Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

בבעלותי דייהטסו שרייד 99 אוט' 112K ק"מ

קניתי את האוטו לא מזמן....

 

לאחרונה הופיעו לי רעשים כאשר אני מאיץ -בד"כ בהילוכים הנמוכים,

את הרעש אני שומע רק בנסיעה (ניסיתי בעמידה אך כלום!) כאשר החלונות פתוחים.

לפי דעתי ודעת מבוגרים ממני שמבינים עיניין או שניים זה רעש של פחיות מדוד הפליטה.

הוסבר לי שאחת הרשתות או הלוחיות (אין לי מושג איך זה בנוי) משוחררות לפי הנראה.

שאלתי הראשונה: היא האם אני יכול לטפל בדבר כזה בבית?

יש לי כלים טובים ואני עושה טיפולים ,רצועות,ברקסים וכו....בבית.

 

שאלתי השנייה היא: איך אני משיג ספר תיקונים לרכב הזה? ניסתי בכל האתרים בחו"ל וגם אצל טלמור

היבואן בארץ וגם באימיול,קאזה,וכל המקומות האפשריים עד כה , ועדיין לא מצאתי -אבקש את עזרתכם

חברי לפורום כדי לפתור סוגיה זו!

 

בתודה מראש

עומרי

פורסם

עומרי שלום רב!

עם כל הכבוד לך ולמבוגרים ממך, הרעש שאתה מתלונן נראה יותר כמו רעש מהמנוע, הנובע מ"צלצול"

המנוע בהילוך נמוך בגלל, הצתה לא מכוונת/, פיח רב בשסתומים ובתא השריפה, אוקטן נמוך/ או דלק מהול, מכיוון שלא ניתן לשמוע את הרעש שלך דרך מסך המחשב, כל אבחנה לגבי מקורו של הרעש, יהיה בגדר ניחוש גרידא, לכן ניחוש שלי שבעייתך לא קשורה לפחיות בתוך דוד הפליטה, נכנסת לקטגוריה של ניחוש בלבד, היכנס למוסך לאבחון, במידה והבעייה קשורה למנוע טפל במוסך לפי הצורך, במידה והבעייה בדוד הפליטה גש למכון אגזוזים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

איציק- יש לי אוטודטה אך היא לא מציגה כמו ספר היינס למשל כיצד מפרקים!

 

צביקה -מקבל את דעתך:-) -כמו כן רב תודות על העצה, אגש למוסך והעדכן!

 

 

תודה תודה תודה

×
×
  • תוכן חדש...