Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול לגולף...הכסף נשפך...


ggme4
שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הערות על הנכתב מנסיוני הדל:

 

שרות ואדיבות בכל מוסך צמפיון שנכנסתי אליו אי פעם היו מעל ומעבר למצופה.

תמיד יש אוזן קשבת, תמיד יש מי שמקשיב לדעות ,לבעיות ולתלונות שלך על איכות העבודה או גובה המחירים או מצב החסה בשטחים.

 

אחד היבואנים הבודדים שיקח תקלה חודשיים אחרי גמר האחריות ויכניס אותה לאחריות.

על כל תלונה שהיתה לי אי פעם, מיד חזרו אלי והקשיבו ותמיד יצא מזה משהוא פרודוקטיבי.

 

איכות עבודה מצוינת (הנסיון שלי הוא עם פליקס ועם המורשה באור-עקיבה, אור-חי או משהוא כזה).

 

לכל בעל עסק יש נפילות וטעויות, אפילו למוכר אבטיחים, אז לעסק שמטפל במכונות מסובכות ומתוחכמות כמו מכוניות, על אחת כמה וכמה, קשה למדוד מוסך על פי תלונה פה ושם בפורום (אלא אם באמת מדובר בחרה מוסך)כי לעומת הבחור שאמר פה שכף רגלו לא תדרוך בפליקס, אני מוכן להמליץ עליהם בפה מלא.

 

אז עם מה נשארנו? מחירים.... פה אין מה לעשות, מחיר החלפים המקוריים של צמפיון אכן יקר (יחסית) כשאתה קונה טוארג שנת 2007, הם לא ממש יקרים, כשאתה מתלבט אם לקנות פונטו 98 או פולו 96, כן, אז הם נשמעים יקרים להחריד.

בחלק מהחלקים אני יכול להגיד בלב שלם שאני משלם בשמחה את המחיר ה"יקר". בחלק אחר אני אפילו לא טורח לבדוק מה המחיר במוסך מורשה.

 

ודוגמא לסיום, בצד שמאל של מנוע ה 1600 בפולו יש צינור נשם בצורת T שכל צינור בו בקוטר שונה, המחיר בצמפיון - 320 ש"ח לא כולל מעמ ועבודה.

המחיר במוסך מיקי(בינימינה) - 80 ש"ח כולל מעמ ועבודה!!!

פה באמת אין מה לרוץ לצמפיון, חסכתי הרבה כסף ובלי שזה ידאיג אותי בכלל.

בהצעת מחיר של הטיימינג היה למיקי יתרון של 400 ש"ח ועדיין, הלכתי לצמפיון ואני לא מצטער לרגע.

 

מקווה שעזרתי

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מסכים חלקית.

 

מקובל עליי שקורות טעויות, אבל :

הצורה בה פליקס התנערו מהאחריות, וטענו ללא בושה שככה הבאתי את האוטו ואני מנסה להלביש עליהם תיק,

פשוט קוממה אותי נגד המקום. זה לא הודאה בטעות ויחס טוב ללקוח!

 

גם מוכר אבטיחים שיספק שירות לא טוב ללקוח, לא יטען שהוא הביא אבטיח רקוב מהבית...

 

בקשר לטיימינג, מסכים ב100 אחוז, שילמתי קצת יותר יקר אבל עשיתי טיימינג במוסך שלא הביט בעיניים מזוגגות כשראה לראשונה מנוע 16V בפולו שנת 97, וידע בדיוק מה צריך לעשות.

 

עוד משהו: בתור אחד שטיפל לאורך כל הדרך בחלקים מקוריים בלבד ! (למעט פעם אחת בודדת ששמתי פילטר שמן תחליפי ברכב הקודם) , מחירי החלקים בצ'מפיון, אבסולוטית לא יקרים ביחס ללובינסקי ושאר החברות. היו פעמים שהופתעתי לטובה מהמחיר.

