Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך להודעה הקודמת, הצבע אמר לי שמדובר בפגם ביצור הוא הסביר לי את הפגם בהרכב השכבות מכל מקום מדובר ברכב שרכשתי בסוף 96 חדש. האם יתכן שיש אחראיות יצרן לכך עדיין?

תודה

פורסם

לא ניראה לי שתצליח להוכיח שהיה פגם בייצור, לא אחרי כל כך הרבה שנים.

 

התשובה תהיה שבגלל האקלים בארץ, הצבע נפגם כמו שקורה להרבה מכוניות ישנות.

פורסם

לתקינות הצבע אחראים יותר מידי משתנים, לא תצליח להוכיח שדווקא פגם ייצור גרם לבעיות בצבע.

במיוחד לא במדינה שברוב ימי השנה השמש מעיקה על הצבע.

 

בכל מקרה, עברו 10 שנים מאז, לא חושב שש להם (לייצרן), את LOG הייצור של הרכב הספציפי.

ובכלל, כל רכב בא עם אחריות מסויימת לתקופה מסויימת, לדעתי אחריות על הצבע כלולה בזה, לאחר סיום התקופה אתה לבד.

פורסם

טויוטה היום נותנת אחריות לדהיית צבע וחלודה למשך 6 שנים. אין סיכוי שפעם הם נתנו ליותר זמן.

 

הצבעים הכהים ידועים כרגישים לשמש הישראלית והרבה רכבים דוהים אם לא מטפלים בהם כמו שצריך, שזה בעיקר אומר ווקס לעיתים תכופות.

 

רוב הסטארלטים מן השנים הללו דהו. גם ממעקב בחו"ל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני מקווה שזה קשור ואולי מישהו ימסור מידע שיעזור לפותח השרשור

יש לי 205 ושמתי לב שכמעט כל הרכבים הללו מהמודל שלי בערך עם צבע דהוי לגמרי, וגם אלו שלא ,או שממש שמורים או שצבעו אותם.הצבע אצלי גם דהוי.

האם היה פעם איזשהו מבצע צביעה ע"ח פיזו כדי לתקן את הפאק הזה שיש למכוניות האלו בצבע?

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...