Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פעם שניסיתי לברר, נדמה לי שהיחידים שהיה להם "כרטיס תדלוק" לצרכן פרטי היו דור-אלון. נדמה לי שהתעריף היה גם קצת מוזל.

לשאר (פז/סונול/...) היה רק כרטיס תדלוק לחברות.

 

לא חושב שזה השתנה, אבל אולי...

 

ניר

פורסם

פזומט,דלקן וכד' אלה כרטיסים שמשמשים ציי רכב גדולים.

 

וככה עובדים של חברות, שהדלק על חשבון החברה יכולים לתדלק את רכביהם.

פורסם
פזומט,דלקן וכד' אלה כרטיסים שמשמשים ציי רכב גדולים.

 

וככה עובדים של חברות, שהדלק על חשבון החברה יכולים לתדלק את רכביהם.

זה נותן הנחה?או שזה רק אומר שהם לא צרכים לשלם?

פורסם

זה אומר שהנהגים עצמם לא משלמים, אלא החוב של כל הנהגים בחברה מצבר והחברה משלמת אותו פעם בחודש.

 

בנוגע להנחות שיש לציי הרכב, אני לא מכיר את ההסדרים שלהם.

פורסם

שוב - לדור-אלון היה כרטיס תדלוק לצרכנים פרטיים, ולא רק לחברות.

 

זה במקום לשלם בכרטיס אשראי. אין לזה יתרון יותר מידי אלא אם גנבו לך את פרטי הכרטיס אשראי בתחנת דלק פעם, ואז אתה פתאום מוצא לזה יתרון... :-)

 

ניר

פורסם

אם אתה צריך למלא 98, אתה יכול לעשות פזומט של 98 במחיר 95, כפי שאני עשיתי. בוחרים תחנה, ניגשים למנהל, ממלאים טפסים, מחתימים את הבנק שלך, מחזירים את הטפסים ואחרי כמה ימים מקבלים הביתה כרטיס פזומט שאיתו משלמים בתחנה. התשלום יורד מהחשבון בכל חודש, כמו בכרטיס אשראי.

 

אני חוסך ככה סביבות שקל לליטר על פני המחיר הרגיל של 98, ובאופן ריאלי בין 50 ל-70 אגורות מהמחיר של 98 אחרי הנחה בתחנות אחרות. מומלץ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה נותן הנחה?או שזה רק אומר שהם לא צרכים לשלם?
אשתי עצמאית ומשלמת עבור הדלק ולמרות זאת יש לנו פזומט כי כך אנחנו לא צריכים לשמור חשבוניות אלא זה מתנקז כל חודש להנהח"ש.

הם נותנים הנחה מסויימת (בחשבון, בסוף החודש) שמשתנה ע"פ גודל הארגון, אצלנו זה משהו כמו 20 אג' לבנזין 150 אג' לסולר.

 

עד לפני חודש 150 אג' היתה הנחה גבוהה מאשר רוב המקומות (היו מקומות מעטים, חלקם מפוקפקים והשאר מרוחקים שנתנו הנחה גדולה יותר). לאחרונה הפער בין המחיר הרשמי והמחיר בפועל גדל וצריך לדבר איתם מחדש על הנחה משמעותית יותר.

פורסם
אם אתה צריך למלא 98, אתה יכול לעשות פזומט של 98 במחיר 95, כפי שאני עשיתי. בוחרים תחנה, ניגשים למנהל, ממלאים טפסים, מחתימים את הבנק שלך, מחזירים את הטפסים ואחרי כמה ימים מקבלים הביתה כרטיס פזומט שאיתו משלמים בתחנה. התשלום יורד מהחשבון בכל חודש, כמו בכרטיס אשראי.

 

אני חוסך ככה סביבות שקל לליטר על פני המחיר הרגיל של 98, ובאופן ריאלי בין 50 ל-70 אגורות מהמחיר של 98 אחרי הנחה בתחנות אחרות. מומלץ.

 

רוני

ולא עלו על זה?

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
ולא עלו על זה?
לא עלו על מה? זה הדיל שלהם. ככה הם מבטיחים שאתה תבוא אליהם כל פעם.

רוני - יש תשלום קבוע חודשי בהסדר הזה, נכון?

פורסם

כן, תשלום חודשי על כרטיס הפזומט, שמתפקד כמו כרטיס אשראי בתידלוק. זה 8 שקלים בחודש, אבל עם קצת לחץ תוכל להוריד את זה בחצי או אפילו יותר. החסכון יוצא עדיין כ-30-50 שקלים לתדלוק, תלוי בגודל המיכל. בהחלט לא סכום קטן, אם אתה נוסע הרבה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...