Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני ראיתי 106 ראלי עם אגזוז בולט לשיפור הנשימה בסל"ד גבוה.

:hihi:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ואני ראיתי בנתניה פיאסטה XR2I לבנה!! איך אני?!?

וראיתי גם בוקסטר S!!! וחיפושית קבריולט!!

 

וגם ראיתי בנתניה איזו 106 XSI אדומה עם יציאה כפולה לאגזוז..מישהו מפה?..... :mm_tongu:

האם זו החיפושית קבריולט שראית: היא של חבר טוב שלי.

17002197.jpg

 

אז תגיד לחבר שלך שאני צריך את המספר של זאתי מהתמונה ד-ח-ו-ף !

פורסם
וואללה?!?

אז ראיתי עוד אחת כזו (אבל רק מאחורה...) בצבע אדום, ברחוב קינג ג'ורג'.

וגם גולף שחורה עם הנמכות וגלגלי מגנזיום ממש יפים.

אחת לכמה זמן מרשים לך לצאת מהבית :?::lol:

או שזו הג'אסטי שהעבירה אותך על דעתך... :roll:

:wink:

 

 

 

אני מניח שהג'סטי....

כאן בכפר סבא לא רואים כאלה דברים כל יום!

 

חבוב,

כנראה שאתה לא יוצא מהבית...

בכפ"ס יש מה לראות פה ושם על ויצמן. :roll:

172

פורסם
זה רק אני שומע, או שהסקסית בתמונה הראשונה

שנמצאת עם הגב לתמונה צועקת "בא תשגול אותי דביר, כריש יערות פראי שכמותך"

:lol:

 

אגב, למדריך שלי בקורס פסיכומטרי בקיץ שעבר היתה MR2

כזאת, כך שכל יום בתחילת הקורס ההיתי שעה ראשונה רק רואה

MR2 בעיניים, מתסכל :roll:

 

אורן, אם לא שמת לב, שם למעלה, יש הודעה שמכריזה עליה

כתפוסה לקשר רציני של חפוז+סיגריה.

 

אם אני ירצה אותה אחרי זה או לא, החלטה שלי.

דבר איתי בפרטי :evil:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

[quote name=אורן 306 XT

]אז תגיד לחבר שלך שאני צריך את המספר של זאתי מהתמונה ד-ח-ו-ף !

 

זה רק אני שומע, או שהסקסית בתמונה הראשונה

שנמצאת עם הגב לתמונה צועקת "בא תשגול אותי דביר, כריש יערות פראי שכמותך"

אתם במצוקה נוראית, הא?:puzzled:

חוץ מזה שהיא נראית לא משהו בפרונט.

מה שבטוח, שהחיפושית הזאת מ-ד-ה-י-מ-ה. :!:

:puzzled:
פורסם
ואני ראיתי בנתניה פיאסטה XR2I לבנה!! איך אני?!?

וראיתי גם בוקסטר S!!! וחיפושית קבריולט!!

 

וגם ראיתי בנתניה איזו 106 XSI אדומה עם יציאה כפולה לאגזוז..מישהו מפה?..... :mm_tongu:

האם זו החיפושית קבריולט שראית: היא של חבר טוב שלי.

17002197.jpg

 

אז תגיד לחבר שלך שאני צריך את המספר של זאתי מהתמונה ד-ח-ו-ף !

בואנ'ה יא מטורף היא נראית כמו החיפושית שליידה בהתחלה לא ידעתי מי זה מי

את דביר אפשר להבין בכל זאת שכונה דתית כבשים זה :roll::wink:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
וואללה?!?

אז ראיתי עוד אחת כזו (אבל רק מאחורה...) בצבע אדום, ברחוב קינג ג'ורג'.

וגם גולף שחורה עם הנמכות וגלגלי מגנזיום ממש יפים.

אחת לכמה זמן מרשים לך לצאת מהבית :?::lol:

או שזו הג'אסטי שהעבירה אותך על דעתך... :roll:

:wink:

 

 

 

אני מניח שהג'סטי....

כאן בכפר סבא לא רואים כאלה דברים כל יום!

 

חבוב,

כנראה שאתה לא יוצא מהבית...

בכפ"ס יש מה לראות פה ושם על ויצמן. :roll:

 

 

 

תאמין לי שאני יודע!!

 

ותגיד לי, הייתה בד"כ חיפושית קבריולט אדומה עם ג'נטים אדומים שחנתה מול צ'ופה אני חושב, ראית אותה פעם??, אוטו יפייפה...

 

ד"א, מאיפה אתה בכפר סבא??

Life is a ciggerate, smoke to the end

פורסם
וואללה?!?

אז ראיתי עוד אחת כזו (אבל רק מאחורה...) בצבע אדום, ברחוב קינג ג'ורג'.

וגם גולף שחורה עם הנמכות וגלגלי מגנזיום ממש יפים.

אחת לכמה זמן מרשים לך לצאת מהבית :?::lol:

או שזו הג'אסטי שהעבירה אותך על דעתך... :roll:

:wink:

 

 

 

אני מניח שהג'סטי....

כאן בכפר סבא לא רואים כאלה דברים כל יום!

 

חבוב,

כנראה שאתה לא יוצא מהבית...

בכפ"ס יש מה לראות פה ושם על ויצמן. :roll:

 

 

 

תאמין לי שאני יודע!!

 

ותגיד לי, הייתה בד"כ חיפושית קבריולט אדומה עם ג'נטים אדומים שחנתה מול צ'ופה אני חושב, ראית אותה פעם??, אוטו יפייפה...

 

ד"א, מאיפה אתה בכפר סבא??

 

לא מכיר חיפושית אדומה.

אני גר על יד הקניון.

אתה מוזמן ליצור קשר בה"פ :wink:

172

פורסם
לא תאימנו, עכשיו עברה ליד הבית שלי מונית אוקטביה :lol:

אתה גר בבנימינה??? :shock:

 

:lol::wink:

 

 

זה לא מצחיק!

 

אשכרה אנשים בתחנות אוטובוס מסמנים לי :oops:

פורסם
מה מיוחד בטויוטה הזו?

היא אפילו לא נראית טוב.. ואגב יש לה מנוע 1.8

 

:evil:

 

מה...באמת?!!!

רק 1.8,אז אתה בטח לוקח אותה עם השרייד שלך ,לא?

Rikshanoam-R

פורסם
מה מיוחד בטויוטה הזו?

היא אפילו לא נראית טוב.. ואגב יש לה מנוע 1.8

 

:evil:

 

מה...באמת?!!!

רק 1.8,אז אתה בטח לוקח אותה עם השרייד שלך ,לא?

 

השרייד מנוע 1300, יא אהבל!

לי יש מנוע 2100 בוולבו. אני משאיר לטויוטה עשן!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
מה מיוחד בטויוטה הזו?

היא אפילו לא נראית טוב.. ואגב יש לה מנוע 1.8

 

:evil:

 

מה...באמת?!!!

רק 1.8,אז אתה בטח לוקח אותה עם השרייד שלך ,לא?

 

השרייד מנוע 1300, יא אהבל!

לי יש מנוע 2100 בוולבו. אני משאיר לטויוטה עשן!

 

:lol::lol::lol:

בדוק!

Rikshanoam-R

פורסם

אני סוטה?

 

כולכם סוטים ומשוגעים!

(אני אוהב את השטויות שלי בשעות שכאלה! :D )

 

מי שלא אוהב להשתגל עם כרישי יערות במכנסי עור הוא הסוטה,

ונחשו מה? זה לא אני :twisted::lol:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך


×
×
  • תוכן חדש...