Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

אני חושב על האופציה לשדרג את הרכב (נכון לעכשיו יש לי פיאסטה Youth 97) . דרישות:

  • קטן. אין לי ילדים (לפחות לא שידוע לי ;-)), וחבל לסחוב הרבה פח.
  • שנתון - 2000 ומעלה. אפילו עדיף טיפה יותר, אם אפשר.
  • אמינות. ועוד פעם אמינות. עדיף יפאני (או אולי פיאסטה ממודל חדש יותר?).
  • ידני. לא אוהב אוטומטי.
  • הגה כוח - בגדר המלצה בלבד. לא מפריע לי הגה רגיל, אבל אני מניח שזה זן נכחד.
  • צריכת דלק - אני נוסע יחסית הרבה (ת"א - ירושלים). מוכן לשלם יותר על אוטו חסכוני יותר.
  • כוח - לא מחפש רייסים , באמת שלא, אבל רוצה רכב שמוכן להאיץ גם בעליות לירושלים, ואפילו עם מזגן.
  • סכום - כמו שאמרתי, עד כ50K, אבל אני אהיה מוכן לשלם גם קצת יותר בשביל משהו שיענה יותר על הדרישות.

חשבתי על טויוטה יאריס, דייהטסו סיריון, יונדאי גטס, או פיאסטה משנתון מתקדם יותר. יש עוד רעיונות / הצעות? מה דעתכם?

 

אבי

פורסם

חיפשתי, ומצאתי כי אין סיריון 1300 ידני :( ומכיוון ש1000 נראה לי חלש מדי, אז ירדה מהפרק).

יאריס - קצת יקרה (אם הבנתי נכון - 1300 ידני באזור ה60K), ככה שנשאיר לאח"כ.

לא מצאתי כמעט מידע על הפיאסטה החדשה. אני אשמח גם לעוד הצעות לכיוונים לחיפוש...

 

תודה :)

אבי

פורסם

סליחה על הדעות הקדומות - סקודה, לא עבורי.

בנוגע למרחק נסיעה - 13K בממוצע לשנה. לדעתי לא שווה דיזל...

 

 

1. סקודה פאביה (בייחוד ה16V) תהיה אופצייה מצויינת.

2. אם אתה נוסע הרבה אולי כדאי לשקול רכישת רכב בעל מנוע דיזל.

פורסם

פיאסטה + מזגן זה לא ממש רכב שיאיץ בעליות (או ירידות)

המנוע מיושן והרכב לא ממש מגיב לגז אבל אתה כבר יודע את כל זה.

קליאו, פולו, איביזה ואולי אפילו איזה 1.6 ידנית (במידה ותימצא)

פוקוס, ראנקס (אם יכנס במחיר) לאנטיס (שיקוץ לדעת מס' חברי פורום)

כולן בגירסתן הידנית יתנו לך תצרוכת דלק דומה או גדולה יותר (אך בצורה שולית) יחסית לתחבורה הנוכחית שלך.

חוץ מזה יעמדו לפניך יותר אפשרויות וגם העובדה שהרכב קצת יותר גדול ומרווח לא תזיק.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...