Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא נימצא ברחוב היצירה ליד שלמה סיקסט...

 

אולי יש למישהו ניסיון איתו? (לטוב או לרע...)

 

אופק.

פורסם

אני מכיר אותו קוראים לו אבי הבחור מאד חביב ואדיב רציני ומקצועי

אני הייתי אצלו הנמכתי פי'זו 106 מאחורה והחלפתי בולמים

יש שם מכוניות שהוא מטפל בהם כל העלית של פיאט ואלפא

ציון 10 בעניים עצומות

שי

http://photos.walla.co.il/shai2311

זה היה שלי ועכשיו כבר לא:bigcry: :bigcry:

עד לפי'זו הבאה

פורסם

עברתי שם במיקרה וראיתי אצלו מוסטנג מהממת וכמה אלפות עוד יותר מהממות כגון 4 gtv. האם אפשר לסמוך עליו? (אפילו שיש לי הונדה ולא אלפא?)

איך הוא נחשב ביחס לרמת מחירים?

פורסם

כבר 10 שנים שאני מטפל אצל אבי !

 

מומלץ מאוד מבחינת המקצועיות והמחיר. נדרש סבלנות :-) מכל שאר הבחינות.

כל העובדים במוסך מאוד נחמדים בנוסף לכל.

סורין

פורסם

הבנתי שהוא מומחה לאלפות, האם זה בסדר להכניס אליו הונדה או לא? (כמובן שהוא אמר אין שום בעייה, תבוא תבוא...)

פורסם

מה המצב אורן?

עוד לא הורדת את החתימה של הילד המושפע?

הרבה זמן לא ראיתי אותו פה...

 

 

אני מקווה שאני יהיה מרוצה וסוף סוף ימצא מוסך קרוב שאפשר להכניס אליו את הרכב בראש שקט...

פורסם
סורין אתה מוכן בבקשה להסביר למה היתכוונת שאמרת "סבלנות בכל השאר"?
מתחילים לעבוד מאוחר, בשישי לא עובדים, חלק מהעבודות לוקחות יותר מיום. תמיד עמוס , אין לו צוות. נורא מלוכלך מסביב במוסך.

 

אבל ... ידי זהב ולב זהב ורצון לעזור ומחירים מצויינים.

×
×
  • תוכן חדש...