Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ - פרוד אסקורט MK1


max
שימו לב! השרשור הזה בן 4637 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
הרצאה שלמה קיבלתי לגבי מה מזיק בסיבי פיבר ומתי. :shock:

לא בשלב הזה של העבודה, כך הוא טוען. :-)

אז הוא טועה. פיבר מזיק בכל מצב צבירה שלו.

אגב, יש סיכוי שאת ווקס ההפרדה השחור קניתם מ"קידרון" ?

 

יועץ לענייני בטיחות, משהו...

:roll:

למה אתה מזלזל? כנראה שאין לך הרבה מושג על נזק לאורך זמן.

מי שלא מנוסה ומשתמש פעם ראשונה - אוקיי .

אבל "בעל מקצוע"? אני עובד לא מעט בפיבר, מוגן לחלוטין ,

וכמות כזו של סחרחורות לא היתה לי אף פעם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יועץ לענייני בטיחות, משהו...

פיברגלאס בתהליכי עבודה או שחיקה מסרטן. לא עכשיו, לא מחר, אבל מתישהו זה מצטבר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיברגלאס בתהליכי עבודה או שחיקה מסרטן. לא עכשיו, לא מחר, אבל מתישהו זה מצטבר.

תגיד לי, מה לא מסרטן?:onfire: עם כל הכבוד, חבר, לא אשקר אם אגיד שזה חלק מהכיף! תתפלא, אנחנו גם מחסלים כמה וכמה בירות כל פעם שעובדים על האוטו ומעשנים סיגריות! :drinking:

 

כן, כן ונושמים את חומר פחחים, בנזין, נפט, נוזל בלמים ולפעמים גם משפריץ לנו שמן על הידיים! ומקבלים חצ'קונים מהזיעה.

 

זהו הכיף שלנו וכאלה אנחנו שרוטים, זה מה שבחרנו לנו כתעסוקה בזמן הפנוי, אין מה לעשות!

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה עשיתם תבניות לכנפיים? אתה מיתכוון לעשות כנפיים מפיבר? אם כן, למה לא לנפח את הכנפיים הקיימות בעזרת הרחבות פח וחיזוקים, ניראה לי הרבה יותר עמיד. פיבר ניסדק...

אגב, באותה היזדמנות, מישהו מוכר גלגל אנגלי????

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה עשיתם תבניות לכנפיים? אתה מיתכוון לעשות כנפיים מפיבר? אם כן, למה לא לנפח את הכנפיים הקיימות בעזרת הרחבות פח וחיזוקים, ניראה לי הרבה יותר עמיד. פיבר ניסדק...

אגב, באותה היזדמנות, מישהו מוכר גלגל אנגלי????

 

גילי

כמעט כלום לא נשאר מהכנפיים הקידמיות המקוריות, הכל חורים וחלודה, גם מלמעלה. לגבי העמידות... נחיה ונראה.

 

מה זה הגלגל האנגלי הזה?

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אם אני לא טועה- משמש ליישור פחים ומתכות, וגם ליצירת רדיוסים ופינות למשל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה- משמש ליישור פחים ומתכות, וגם ליצירת רדיוסים ופינות למשל.
טוב, "נגלה" לכם איך עובדים בפח...

כדי לעגל חתיכת פח ישר צריך לדפוק עליה...

לרוב דופקים על כרית דפיקות (כרית מלאה בחול או בגולות קטנטת מפלדה שעשויה מעור עבה) או שפשוט מנדבים כיסא בארים ישן ומשפצרים אותו ככרית דפיקה... אחרי שיוצרים את הצורה "בערך" ממשיכים ע"י פטיש עגול ו"דולי" שזו בעצם מישקולת/סדן ידני...

אחרי זה, את הצורה הסופית עושים ע"י גלגל אנגלי, הוא מערגל את הפח עד שהוא מיתישר מהגלים שלו...

 

כל מה שחסר לי זה גלגל כזה.. כמו כן, יהיה לי ממש יותר קל לעשות פאזה לפחים שלי...

גילי

small001.jpg

small002.jpg

small003.jpg

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבא שלי בונה מכולות וקונסטרוקציות ענקיות מפיבר, בין הפרוקיטים שהוא בנה זה פרויקט הטפלת מים באשדוד, ועוד כמה פרויקטים ענקיים בחול.

בכל אופן, בזמן שפיבר מתייבש, ועובר תהליך חימום פנימי כתגובה של ערבוב הפיבר עם המקשה (חומצה).

תערובת הפיבר+מקשה מפרישה אדים בעלי חומרים שנמצאו כמסרטנים.

אני לא יודע את כמות החומרים המסרטנים, אבל אני יודע שיש בסיגריה 43 כאלו.

אין שום קשר לזה שהבנאדם בעל מקצוע או לא. אם הוא עובד עם מסכה או בלי!!!

מאוד לא נוח לעבוד עם מסכה, ואני לא מדבר על עבודה עם חצי קילו פיבר!

כל אחד עושה את השיקולים שלו, לפי דעתי יותר מסוכן לשבת כל יום מול המחשב! או לעשן סמים קלים!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אני עם מסכה חצי מהיום שלי בערך. הטובות גם נוחות,

וגם אם לא - זה לא שווה את הסיכון. ואגב, גם כשהסיבים

יבשים - מאוד מסוכן לשאוף אותם.

אז על אחת כמה וכמה כשנוצרת ריאקציה.

 

גילי, בדיוק ראיתי היום ב"אוטומורפוזה" (אגו), את ג'סי ג'יימס

בונה מיכל דלק לצ'ופר עם המכשיר הזה בדיוק.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש עבודה מרשימה :mm_yeah: , אתה צריך להיכנס לספרי ההיסטוריה.

 

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 10 חודשים מאוחר יותר...

אני מרשה לעצמי לעדכן, עד שמקס יגיב- עבודות התעכבו קצת, אבל נכון לכמה ימים האחרונים - שוב המשיכו במרץ, ונקווה, שנראה את התוצאות בקרוב. את העדכונים "האמיתיים" אני משאיר לנפשות הפועלות- אני רק משקיף מן הצד...:-D

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן צודקים קודמי

הפוליאסטר בכל מצב צבירה מסרטן ,אם זה הסולבנטים שבו המתאדים לאויר כמו סטירן כחצי שנה עד לייבוש מלא (שימו לב כל מעצבי הפנים הגולשים כאן לא להכניס מוצר מוגמר לחדר אשר לא מאוורר)

לאיתי החומר השחור המרוח במברשת הוא ג'ל קוט אשר יוצר שכבה חלקה ואחידה לתבנית כאשר שולפים אותה מהמודל,ניתן לראות בתמונה את התבנית ואת החומר השחור עליה)

לדעתי הצנועה אם כבר כנפיים מפיבר אז שיהיו מנופחות :-Dלמראה עסיסי

כל הכבוד הפרוייקט נראה יפה ,בבקשה לא להתקמצן בתמונות

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

ובכן חברים, באמת הגיע זמן לעדכן.... האמת כמעט ולא עצרנו עם הפרוייקט כל הזמן הזה, עבדנו ועבדנו, ויש תוצאות.... אבל בואו נלך לפי הסדר. עצרנו בשלב לפני ריתוכים, ובכן הם בוצעו והרבה. הנה כמה דוגמאות של חלקי פח חדשים שהוכנו:

 

5_262.jpg

 

7_183.jpg

 

רצפה:

 

12_109.jpg

 

13_148.jpg

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4637 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...