Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו ברדיו - שוטר רוצח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוכב אופנוע בן 32 נהרג היום, עי ניידת שפגעה בו.

ככל הנראה, השוטר לא ציית לתמרור...

 

הכל מותר להם??

צריך לעשות ריקו ולהחליף לכל החארות האלה תוכנה!!! :mad::evil:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2676734,00.html

 

מוזר...

פגע אופנוע ברכב מסחרי של המשטרה. הרכב המשטרתי יצא מכביש הגישה לקיבוץ והתכוון לפנות שמאלה לכביש 444 בנתיב צפונה. אולם כאשר החל נהג הרכב לפנות בצומת שאינו מרומזר, הגיח רוכב האופנוע ופגע ברכב.

 

הסתכלו בבקשה בכתוב ותגידו לי שרק אני שמתי לב כי הדיווח קצת (ממש קצת)

מגמתי וכותביו הסיקו מסקנות כאילו היו בוחני תנועה מקצועים... :roll:

 

Anyone :?:

MCS 2008

פורסם

אנחנו מדברים על אותו מקרה?? :shock:

 

הדיווחים סותרים לגמרי :!:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2676734,00.html

מוזר...

פגע אופנוע ברכב מסחרי של המשטרה. הרכב המשטרתי יצא מכביש הגישה לקיבוץ והתכוון לפנות שמאלה לכביש 444 בנתיב צפונה. אולם כאשר החל נהג הרכב לפנות בצומת שאינו מרומזר, הגיח רוכב האופנוע ופגע ברכב.

הסתכלו בבקשה בכתוב ותגידו לי שרק אני שמתי לב כי הדיווח קצת (ממש קצת)

מגמתי וכותביו הסיקו מסקנות כאילו היו בוחני תנועה מקצועים... :roll:

Anyone :?:

נאיפה הציטוט? הוא לא מהכתבה שקישרת

הציטוט הועתק מילה במילה (Copy&Paste) מהכתבה הזו ב-19:50.

כעת (2:20) אני רואה שתוכן הכתבה שונה למרות ששעת פרסום

הכתבה (19:12) לא שונתה.

 

זו לא הפעם הראשונה ש-YNET עושים פדיחות...

כעת הכתבה נשמעת הגיונית יותר לפי תיאורה.

 

דניאל

 

נ.ב.

רועי, אתה הלשנת לכתבים שהנוסח מעט קלוקל? :wink:

MCS 2008

פורסם

מישהו שם לב לתגובות שרצות בYNET???

לסיפתח, תגובה מספר 1 - מהירות הורגת.

מה אתה אטום?! איפה מהירות אשמה פה??

ד.א שאר התגובות לא יותר מלבבות

פורסם
ולגבי ההודעה שפתחה את השרשור, השוטר הזה הוא לא רוצח בדיוק כמו כל נהג אחר שגרם לתאונה בגלל חוסר עירנות.

 

על רשלנות פושעת שמעת? לא חייבים שתהיה כוונה תחילה בשביל שתהיה אחריות פלילית.

פורסם

תשמעי, הוא לא ציית לתמרור.

אי ציות לתמרור, משמעותו גרימת מוות ברשלנות,

שנקרא רשלנות פושעת(?).

 

 

זה מה שנאמר ברדיו, לא יודע בקשר לכתבה בידיעותנט.

אני חושב, שזה משהו שמאפיין שוטרים, שהם חושבים שמותר להם הכל,

והם מעל החוק.

 

לכן בשבילי הוא רוצח.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...