Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אחותי וגיסי רוצים לקנות מכונית.

הם נוסעים על מאזדה לאנטיס 1.6(LX) שנת 2,000...ורוצים להחליף.

הם רוצים שנת 2001 ומעלה,מנוע 1,600-2,000 סמ"ק אוט',לא יקרה לאחזקה,אמינה,נוחה ובטוחה.

עכשיו יש הדגשה על-ייצוגיות.גיסי עורך דין,אז הוא צריך את עניין הייצוגיות...

אז כניראה שיונדאי לא ניכנסת פה....(עורך דין של יונדאי...:-o )

והתקציב מוגבל ל-65,000 עם גמישות ל-70,000 ש"ח...

תודה לעונים...

פורסם

עכשיו יש הדגשה על-ייצוגיות.גיסי עורך דין,אז הוא צריך את עניין הייצוגיות...

אז כניראה שיונדאי לא ניכנסת פה....(עורך דין של יונדאי...:-o )

חכה חכה מה יעשו לך....

 

אלמרה טקאנה?

 

תבדוק במחירון, אולי B4 ?

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם

אפשר גם התקדמות קלה למאזדה 626.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם ניתן להתגמש אזי אני מאמין שניתן למצוא פורד מונדיאו 02' בכ70K (בשוק, ואם מדובר בליסינג אז בכלל אין בעיה ונכנסת בגדר התקציב).

פורסם

הכי טוב, שיכנס למחירון, שיבדוק איזה רכבים הוא חושב שיכולו ליצגו ע"פ הקטריונים שהוא מציב ל"רכב אורך דין"

ותכתוב כאן כמה שהוא הכי אהב, ואנשי הפורום ימליצו על הרכב הכי אטרקטיבי

פורסם

אקורד זולה לאחזקה?מדבר על מנוע 2.0 או 1.8?

מאזדה 626...:mm_yeah:

פורד מונדיאו גם אפשרות...:mm_yeah:

אז אני יותר יפרט...

יונדאי,סקודה,קאיה,דייהטסו,סוזוקי,סיטרואן-פיז'ו-ורנו(יש לו זכרונות רעים מהצרפתים..),פיאט...וגם מיצובישי(גם זכרונות רעים)....כל אלה לא להציע....

הוא אוהב פולסוואגן בורה ופאסאט....

הוא אוהב הונדה סיוויק ואקורד...

הוא אוהב מאזדה 626 ומאזדה 6....:mm_wink:

הוא אוהב טויוטה אוונסיס...אבל כניראה יקרה מדי...

טוב הבנתם את הקטע

מה אומרים?

המכונית הייצוגית והכי אמינה וזולה לאחזקה-----

פורסם

למה ללכת על אקורד שהסיוויק לא רעה בכלל....?

אם הסיוויק מתאימה לו, היא זולה מבחינת אחזקה (אין לה הרבה בעיות) ובנוסף היא חסכונית בדלק וניראת טוב.

 

 

סם.

פורסם

דווקא סקודה אוקטביה בצבע קהה (כדי להבדיל ממונית) היא דיי מרשימה לדעתי...

 

octavia05.jpg

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הוא התחיל ממש להתעניין בפולחס וואגן פאסאט....

 

בוולוו S40...

ובהונדה אקורד...

עכשיו מה ההבדל בין האקורד אמריקאית לאירופאית חוץ מהעיצוב והגודל?(מנועי 2.0)

פורסם
הוא התחיל ממש להתעניין בפולחס וואגן פאסאט....

 

בוולוו S40...

ובהונדה אקורד...

עכשיו מה ההבדל בין האקורד אמריקאית לאירופאית חוץ מהעיצוב והגודל?(מנועי 2.0)

:lol: פולחס וואגן, חברה חדשה משהו?

זה פולקסוואגן ידידי, בתרדום לעברית "רכב עממי" פולקס-של העם וואגן- אוטו.

החלקים של פולקסוואגן יקרים, כמה כסף יש לו לאחזקה (ביטוח, טיפולים, ישור קו)?

פורסם
:lol: פולחס וואגן, חברה חדשה משהו?

זה פולקסוואגן ידידי, בתרדום לעברית "רכב עממי" פולקס-של העם וואגן- אוטו.

החלקים של פולקסווגן יקרים, כמה כסף יש לו לאחזקה (ביטוח, טיפולים, ישור קו)?

אהה...אתה מהקטנוניים?:-D

יצא בטעות...

כמה כסף לאחזקה?...שמע,הוא מחפש רכב שלא יראה הרבה מוסך,שיהיה אמין.

בקשר לעלות טיפולים זה לא מה שחשוב...

כמה כסף?לביטוח וישור קו?

יש לו 65K-70K לאוטו נטו.

פורסם

;) אין בעיה ידידי, הכל ברוח צחוק.

הרכב יכול להיות אמין מאוד, אני מכיר הרבה פסאט שלא רואות בכלל מוסך חוץ מטיפולים.

אבל יש שכן, וכשמגיעים עם תקלות לפולקסווגן זה ממש לא נעים לכיס שנפער בו חור.

הכל יחסי כמובן, יחסית לבמוו האחזקה זולה, אבל יחסית ליפניות כמו סיויק, האחזקה יקרה!

הפסאט נכנסת לתקציב לפי המחירון?

אם כן ויש לו כסף בצד לאחזקה וטיפולים, אני הייתי הולך עליה.

בקשר למחירים, חכה שבעלי הפסאטים יבואו ויאמרו מה המחירים כי אני לא יודע במדויק.

×
×
  • תוכן חדש...