Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא חייב מנוי, כדי להיכנס ולתדלק בלי לחכות למתדלק...קוראים לזה שירות עצמי.

ובקשר להנחה, יש תחנות שההנחה אצלהן יותר מ 24 אגורות.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז מה בעצם מונע ממישהו שלא ממצה את מגבלות הקילומטראז' בליסינג שלו\אין לו כאלה למלא דלק לכל השכונה?

ישנו קצין רכבים אשר בודק את הרכבים, ואת כרטיסי הפזומט, במידה ויש חריגה ניתן לבדוק את התדלוקים, היכן התבצע התדלוק, כמה ליטרים נקנו ובאיזה שעה.

לדוגמא: רכב אשר נכנס לתדלק בתחנה בשעה 20:00 בערב וקנה דלק בסכום של 300 ש"ח וחזר כעבור כשעה לתדלק שוב, עלול להעלות את החשדות שאכן דלק נגנב מהתקן/כרטיס פזומט.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אני יודע שיש מספר תחנות דלק שנותנות הנחה.

אך חוץ מזה יש עוד דרך לקנות דלק בהנחה?יש "כרטיס מועדון" או משהו?

 

תודה.

עם אתה צעיר, יש כרטיס מועדון "דרייב" ובין היתר כרטיס זה נותן הנחות בדלק. אם אינני טועה, כרטיס זה ניתן למי שרשום בבנק דיסקונט.

וגם, כמו שבטח כבר אמרו פה, תדלוק בשירות עצמי יוזיל את כל העסק ויקל עלייך מבחינה כלכלית.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

בתדלוק בשרות עצמי יש משאבה אחת (אם היא ביכלל עובדת) ותמיד היא תפוסה. כשיש התקן דלקן אז לא משנה באיזה משאבה מתדלקים - מקבלים את ההנחה המוסכמת - בלי לחפש תחנה שנותנת את ההנחה ולכן ההתקן עדיף. חוץ מיזה ההתקן לא מונע לתדלק בכל צורה אחרת ובכל תחנה אחרת.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אולי מישהוא מוכן לקחת על עצמו ארגון קבוצת קניה מול חברות הדלק לקבלת הנחה מאורגנת מכסימלית למיצטרפים ?

 

אולי מנהל האתר?

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

בכל תחנה יש מספר משאבות של תדלוק עצמי (בתחנות פז ישנן 4 משאבות לפחות ).

במידה ומשאבה הושבתה ולא ניתן לתקן אותה במקום מזמינים טכנאי אשר מגיע תוך 4 שעות, בינתיים ניתן להשתמש בשאר 3 המשאבות התקינות.

 

בעבר העלו את הרעיון של הצטרפות מאורגנת על מנת לקבל הנחה, אך הדבר לא יצא לפועל.

 

 

 

 

 

לא צריך לכתוב שתי הודעות אחת אחרי השניה במרווח של 4 דקות, ניתן לערוך את ההודעה הראשונה.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עד כמה שאני יודעת , מדיניות ההנחה הסתיימה, לקוחות המעוניינים להצטרף לפזומט (פז), מחוייבים להיות בעלי עוסק מורשה/חברה בע"מ וכך הם אינם מוגבלים בסוג הדלק אותו הם מעוניינים לרכוש.

במידה ואתה לקוח פרטי תוכל להנות מההנחה של רכישת דלק 98 במחיר של 95(למשך חצי שנה).

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אם אתה צריך למלא 98, אתה יכול לעשות פזומט של 98 במחיר 95, כפי שאני עשיתי. בוחרים תחנה, ניגשים למנהל, ממלאים טפסים, מחתימים את הבנק שלך, מחזירים את הטפסים ואחרי כמה ימים מקבלים הביתה כרטיס פזומט שאיתו משלמים בתחנה. התשלום יורד מהחשבון בכל חודש, כמו בכרטיס אשראי.

 

רוני

הכרטיס הזה יעבוד רק בתחנה שחתמת איתם או בכל תחנות פז?

פורסם

הכרטיס נותן הנחה לתחנה ספציפית אחת.

במידה ותחליט "לפתוח" את הכרטיס לכל התחנות בארץ תאלץ לשלם סכום נוסף.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
עד כמה שאני יודעת , מדיניות ההנחה הסתיימה, לקוחות המעוניינים להצטרף לפזומט (פז), מחוייבים להיות בעלי עוסק מורשה/חברה בע"מ וכך הם אינם מוגבלים בסוג הדלק אותו הם מעוניינים לרכוש.

במידה ואתה לקוח פרטי תוכל להנות מההנחה של רכישת דלק 98 במחיר של 95(למשך חצי שנה).

 

 

 

 

 

ל'

סליחה אבל זה לא מדוייק !

המחיר הוא לא 98 במחיר 95 .

צריך להגיד שהנחה של פז היא 90 אגורות ולא 98 במחיר 95.

על זה צריך לשלם תשלום חודשי +תשלום שנתי.

 

בלי כרטיס יש הנחה של 60 אגורות בחלק מהתחנות הדלק.

ולא צריך לשלם תשלום חודשי וגם שנתי.

למכירה זיכרונות של KINGSTON 1024MB 133Mhz SDRAM

בחצי מחיר :twisted:

פורסם

כנראה שאתה צודק, כבודו עובד בפז כבר 4 שנים ולא אני.....:screwy:

כנראה שאתה גם מחתים אותם על כרטיסי הפזומטים ולא אני...

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כנראה שאתה צודק, כבודו עובד בפז כבר 4 שנים ולא אני.....:screwy:

כנראה שאתה גם מחתים אותם על כרטיסי הפזומטים ולא אני...

 

 

 

 

 

ל'

 

תשאלי את הסוכנים

למכירה זיכרונות של KINGSTON 1024MB 133Mhz SDRAM

בחצי מחיר :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...