Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר שבועיים מנסה לקנות 4 צמיגים בגודל

16 205/50

(וולוו S40 T4 )

 

אבל אני לא מצליח לקבל הצעת מחיר אחת נורמלית והרמה של האנשים שמוכרים את הצמיגים היא מאוד נמוכה בד"כ והדבר היחיד שמעניין אותם זה המידה של הצמיג והחברה וברגע שאתה מתחיל לדבר איתם על דגמים הכל מתערפל S03 זה ES3 ומספיק שיש אות אחת זהה אז מבחינתם זה אותו צמיג.

הבלאגן שיש לנו בארץ בתחום הוא פשוט נורא ונשאר לי רק לקנא באמרקאים ובאפשריות שעומדות לפניהם וזה עוד לפני שנכנסתי לנושא למחיר.

 

יש שלושה צמיגים שאני מוכן להתקין ברכב-

1) Goodyear Eagle F1 GS-D3

2) Bridgestone Potenza S-03 Pole Position

3) Dunlop SP Sport 9000

 

נכנסת לאתר של שואף למחלקה של ברידסטון וחפשתי את הצמיג S-03

http://www.allbiz.co.il/Shoeftires/data/102618_ברידגסטון.mht

ומה שאני רואה שם זה ES03 (מצרף צילום מסך בקובץ)

מישהו יכול להגיד לי מה לעזאזל הצמיג הזה ?

גוגל מחזיר לי רק תשובות ברוסית........

 

מישהו יכול לנסות להוציא אותי מהפלונטר של הצמיגים?

נמאס לי כבר לחפש.

 

עמי

Untitled-1.png

פורסם

גם אני במידה די דומה לשלך 205/55-16 ואכלתי הרבה "קש"

 

חפש דנלופ SP9000 באם תאריך הייצור טוב וטרי

או D3 כפי שכתבת, או קונטיננטל ספורט קונטקט 2 (אני נוסע על כאלו ומרוצה)

מצ"ב דירוגים

http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/surveydisplay.jsp?type=MP

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

בזמנו אני רכשתי בדיוק את אותה המידה שאתה מחפש,לקופה שלי.

ממש לא נתקלתי בבעיות מיוחדות,הכל היה עניין של מחיר.

אני רכשתי לבסוף את הפוטנזה S03 PP ב-540 ש"ח לצמיג כולל הרכבה ואיזון וגם בגלל שהתעקשתי על צמיגים טריים קיבלתי סט בן חצי שנה.(מחיר נכון לשנה שעברה)

אגב לטעמי הם קצת רועשים.

רכשתי בטייר קלאב פ"ת,בחור בשם גיא מנהל שם את העניינים.

coupe turbo 16v

ibiza turbo 20v

פורסם

רכשתי גם את אותה מידה בדיוק, לאימפרזה GT, צמיגי F1 GS-D3 באיזור ה3000 כולל הכל

(לא זוכר מחיר מדויק)

 

היפר צמיג פ"ת - רן (ליד צומת סגולה)

 

מקום רציני, עם ליפט הרמה מלאה שלא פוגע ברכב.

STI 2004

 

 

פורסם

אגב לטעמי הם קצת רועשים.

תשמע, כשדורשים תוצרת ספורטיבית חייב להיות איזה שהוא TRADE-OFF.

ה-TURANZA של בריג'סטון (מעניין, מאותה חברה) הם שקטים מאוד, אבל כמובן שלא מעניקים את אותה אחיזה.

 

באופן אישי? שירעיש מצדי כמו תזמורת מכבי האש והמשטרה בקונצרט משותף. העיקר האחיזה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

חפש GSD3, אחלה צמיגים.

 

 

מהניסיון שלי עם קונטיספורט - צמיג גרוע.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...