמובן שהדבר משבש לגמרי את התוכניות ואין ברירה אלא לקוות לטוב.

 

לא נותר אלא לחזק את ידי הצבא ולקוות כי הצוררים הקיצונים הללו יושמדו .

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

עברנו עוד יום קשה היום יום א' בחיפה והמפרץ .

 

כמה מחברנו היו קרובים מאוד לרעש והפגיעות (כולל אני ) .

עם זאת שבו כולם לבתיהם ונראה כי הקטיושות שכחו משעות אחה"צ המוקדמות.

 

החיזבללללללללללה ברחו הביתה מוקדם לפני סיום יום העבודה :-)

נתחשבן איתם גם מחר .

 

שנתראה בשמחות - אמן ואמן .

תודה לכל החברים שדרשו בשלמנו בטלפון והתעניינו בשלומנו .

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

בתור הנציג הצפון-מערבי של הפורום - תושב שלומית ( שלומי ) אני משקיף בתענוג ענק על עמדת המ/חיזבלה שממוקמת על ההר צפונית לבית שלי איך שהיא בוערת זה ממש תענוג , בא לי להוציא סטייקים ולרוץ לעמדה שלהם - ממש חבל לבזבז אש כזו טובה :-) , מה שכן בטוח יהיו לי המון פחמים למנגל אם אני עובר שם .

 

חוצמיזה קצת קשה להירדם בלילה עם כל הפיצוצים והיריות אבל לא לדאוג אנחנו בצפון נשמור עליכם שם במרכז ....

 

אנחנו חזקים כאן ושום גוש טינופת המכונה נסראאלה לא יפחיד אותנו - כאן זה הבית שלנו !

 

 

אגב : עליזה קצת בוכה בלילה אבל היא בסדר גמור .........:roll:

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
בתור הנציג הצפון-מערבי של הפורום תושב שלומית ( שלומי ) אני משקיף בתענוג ענק על עמדת המ/חיזבלה שממוקמת על ההר צפונית לבית שלי איך שהיא בוערת זה ממש תענוג , בא לי להוציא סטייקים ולרוץ לעמדה שלהם - ממש חבל לבזבז אש כזו טובה :-) , מה שכן בטוח יהיו לי המון פחמים למנגל אם אני עובר שם .

 

חוצמיזה קצת קשה להירדם בלילה עם כל הפיצוצים והיריות אבל לא לדאוג אנחנו בצפון נשמור עליכם שם במרכז ....

 

אנחנו חזקים כאן ושום גוש טינופת המכונה נסראאלה לא יפחיד אותנו - כאן זה הבית שלנו !

הוצאת לי את המילים מהפה.
פורסם

אל דאגה - אני שומר על כולם מהבית בצפון !

 

 

אמר פעם חוקר טבע שבכל שנה נהרגים כ20 איש מכרישים - אז מה לא נלך לים ?

 

ואותו חוקר גם אמר כי בכל שלוש שנים נטרף מישהו מדוב קוטב - אז לא ניסע לקוטב ?

 

 

ואני חוזר למשפט שלי שהיה סוגר כל נושא :

 

קח את החיים בקלות או שהחיים יקחו

אותך בקלות !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !


×
×
  • תוכן חדש...