Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיף מגבר 2 ערוצים לקומפ' ומגבר מונו לסאב...

אז אתה רוצה קומפ' 2 מגברים וסאב או בנתיים ללכת על 3K ללא הסאב?

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

אני צריך להכניס בתקציב הזה את 2 המגברים והקומפוננט, ככה שלקניה הבאה אצטרך להוסיף רק את הסאב.

ז"א שיש לי כ 3K לזוג מגברים וקומפוננט (כאשר אני שומר 500 בצד להתקנה .. ה 3K נטו לציוד)

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אם להגיד את האמת,יש לחבר שלי גם יונדאי קופה אבל 2006 ושמעתי שם את המערכת ובאמת נהנתי (ואני לא אחד שנהנה בקלות),אז לפי דעתי אם אתה לא מתכוון ללכת על תקציב מוגדל אתה לא תשיג תוצאה טובה יותר ממה שיש לך היום,זו דעתי בלבד.

פורסם

אכן יש שמיעה מעולה .. החברה לא זילזלה והשקיע בקומפוננט !!

אך עם כל הכבוד לקומפוננט שלהם .. ולהגבה של הרדיו דיסק, זה אף פעם לא משתווה לדבר האמיתי.

וב 3.5 אלף שקל בהחלט ניתן להוציא סאונד מאוד מאוד איכותי.

 

אני לא מסכים איתך.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

הרכב שחור והוא מאילת.

בקשר למערכת,לפני שכולם יקפצו עלי יש לי רעיון בשבילך-

הרי מגבר אתה בכל מקרה קונה (דרך אגב עדיף 4 ערוצים ייצא לך יותר תמורה בפחות כסף),אז נעזור לך להנעל על מגבר בתקציב מסויים,תתקין אותו על הקופוננט המקורי,ותבחן את האופציה,אולי השמיעה תספק אותך,אם לא אז תעבור לשלב הבא-קומפוננטים,אם השמיעה מספקת אותך אפשר לפנות יותר משאבים לקנייה של סאב איכותי יותר,אבל רק בתנאי שאהבת את המקוריים.

פורסם

צילמתי את "הגברת השחורה" הוא נועל ג'נט 17 והחנה לפני קצת פחות משנה מול שדה התעופה ליד "קאמרה אילת"

הלא כן .. ? :)

 

 

בעיניין המערכת .. זו פשרה שלא מתקבלת על הדעת .. כבר אמרתי בעבר פה בפורום, אני נורא פרפקציוניסט .. ואם לא הייתי קונה ג'נט 18 אז התקציב היה מאוד מאוד גדול וכולו היה הולך לכיוון המערכת .. (בערך 12 אלף שקל)

 

אך כרגע התקציב לצערי "נמוך" יחסית (שיט . לאן נעלמה ההערכה לכסף !!!) ובזה אני אשתמש כדי לבנות משהו איכותי.. עד כמה שרק אפשר.

 

הקומפוננט המקוריים לא עולים אפילו 300 שקל, לעומת הפוקל/המורל שנעים בין ה 1200 ל 1500 שקל - והכסף כן מדבר.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

הרכב שלו מקורי והוא בן חודשיים בערך.

בקשר למערכת-אני רק הצעתי זה לא עניין של להחסוך איפה שאפשר כמו שענין של אל תוציא סתם איפה שלא צריך או איפה שלא תקבל את התמורה

פורסם

משנת 2006 הג'נט המקורי הוא 17 .. ככה שזה לא אומר שראיתי את הרכב משופר.

אם לפני חודשיים אז כנראה שיש עוד אחת נוספת מאותו דגם בדיוק מסתובבת באילת.

 

יש המלצו למגברים חבר'ה ?

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

קשה להביא 2 מגברים טובים ב 1500, מכיוון שאתה שם 1500 לקומפ'

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

×
×
  • תוכן חדש...