 

הנוסחה הנכונה להנות מרכבי VW לאורך זמן וללא תקלות ,היא לטפל בחלקים מקוריים בלבד, אבל לא במוסכי הרשת.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לציין שחלק לא מבוטל ממחיר החלקים נגזר מהרמה הטכנולוגית של הרכב - לכן ברור שאם תלכו לקנות סליל הצתה מודרני ("חנוכיה" או סליל בודד ) תגלו שהמחיר, סביר להניח, הרבה יותר גבוה מהמחיר ששילמתם על הסליל הצתה הפשוט ב (למשל) איביזה 95' שלכם, אותו סליל שמתחבר עם חוט הצתה לדיסטרבוטור - שזו בערך טכנולוגיה של מינימום 30 שנה אחורה (!!!) ששודרגה במקצת (ואני אפילו עדין עם ה 30 שנה כי זה הרבה יותר).

 

מעבר לזה המחירים של חלקים מקוריים הם לא "תענוג" לאף אחד - אחרי הכל זה חלק כמעט עיקרי (אם לא עיקרי לחלוטין) ברווחים של היבואנים+יצרני המכוניות.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל אם כבר מדברים על אחריות:

לפני כחודשיים הלכה להוריי משאבת מים בפולו 2002 75 כ"ס 16 שסת'.

רוב הטיפולים בוצעו בחברה, ורק טיפול אחד של 90 אלף לא בוצע בחברה+החלפת קלאץ' וברקסים.

בהתחלה חשבנו שמדובר ברצועת טיימינג. הלכנו למוסך ברע"מ ואמרו לנו דבר כזה שעל הטיימינג יש אחריות. לא היה שום נסיון התנערות מאחריות. עצה קטנה: נשרפת עם פליקס (כמו שאני נשרפתי עם ריטס בבאר שבע), גש למוסכים אחרים, אולי אצלהם תהיה מרוצה, חבל לפסול את כולם.

 

אל תשכחו ששום יבואן בארץ ושום מוסך לא מורשה לא נותן שנתיים אחריות על עבודה וחלפים!

 

איתמר ג'ורג'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא שמעתי על כזה דבר.

אם לרכב עצמו נתנו שנה אחריות (וכיום שנתיים), אז לטיפול יתנו שנתיים?

 

חוצמזה, הם לא נתנו אחריות שתי שניות אחרי ביצוע הטיפול, אז אם תבוא אחרי שנתיים יגידו לך ללכת לחפש ת'חברים שלך.

 

פליקס נחשב לאחד המוסכים הטובים ביותר ברשת, ואחרי ששמעתי סיפורי אימה על מרבית מוסכי הרשת,

אני כבר לא יודע מה לחשוב.

 

המליצו לי על סיידון , אבל שמעתי את זה רק מ2 אנשים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמרG.

 

בחיאת אבויה.

במחיר ששוחטים אותך, אתה יכול לטוס לירח ולחזור.

הבחור פה עושה טיפול ב-10K, שאפשר לעשות גם ב-2K בלחץ.

בסכום הזה, אתה יכול לספוג עוד 5K ירידת ערך (כי לא טיפלת במורשה) ועוד טיפול כזה נוסף.

 

אז בוא נראה מה יש לנו:

10K - טיפול במורשה + אחריות לשנתיים + השערה שהרכב ימכר במחיר יקר יותר (מחירון).

2.5K - טיפול ב"מוסך חצר" + אחריות מינימלית + 5K ירידת ערך (תיאורטית בלבד!).

 

עכשיו תכפיל את היחס הזה (1:4) בכל טיפול שיהיה לך, ואז תגיד לי כמה מורשה עדיף.

בסכום שהוא מפסיד על הרכב, הוא יכל לקנות עוד רכב קטן רק בשביל הימים שהגולף במוסך.

 

לשלם פי 2-3 מהמחיר בשביל אחריות לשנתיים? גם אם הכל יקרוס, אני עדיין מחליף את כל החלקים שוב ונשאר עם עודף מהמחיר של היבואן/מוסך מורשה.

 

רוצה דוגמא רלוונטית, בבקשה:

106 97' 1400.

מחזירי שמן.

אטם ראש.

שיפוץ ראש מנוע (גומיות שסתומים + שטח).

כיוון שסתומים.

בולמ"ז.

