Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

חייב לציין כי יש לי כרגע סלט ואני לא מגזים מהיבואנים של המגברים.

 

לעיניין, אני צריך מגבר מונו איכותי להגברה של סולובריק L7 שני סלילים של שני אוהם.

 

יש לי שני אופציות:

1. קיקר 1200.1, CLASS D מספק ב 1 אוהם 1200 RMS.

2. רוקפורד 10001, CLASS D, מספק ב 4 אוהם 1000 RMS, סדרת PUNCH

(שני המגברים עולים בסביבות ה4500 ש"ח, הקיקר יותר זול.)

 

לצערי לא הצלחתי למצוא יותר נתונים על המגבר של רוקפורד.

 

אני מבקש התייחסות האם יש עדיפות לעבודה באוהם אחד או בארבע אוהם.

 

לפי דעתי יש עדיפות לרוקפורד מכיוון שככל שההתנגדות גדלה כך העומס על מערכת החשמל ברכב יקטן.

 

אבל בניגוד לדעה שלי קיבלתי חוות דעת מנוגדות לגמרי מהיבואנים.

 

בתודה מראש גיא.

פורסם

אין לי תשובה מנומקת, אבל על סמך תחושת בטן , אני חושב שהרוקפורד יתן תמורה יותר טובה.

אם הוא נותן 1KW ב4 אום והקיקר 1.2KW ב1 אום, כנראה שהרוקפורד יותר נציל מבחינה חשמלית.

הוא אמור לתת 15% יותר, צריך רק לבדוק את דף הנתונים שלו בזמן הקנייה.

 

כדאי להתייעץ עם תמיר א. או עם shalevo , אני חושב שהם ידעו את התשובה.

ZZR

פורסם

אין לרוקפורד מגבר מסדרת פאנץ' דגם 10001 , יש רק 10002, וזה מגבר 2 ערוצים שנותן 2*250 וואט RMS ב4 אוהם לערוץ, ו2*500 וואט RMS ב2 אוהם לערוץ, ובגישור הוא נותן 1000 וואט RMS ב4 אוהם.

 

יכול להיות שאתה מתכוון ל10001 מסדרת פאוור שהוא נקרא T10001BD, והוא נותן 250 וואט RMS ב4 אוהם.

500 וואט RMד ב2 אוהם, וב1 אוהם הוא יודע להפיק 1000 וואט RMS.

 

בכל אופן, הקיקר עדיף, ואני כבר יוסיף לך עוד מגבר להתלבטות.

האוריון 1200D, אני אישית ממליץ עליו בחום, וגם על הקיקר 1200.1.

יש גם את הPPI- 1000.1- גם מגבר מעולה, והוא +- באותו טווח מחירים כמו הקיקר.

 

על הרוקפורד 10002 לא הייתי ממליץ, וכך גם על הT10001BD, מכיוון שהתמחור שלהם בארץ הוא שערורייתי.

 

הייתי גם ממליץ על ההיפוניקס מסדרת ברוטוס BX1205D, או הBXI1206D(אותו מגבר רק שנתוני ייצור שונים), הבעיה איתם שהם יקרים יחסית בארץ(מול המחיר שלהם בחו"ל), אבל עדיין יותר זולים מהקיקר,רוקופורד,אוריון,או PPI, ונותנים תמורה מעולה למחיר.

ואגב מגברי מונו, אני הייתי שוקל ייבוא אישי של מגברים כאלו, ניתן לחסוך מאות ש"ח(אפילו מעל 1000 ש"ח).

אפשר אפילו לבדוק אופציה של JL AUDIO 1000/1 מסדרת סלאש, יעלה לך ביבוא אישי באיזור ה4000-4500 ש"ח.

ולא קשה למצוא מגברים כאלו בחנויות בארה"ב הם די נפוצים.

under construction..

פורסם

גם אני היית מוסיף את האוריון לרשימה הוא מגבר מצויין.

 

מה שכן יש לקחת בחשבון שכולם מספקים מעל 1000RMS ב-1

מה שיעמיס מאוד על מערכת החשמל ברכב.

הרוקפורד המדובר אכן נותן 1000RMS ב-1 אום ולא ב-4.

קח גם בחשבון שהקיקר והאוריון הם אנדרייטד,כל הקיקרים 1200.1 שאני

ראיתי נותנים בפועל בין 1450-1550RMS שזה הרבה יותר ממה שאתה צריך.

4,500ש"ח לשלם עבור מונו שיפעיל L7 יקר מדי לטעמי,הייתי מנסה לחפש הייפוניקס

במחיר שפוי יותר,כמו שהמליץ ניר ה-1206D,1205D או מחליף ל-L7 שני סלילים

של 4 אום ואז האופציות שלך למונו יהיו רבות יותר וזולות יותר,לשיקולך.

