Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיטרואן ברלינגו או פורד קונקט.

למי הביצועים טובים יותר, אמין יותר , נוח יותר יפה יותר ,, ( ברור שפורד )

מה אתם מעדיפים ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ידוע לך על הפרשי המחירים בין שני הרכבים שהזכרת?

 

ברלינגו מיוצר כבר מ 98', ולכן יש להשיג בנקל אקזמפלרים סבירים בסביבות ה - 25,000 ש"ח, ואילו הפורד, ומקבילתו הפיאט הינם לכל היותר בני שנתיים (04').

בכל אופן הקונקט יותר עוצמתי (מבחינת מנוע), יותר מאובזר ונח, ובעל כושר העמסה גדול יותר מאשר הברלינגו.

פורסם

בהנחה שאתה שואל על העדפה בין קונקט ל-HDI (ל-1.9 הרגיל של הרלינגו אני לא אכנס אפילו)

 

נהגתי בשניהם מספר רב מאוד של שעות, בעיקר בפורד (כולל פעמיים הלוך חזור לאילת בפחות משבועיים).

 

הברלינגו נשארה כמו שהיא בדגמים הקודמים, רכב עבודה נעים ונוח ובגרסאות המולטיספייס עם הנדסת אנוש מעולה.

מנוע ה-HDI החדש חזק משמעותית מהאח הלא מוגדש הקודם שלו אך עדיין הוא נחות מיחידת הכוח אצל הפורד.

 

הפורד לטעמי זה הרכב המוביל בטגוריה,כרגע (גילוי נאות-לא נהגתי בדובלו),

מנוע המסילה משותפת, יחד עם הטורבו הנפלא שמשודך אליו יוצר יחידת הנעה מאוד מרשימה ומאוד גמישה בתחום סל"ד מפתיע.

לפורד יש כושר העמסה גדול בהרבה מהברלינגו (ההבדלים במתלים, סרן אחיד עם עלים בפורד).

 

הנדסת האנוש בפורד מעולה לטעמי, תנוחת הנהיגה נוחה מאוד ולא מעייפת,

שדה הראייה מעולה בהתחשב בעובדה שזה טנדרון עבודה מסורבל.

 

חד משמעתי, הפורד טובה יותר.

פורסם

לשימוש משפחתי הברלינגו / פרטנר הוא הנוח והנעים ביותר.

 

לעבודה כולל מאומצת הקונקט עדיף.

שניהם עדיפים לאין שיעור על הדובלו ועל הקנגו.

בברכה,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
לשימוש משפחתי הברלינגו / פרטנר הוא הנוח והנעים ביותר.

 

לעבודה כולל מאומצת הקונקט עדיף.

שניהם עדיפים לאין שיעור על הדובלו ועל הקנגו.

בברכה,

אורן

אורן, בעניין המשפחתיות אין עוררין כשמדובר בגרסת המולטיספייס בלבד (ואז יש יתרון ע"פ כל המתחרות).

 

אם משווים בין ברלינגו/פרטנר בגרסה הרגילה לעומת הפורד, אזי אין שום יתרון משפחתי לברלינגו.

 

אמיר.

פורסם

דווקא הפורד היא יותר מרווחת ואמינה, וגם יותר נוחה ויפה מבנים ומבחוץ ככה שאפילו לא בעבודה אפילו ליציאה לבילוי עם המשפחה יהיה יותר נוח הפורד , והפורד גם יותר חזק...

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
הפורד קונקט חזקה משמעותית בכל מצב מהברלינגו.

 

הפורד קונקט מגיעה עם טורבו,אל תשכח.

לברלינגו החדשה (מ 2003 ) יש מנוע טורבו HDI , לא פחות חזק מהמנוע של קונקט . המנוע האטמוספרי נמכר במקביל .

 

לפורד יש קפיצי עלים מאחורה , והיא נוחה פחות מהברלינגו .

יופי הוא עיניין אישי , לדעתי דווקא הברלינגו המקורית (1997) נראית יפה יותר ומתיחת הפנים רק קילקלה אותה . שוב , לדעתי לפורד קונקט מראה "תעשייתי" מידי .