ברקסים קידמיים + רפידות.

בדיקת תופים + מתיחת הנד-ברייק.

צינורות שמן יבשים.

טיפול 10K.

טיימינג (עם משאבת מים + מותחנים) + רצועת אלטר'.

תושבת מנוע עליונה (גז, יקרה מאוד יחסית).

החלפת חלק במסרק הגה (חצי שיפוץ).

 

כל החלקים ברמה מעולה, לא פחות, חלקם מקוריים, חלקם יותר טובים.

כל זה בפחות מ-4K.

עכשיו תלך עם הרשימה הזאת למוסך מורשה.

אם נותנים לך הצעה של פחות מ-12K, אני חותך את שתי הביצים שלי ומגיש לך אותם, מחר בארוע, על מגש כסף.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מילה בסלע.

 

ישנם אנשים שבשבילם מוסך מורשה זה משול לרופא עם כפפות של משי, אין מה לעשות, אותם אנשים ממשיכים וימשיכו ללכת לאותם רופאים עם כפפות של משי, כל עוד הם מרוצים , אז כולם מרוצים.

 

העיקר שיש כסף בחשבון הבנק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מישהו הצליח לממש את האחריות המופלאה הזו?

 

יש המון אותיות קטנות בכתב האחריות הזה....

אומנם לא בצ'מפיון אלא בקרסו (יותר גרוע) אבל - לפני קצת יותר משנה הלכו לי הקויילים במגאן. כל כויל עלה 350 ש"ח. לפני כ-4 חודש בעת ביקור אצל דני זמורשטיין (תודה לו על האבחנה), התגלה שיש זיוף מאחד הקויילים. לאחר התחברות למשחב במורשה רנו, אכן הקוייל מס' 4 לא תיפקד כראוי. כבר התכוננתי להוצאה של לפחות 450 ש"ח אבל אז הודיע מנהל העבודה שהחלק יוחלף בחינם ולא אחוייב על הבדיקה במחשב כי ישנה אחריות לשנה על חלקים ועבודה. אומנם הוחלף רק קוייל 1 (מומלץ להחליף 4) אך עדיין.

 

לכל הבוכים על מחירי צ'מפיון: אני יכול לעשות את ההשוואה מכיוון שיש לי גם שלהם וגם של קרסו.

המסקנה שלי - המגאן יותר יקרה לאחזקה מהפאסאט במוסכים המורשים.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה דוגמא רלוונטית, בבקשה:

106 97' 1400.

מחזירי שמן.איזה מחזירי שמן? איפה?

אטם ראש.

שיפוץ ראש מנוע (גומיות שסתומים + שטח).

כיוון שסתומים.

בולמ"ז.איזה בולמ"ז?

ברקסים קידמיים + רפידות. יענו דיסקים+רפידות?

בדיקת תופים + מתיחת הנד-ברייק.

צינורות שמן יבשים.

טיפול 10K.

טיימינג (עם משאבת מים + מותחנים) + רצועת אלטר'.

תושבת מנוע עליונה (גז, יקרה מאוד יחסית).

החלפת חלק במסרק הגה (חצי שיפוץ).

.

רוי, לכל מטבע יש שני צדדים.

אתה חושב שאני זורק סתם כסף? סבבה, אין לי בכלל בעיה עם זה.

מצד שני אני חושב שאם אתה עושה שיפוץ ראש מנוע+טיימינג+משאבת מים ומותחנים+שיפוץ כל הברקסים ותושבת עליונה ו 4 בולמי זעזועים ב 4000 ש"ח, אז נראה לי שהמוסכניק שלך מתקין חלקים שהוא פרק ממכוניות שעברו לפני 10 שנים טוטאל לוסט וכבר אז היה להם 370K ק"מ על הספידומטר.

רק החלקים שציינת עולים יותר.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי החלקים, אני קניתי את כולם (כמעט).

אני יכול להבין מי שהולך למוסך מורשה בטיפולים מיוחדים ברכב חדיש מיוחד.

אבל בשביל להחליף מוט קישור (2 בולג'וינטים), לא צריך להיות גאון גדול.

