Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

rs6 תלמד ממני.

אני בדיוק בגילך ומה שאני והחברים שלי עושים זה לשבת למטה , לעשן נרגילה ולהריץ דחקות.

 

מידי פעם קופצים לדראגסטור הקרוב וקונים טבק גחלים וקולה.

 

לא בריא אבל כיף .

אני גר בחיפה נווה שאנן ברחוב הכי נידח שיש בשם טבנקין ואתמול באו איזה שתי ערסים שגיעו משפרינצק סתם היה מצחיק לצחוק עליהם (כמובן אחרי שהם הלכו :oops: )

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
rs6 תלמד ממני.

אני בדיוק בגילך ומה שאני והחברים שלי עושים זה לשבת למטה , לעשן נרגילה ולהריץ דחקות.

 

מידי פעם קופצים לדראגסטור הקרוב וקונים טבק גחלים וקולה.

 

לא בריא אבל כיף .

אני גר בחיפה נווה שאנן ברחוב הכי נידח שיש בשם טבנקין ואתמול באו איזה שתי ערסים שגיעו משפרינצק סתם היה מצחיק לצחוק עליהם (כמובן אחרי שהם הלכו :oops: )

 

 

מה דניאל פתח קיוסק?

:shock:

פורסם
ומקימים תיכון לעולות רוסיה שיבואו להתחזק,

 

 

אוקיי איפה אמרת אתה גר?

הם ליברליות?

הם עדיין לא חוזקו נכון...

 

מצאתי לי במה להעביר את הזמן הפנוי.....

 

כמו עכברים!

לי אישית נמאס מהזנזונת האישית שלי, אז פשוט שלחתי לה הודעה לפלאפון

"את בטטה".

אחרי יומיים עדיין צחקתי, זה הדרך הכי משעשעת ותינוקית להיפרד

ממישהי :lol:

 

שבועיים אח"כ אני מקבל ממנה הודעה ש-אני- רוצה -ממנה- יותר מידי!!!? :evil:

 

שערוריה!

אני נפרדתי קודם והיא גנבה לי!!!

 

 

לדארק שארפ - אני אכן מרבה בעישון נרגילה.

ל - זה-קיד - :roll::nono:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

לי יש זמן חופשי המון זמן חופשי יותר מידי זמן חופשי

בית ספר (איכס)

אפילו עוד יומיים חופש גדול ישששששששששש!!!!!!!!!

sound connecting people

פורסם

כן כן, חופש ענק! יוצא מן הכלל.

 

ומה אתה מתכוון לעשות בו?

כאילו דה, לזה נפתח הברוקלי... :roll:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אוקצור אין לך רעיון מעניין להעברת השעמום שלי, וסתם גזלת מזמני היקר!

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

יש מלא מה לעשות, זה שאלה של כסף ורצון....

סע לטבריה, רד לאילת, או סע לחול. לך תאכל משהו בפוקאצה או בארומה (עם אייס ארומה) לך תבקר חברים שלא ראית שנים, תעשה כושר לצבא (אם אתה מתכנן להיות קרבי)

פורסם
אני הייתי בגולני, אולי אפשר לעזור... :twisted:

 

 

אני פשוט רוצה לשמוע ממקור ראשון איך זה הנח"ל...

כי בעקרון אני מתגייס לשם ב30 ליולי. (לא יודע איזה סמיילי לשים...) :wink:

Life is a ciggerate, smoke to the end

פורסם
rs6 תלמד ממני.

אני בדיוק בגילך ומה שאני והחברים שלי עושים זה לשבת למטה , לעשן נרגילה ולהריץ דחקות.

 

מידי פעם קופצים לדראגסטור הקרוב וקונים טבק גחלים וקולה.

 

לא בריא אבל כיף .

אני גר בחיפה נווה שאנן ברחוב הכי נידח שיש בשם טבנקין ואתמול באו איזה שתי ערסים שגיעו משפרינצק סתם היה מצחיק לצחוק עליהם (כמובן אחרי שהם הלכו :oops: )

 

 

מה דניאל פתח קיוסק?

:shock:

:shock::shock::shock::shock::shock:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

טיפ פנימי: בעיקרון זה הכל אותו חרא רק צבע שונה, אבל בכל מקרה יש הבדלים: גבעתי נטחנים למוות בעזה, צנחנים זה חרא של חטיבה, נחל זה אחלה


×
×
  • תוכן חדש...