 

אם מדובר במכוניות חדשות מהסוכנות , אז בברלינגו 2006 יש מנוע HDI חדש , קטן יותר (1.6 , בעבר היה 2.0 ) אך חזק מעט (92 כ"ס במקום 90) נעים יותר ואמור גם להיות חסכוני יותר . יש גם הבדל קטן בעיצוב החיצוני במודל 2006 .

 

לדעתי , גם היום , 10 שנים לאחר שהוצה , ברלינגו נשארת המסחרית העדיפה ומציאה את השילוב המוצלח ביותר בין רכב למשפחה לרכב לעבודה . לעבודה נטו עדיף קנגו , כי הוא הפשוט , המסחרי והזול מכולם .

 

 

פורסם

אני כתבתי - "לדעתי"

 

יש לי ניסיון עם כולם , חוץ מהדובלו והקאדי החדש וזה מה שאני חושב .

תעשה סיבוב על שני הרכבים ותחליט מה מתאים לך יותר .

 

 

פורסם

אני עשיתי על כולם חוץ מהקאדי החדש...

 

החיסרון בפורד הוא שהוא רועד כאשר הוא במצב ניוטראל ומעבירים להילוך והוא מאוד מרעיש , אבל זה לא אכפת לי ולדעתי הכי מסחרי משפחתי זה פור, דובלו וקאדי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
הפורד קונקט חזקה משמעותית בכל מצב מהברלינגו.

 

הפורד קונקט מגיעה עם טורבו,אל תשכח.

יש לו אותו כוח כמו לברלינגו HDi (שניהם 90 כ"ס). רק שהפורד שוקל 15% יותר, כלומר היה צריך 105 כ"ס כדי לעמוד בקצב של הברלינגו.

כמו כן, לברלינגו יש קפיצים שמגהצים נהדר את פגעי האספלט, בעיקר האספלט ה"איכותי" שקיים באזורי תעשייה למיניהם ודופק לך את הסחורה שמאחורה.

 

 

כאמור לברלינגו שמגיעה בלי טורבו אין מה להתייחס, הדגם עגלה באופן מסוכן.

פורסם
יש לו אותו כוח כמו לברלינגו HDi (שניהם 90 כ"ס). רק שהפורד שוקל 15% יותר, כלומר היה צריך 105 כ"ס כדי לעמוד בקצב של הברלינגו.

כמו כן, לברלינגו יש קפיצים שמגהצים נהדר את פגעי האספלט, בעיקר האספלט ה"איכותי" שקיים באזורי תעשייה למיניהם ודופק לך את הסחורה שמאחורה.

כאמור לברלינגו שמגיעה בלי טורבו אין מה להתייחס, הדגם עגלה באופן מסוכן.

...ולמרות זאת, ההבדלים במיאוץ ל 100 קמ"ש (עד כמה שזה נשמע מגוכח להשוות בין טנדרים באופן שכזה) עומד על שניה אחת בלבד לטובת הברלינגו ולקונקט יש כ-7% יותר מומנט מאשר לברלינגו - וזה מתקבל בקונקט בסלד טיפה יותר נמוך מאשר בברלינגו (הפרש של 200 סל"ד בלבד).

לשניהם, אגב, אותה מהירות סופית בדיוק.

 

אני אישית מעדיף את הקונקט בזכות תנוחת הישיבה והנהיגה העדיפות מבחינתי - וגם בגלל היותו מעט יותר קשיח מהברלינגו, מה שמקנה לנהג תחושות יותר טובות בעיקר כשהרכב עמוס (ופחות רופס).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לברלינגו החדשה (מ 2003 )

אם מדובר במכוניות חדשות מהסוכנות , אז בברלינגו 2006 יש מנוע HDI חדש , קטן יותר (1.6 , בעבר היה 2.0 ) אך חזק מעט (92 כ"ס במקום 90) נעים יותר ואמור גם להיות חסכוני יותר .

ההבדל המהותי בין מנוע ה- 2.0 ל-1.6 HDI החדש בא לידי ביטוי גם במשקל: המנוע החדש שוקל 80 ק"ג (!) פחות.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.


×
×
  • תוכן חדש...