 

לגבי ההדגשות:

מחזירי שמן - קאמשפט ועוד אחד שכרגע שכחתי, לא מחזיר אחורי (לא פורק גיר).

בולמ"ז - מונרו סנסו אמו, נכון זה לא המקורי, אבל ברכב כזה, זה לא באמת משנה. האיכות טובה.

ברקסים -אכן דיסקים+דיסקיות. BREMBO + ATE (מקורי של פיז'ו זה ברמבו). - ד"א זאת מערכת בלימה של GTI, 247 מאוורר ולא 247 SOLID. יותר יקר.

 

עזוב אותך את זה, קניתי רפידות לפרארי 355 (נשבע לך שאני לא צוחק, תשאל את השחור הרוסי שמציק ה בפורום), בסכום שהיה גורם לך להתגלגל מצחוק (אומנם זה לא של TAROX, אבל אם אני לא טועה ATE או FERODO).

 

באמת שאין לי מה לשקר.

אל תשכח שכאשר אתה מוריד ראש (כמובן שהוחלפו הברגים), טיפול טיימינג ושות' הרבה הרבה יותר קל).

האוטו הזה עבר כזה יישור קו, שעכשיו הוא נוסע יותר טוב מאשר היה חדש.

עלות החלקים ו"עבודות חוץ" מעט פחות מ-3K אם אני לא טועה. עברו כמה חודשים מאז.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה, הבנתי, זה מחיר עלות החלקים.

 

עכשיו הבנתי.

עכשיו בא נעשה תרגיל קטן, תוסיף על זה את הרווח של המוסכניק על החלקים, תוסיף עליהם מעמ ותעשה חשבון גס כמה שעות עבודה לוקח לפרק את החלקים הישנים ולהרכיב את החדשים שקנית.

אני כלב בן כלב אם אתה לא מגיע באמת לסביבות ה 12K ש"ח,אם לא יותר.

אז פתאום המוסך לא גנב, הוא אפילו די סביר, לא?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד כאן לא הזכיר את המוסך ג.ג.ג ברעננה שהוא מורשה..מישהו יכול לתת דיעה?

 

ביישור קו שלי בפולו הלכתי למוסך לא מורשה, אבל בן אדם פשוט גאון - לא יקרן, אמין והכי חשוב =מנוסה (עבד כמה שנים בצ'מפיון).

הלכתי אליו כמה פעמים (לטיפולים קטנטנים..) ויום אחד הוא נתן לי דפיקה באוטו. כאשר באתי לקחת את האוטו, בדיוק ראיתי אותו יוצא מהמוסך עם האוטו שלי לאיזה פחח. המוסכניק לא התקשר אלי להודיע לי על הדפיקה באוטו וכאשר ראיתי את הרכב שלי עם הדפיקה, הייתי קרוב להתמוטטות עצבים.

עזבו את זה שהמוסכניק דפק לי את האוטו (שזה כבר יהפוך לסיוט אצלי לכל החיים), כי זה יכול לקרות..הבן אדם לא הודה בטעות שלו ולא היה מספיק הגון לחכות ולהראות לי את הדפיקה, שאני אקח לפחח שלי.

בקיצור, אני מאמין שאם זה היה קורה במוסך מורשה, אז מכזאת טעות הם לא היו מתנערים.

אני החלטתי שאני לוקח את האוטו למוסך מורשה ויהיה מה שיהיה. הטיפולים יהיו יקרים? הרכב יימכר כעבור שנה ונחפש פונטו (רק הביטוח מסתכם לי כנהג צעיר בסביבות ה6.5 אלף!). יהיה חבל לי להחליף אותו, כי אני באמת נהנה ממנו, אבל אילו החיים...

ערכתי פה חיפוש על הצעות למוסכים ולפי דעות שונות, הבנתי שפליקס עושה מעצמו מונופול של פולקסווגן בארץ.

יש מוסך מורשה במרכז/שרון שכולם ממליצים עליו שהוא אמין? כבר לא אכפת לי המחיר וזה באמת עצוב!

 

(מנהלים, בבקשה אל תמחקו לי הפעם את ההודעה:))

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...