Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה מספיק ! השברולט 57 שלי, 49 שנה בארץ, אומרת שזה קטן עליה. היא אדומה מכעס על שיבוש חיי האספנות שלה ומאז תחילת המלחמה משגרת טילים ממכסה המנוע שלה לעבר החיזבלה(כל סט 150 $ )...

חיפה והצפון מוגנים !

נ.ב. 1 נשארנו בחיפה כי כאן אנחנו גרים, כאן גרים החברים שלנו, כן כולם נשארו. יש לי מקום בירושלים אבל אני חיפאי גאה ואני משפחתי והמכוניות כולם בחיפה. לא פיזרתי את הצי כי כאן הנמל שלי.

אם יש לכם זמן ואין לכם מה לעשות במלחמה תקפצו לבקר.

להתראות במפגשים אחרי המלחמה!

נ.ב. 2 יש להתחיל לחשוב על טיול לצפון הרחוק, כמו הטיול שהיה לקרית שמונה, כולל לינה בצימרים של הצפון !

שלמה דן גדרון

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם יש לכם זמן ואין לכם מה לעשות במלחמה תקפצו לבקר

 

אכן בשבת נטשנו את השרון (לפי המקומונים מאויים קאסמים...+ מספר שיגורים כושלים)

ונסענו לבקר בחיפה !

לצערנו לא נוכל לחזור על הביקור בשבת הקרובה כי התכנון הוא כרמיאל.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

לחברינו בצפון ובדרום

 

ולחברנו שנמצאים שם בשתי החזיתות, החוסן של כולנו הוא תוצאה מעמידתכם במצב הבלתי אפשרי וההזוי הזה, ואנחנו שואבים את הכח שלנו מכם, אנחנו מגובשים.

 

ומהגיגי האישיים והמקצועיים - אנחנו מארחים בארץ קבוצות נוער רבות ומשלחות, אף לא אחד בקש להקדים את חזרתו לארה"ב, אנחנו כמובן עסוקים בלהרחיק אותם מאזורים בעייתים, וזאת על אף בקשתם לא לשנות.

 

זו הפעם הראשונה בהיסטוריה הבעייתית שלנו שאני מוצאת את עצמי מנהלת שיחות עם הורים אמריקאיים שמתקשרים ושמחזקים ולא היסטריים,

 

דן! הצפון או הדרום אחד הם, ואולי לא עלינו גם אנו במרכז נהייה מעורבים, ראלי הזדהות הוא בהחלט אפשרות, שנחכה קצת?

אירית

פורסם

אנחנו עדיין כאן ,

 

המכוניות אף הן , מקווים שלא יפול עליהן שום מזיק משמים :-)

וכמו שכתב דן - באמת ולא צריך לחשוב הרבה על מסע לצפון ,

אני חושב שרק צריך לקבוע מתי , כלומר כשיהיה שקט , וכל השיירה במלא הדרה תתיצב

לנסיעה לצפון !

איציק מקרית שמונה היזמין לא פעם . יש לו צי נחמד ואני מקווה שלא נפגע כלל .

ניסיתי לצלצל אך ללא מענה בינתיים שלחתי לו הודעה ונקווה לשמוע ממנו בקרוב .

בשנה שעברה היינו אני ואריה עם השברולט 56 הפתוחה בביקור אצלו , הוא קיבל אותנו בסבר פנים יפות וחזר וביקש שנעלה פעם לצפון - כולם .

 

אני חושב שזו ההזדמנות ! ממתינים לשקט ............

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
אם יש לכם זמן ואין לכם מה לעשות במלחמה תקפצו לבקר

 

תיקון :כשאמרתי באו לבקר התכוונתי לחברי המועדון ולא לקטיושות

שלמה דן גדרון


×
×
  • תוכן חדש...