Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

האם ישנה דרך להשאיר את מראות הצד ברכב יבשות ,2 רעיונות עלו לי בראש,האם ניתן ליישם

לפחות אחד מהם?

 

1.להתקין על המראה סוג של מגן

2.למרוח על המראה חומר כלשהו שיעזור בייבוש מהיר ככל האפשר של טיפות הגשם

 

תודה

הכל יחסי בעולם...

פורסם

בדיוק בזמן ההודעה הזאת...:-)

 

מגן?ולמה המגן לא יירטב? ניתן למרוח חומר שגורם לטיפות להתגלגל מהר ולא להמרח על המראה.קיים חומר כזה -שכחתי את שמו.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
בדיוק בזמן ההודעה הזאת...:-)

 

מגן?ולמה המגן לא יירטב? ניתן למרוח חומר שגורם לטיפות להתגלגל מהר ולא להמרח על המראה.קיים חומר כזה -שכחתי את שמו.

"להקדים תרופה למכה" שמעת על דבר כזה???:wink:

 

בקשר למגן,

המטרה שלי לשמור על מראה יבשה (ככל היותר ) בשביל זה בדיוק קיימים מגנים למינהם,לא ,שהם יירטבו ושהשטח עליו הם מגנים יישאר יבש.

 

בקשר לחומר,

עד כמה יעיל החומר?

איך הוא נקרא?

הכל יחסי בעולם...

פורסם

בקשר לחומר,

עד כמה יעיל החומר?

איך הוא נקרא?

אתה קורא בכלל את התגובות שרושמים לך?

ווקס. WAX. שעווה בעברית, ווקס למכונית ליתר דיוק, מאוד יעיל. נסה לשפוך מים על הצד החיצוני של נר.

אגב, מומלץ בחורף גם לעשות ווקס לחלונות של הרכב.

 

בקיצור.

ווקס, ככה זה נקרא כבר שנים רבות, וימשיך להיקרא עוד הרבה שנים...

 

תהיה בריא

אלעד

פורסם
יש רכבים בעלי מראות חשמליות מחוממות אוטומטית.

באיזה אוטו מדובר?

מדובר בסקודה פאביה 1.4 אוט' שנת 2002

 

יש ברכב מראות מתחממות, חשבתי שהמראות מתחממות ומסירות אדים

 

מה,הן גם מייבשות טיפות גשם ?:shock:

 

אלעד,אני קורא הודעות ומודה לכל המגיבים:mm_yeah:

פשוט משום מה ההודעה שלי התפרסמה אחרי ש אביתר רשם על הווקס

 

בקשר ל ווקס, הבנתי שזה אמור להיות ווקס מיוחד למכונית

 

כמה שאלות,

1.יש עדיפות לחברה מסוימת?

2.מה מחירו בערך?

3.איפה קונים ווקס כזה?

הכל יחסי בעולם...

פורסם

מניסיון, החימום מייבש את הטיפות.

 

לגבי הווקס,

תעשה חיפוש בפורום.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...