Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלי צחוק, אני חושב שראיתי היום 156 GTA.

לוחית רישוי לבנה, ג'אנטים גדולים מאוד יחסית, בלי תחת (צורת סטיישן כזאת) וניראת קרבית.

מה היא עושה פה?

Back to the original - NC again.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היום ראיתי פורד פומה 1.7 חדשה לחלוטין במוסך פחחות ליד העבודה שלי, האוטו נראה מצויין ואני אמור לקבל תשובה מחר אם הבחור מעוניין למכור, הוא הביא אוטו לאשתו.

כסופה, במקרה, עם 15 במספר הרישוי? :o

אני ראיתי 106 ראלי עם קשית תקועה לה מתחת לפגוש האחורי הלבנבן (מי אמר אשכנזי :wink: ).

אתה לא רואה אותה בכל יום בשבוע, במקרה? :shock:

 

מניפולציות... באמת... :lol:

MCS 2008

פורסם
היום ראיתי פורד פומה 1.7 חדשה לחלוטין במוסך פחחות ליד העבודה שלי, האוטו נראה מצויין ואני אמור לקבל תשובה מחר אם הבחור מעוניין למכור, הוא הביא אוטו לאשתו.

כסופה, במקרה, עם 15 במספר הרישוי? :o

 

לא זוכר אם 15 אבל היה שם 37-777 או משהו כזה.

כסופה כן .

פורסם

זו שאני ראיתי הייתה ממש דנדשה, Mint condition... :yum:

 

בעל האוטו מבוגר, באזור גיל העמידה?

סחתיין עליו ועל התקינה שהוא העביר את הפומה.

הוא אכן מתכוון למכור? :shock:

MCS 2008

פורסם
מה מיוחד בטויוטה הזו?

היא אפילו לא נראית טוב.. ואגב יש לה מנוע 1.8

 

:evil:

 

מה...באמת?!!!

רק 1.8,אז אתה בטח לוקח אותה עם השרייד שלך ,לא?

 

 

טוב עד כאן, אני מבקש להיזהר עם האימרות על השרייד טורבו ספורט שלי :twisted:

 

 

סתם... :) אבל אתה יודע מה אני אבדוק לשכן שלי יש טויוטה כזו.. אני אשאל אותו אם בא לו עליי בהאצות (עד 60 אני לוקח)

:hihi:


×
×
  • תוכן חדש...