Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך הסיטרואן ZX ?,הרכב נחשב לרכב אמין?אני מדבר על שנתונים 91-96

יש לרכב מחלות מיוחד? מה צריכת הדלק של הרכב?והאם האחזקה זולה יחסית?

 

תודה איתי

פורסם

ב91 לא הגיע הרכב לארצינו, היבוא החל אצלינו בשנת הדגם של 92

קיימים נפחי מנוע 1400 (קרבורטור והזרקה, 92-3 על קרבורטור 94-6 הזרקה), 1600 הזרקה בלבד, 1800, 1900, 2000

1400: מאוד אמין מבחינה מכנית לדעתי האישית, מנועים כמו של 205 שהיו משרתות בצה"ל ועברו התעללויות וזה עדיין נוסע, ב1400 האבזור בסיסי יש מזגן אין חלונות חשמל והסלון פחות נוח, אני הגעתי עם הרכב לצריכה של 1:17 כי האוטו היה מכוון תערובת עניה.

על מנוע 1900 הוא שותה הרבה יותר יש שמועות של 1:7 עד 1:11 תלוי איך נוהגים ולאן נוסעים, מבחינת אבזור, מזגן, סלון יותר איכותי, 2 חלונות חשמל, ABS, שעוני לחץ וחום שמן...

מה שבטוח בטוח: אין רכב יותר נוח מZX בסכומים הזעומים שהרכב הזה נמכר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

חפש במנוע החיפוש של הפורום.

 

לגבי צריכת דלק - יש מספר גרסאות, ממנוע 1.4 ועד מנוע 2.0 16V.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בקטגוריה הצרפתית דגמי ה-ZX בגרסת ה 1.4 וה- 2.0 נחשבים לעמידים, חסכוניים וסוסי עבודה נוחים עם חלקים זמינים במחירים נורמליים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כפי שנאמר יש מספר רב של דגמים. מה הדרישות מעבר לאמינות? חסכונות, ביצועים או פשרה בין שניהם?

 

בגדול רכב נפלא, אם תמצא אקזמפלר שמור תקבל יחס מעולה של תמורה לכסף.

קוואסקי EN 500 VULCAN

פורסם
ב91 לא הגיע הרכב לארצינו, היבוא החל אצלינו בשנת הדגם של 92

קיימים נפחי מנוע 1400 (קרבורטור והזרקה, 92-3 על קרבורטור 94-6 הזרקה), 1600 הזרקה בלבד, 1800, 1900, 2000

1400: מאוד אמין מבחינה מכנית לדעתי האישית, מנועים כמו של 205 שהיו משרתות בצה"ל ועברו התעללויות וזה עדיין נוסע, ב1400 האבזור בסיסי יש מזגן אין חלונות חשמל והסלון פחות נוח, אני הגעתי עם הרכב לצריכה של 1:17 כי האוטו היה מכוון תערובת עניה.

על מנוע 1900 הוא שותה הרבה יותר יש שמועות של 1:7 עד 1:11 תלוי איך נוהגים ולאן נוסעים, מבחינת אבזור, מזגן, סלון יותר איכותי, 2 חלונות חשמל, ABS, שעוני לחץ וחום שמן...

מה שבטוח בטוח: אין רכב יותר נוח מZX בסכומים הזעומים שהרכב הזה נמכר.

מנוע 1.9 שותה יותר? חלונות חשמל? שעון חום שמן?

 

זה כל מה שיש לך לומר על הוולקן? ?-:

×
×
  • תוכן חדש...