עוד דבר לסיום מגברי ה-KX של קיקר הם סדרה שכבר לא מיוצרת והוחלפה ע"י

סדרת ה-ZX לכן בארה"ב המחירים שלהם ירדו פלאים,לכן אין שום סיבה שמגבר

כזה בארץ ימשיך להיות מתומחר לפי המחיר הישן,בחישוב גס הוא אמור לעלות

בארץ בסביבות ה-3,000ש"ח עכשיו לאחר ירידת המחירים של הסדרה הישנה

ואז אולי באמת משתלם לקנות אותו כי זה מגבר מצוין.

פורסם

אכן אני בהחלט גם ראיתי כי הסדרה של KX ירדה, מקווה כי אכן ירידת המחירים תתממש!

 

 

בנושא הרוקפורד. הנתון של 1000 RMS ב 4אוהם הוא לא שלי, זהו הנתון שקיבלתי מאוטופרט.

אני בהחלט אשמח לקבל התייחסות מהם.

 

מאד חשובה לי הנקודה בנושא העומס על מע' החשמל, ככל שההתנגדות גדלה כך העומס על מערכת החשמל ברכב יקטן.

 

פורסם
ערב טוב.

 

חייב לציין כי יש לי כרגע סלט ואני לא מגזים מהיבואנים של המגברים.

 

לעיניין, אני צריך מגבר מונו איכותי להגברה של סולובריק L7 שני סלילים של שני אוהם.

 

יש לי שני אופציות:

1. קיקר 1200.1, CLASS D מספק ב 1 אוהם 1200 RMS.

2. רוקפורד 10001, CLASS D, מספק ב 4 אוהם 1000 RMS, סדרת PUNCH

(שני המגברים עולים בסביבות ה4500 ש"ח, הקיקר יותר זול.)

 

לצערי לא הצלחתי למצוא יותר נתונים על המגבר של רוקפורד.

 

אני מבקש התייחסות האם יש עדיפות לעבודה באוהם אחד או בארבע אוהם.

 

לפי דעתי יש עדיפות לרוקפורד מכיוון שככל שההתנגדות גדלה כך העומס על מערכת החשמל ברכב יקטן.

 

אבל בניגוד לדעה שלי קיבלתי חוות דעת מנוגדות לגמרי מהיבואנים.

 

בתודה מראש גיא.

לרוקפורד יש מונובלוק POWER T10001, בהספק של 1000WRMS ב-1 אוהם.

פרטים נוספים בקישור: http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&series_id=7&family_id=22&item_id=95251&locale=en_US

פורסם

לרוקפורד/יבואן רשמי (רמז אוטופארט) יש מגבר POWER T10001 במחיר מאוד מופקע,

שלא לדבר על כך שלקבל מכם את המחיר זה בגדר בלתי אפשרי.

אגב, שלחתי אליכם (אוטופארט/תומר) הודעה בבקשה להצעת מחיר, ולעולם לא חזרתם אליי,

למעט עם הצעה (מעורפלת, קרי לא ננקב סכום משום מה) על הדגם T20001 (מיותר...)

לכן, אני, אישית, לא הייתי חושב עליכם יותר.

(ודווקא אני מאלו שתמיד ראו אתכם באור חיובי יותר בפורום הזה ובכלל)

אני לא רוצה בכלל לחשוב אילו הייתי צריך אתכם למשהו רציני יותר (כגון הפעלת אחריות)

גל

Guest תמיר .א.
פורסם
ערב טוב.

חייב לציין כי יש לי כרגע סלט ואני לא מגזים מהיבואנים של המגברים.

לעיניין, אני צריך מגבר מונו איכותי להגברה של סולובריק L7 שני סלילים של שני אוהם.

יש לי שני אופציות:

1. קיקר 1200.1, CLASS D מספק ב 1 אוהם 1200 RMS.

2. רוקפורד 10001, CLASS D, מספק ב 4 אוהם 1000 RMS, סדרת PUNCH

(שני המגברים עולים בסביבות ה4500 ש"ח, הקיקר יותר זול.)

לצערי לא הצלחתי למצוא יותר נתונים על המגבר של רוקפורד.

אני מבקש התייחסות האם יש עדיפות לעבודה באוהם אחד או בארבע אוהם.

לפי דעתי יש עדיפות לרוקפורד מכיוון שככל שההתנגדות גדלה כך העומס על מערכת החשמל ברכב יקטן.

אבל בניגוד לדעה שלי קיבלתי חוות דעת מנוגדות לגמרי מהיבואנים.

בתודה מראש גיא.

השאלה פה אם אתה מחפש את הזול משנייהם, ? אם כן זה יהיה הקיקר.

 

במידה ושנייהם עם מכלול מסוג CLASS D הרוקפורד יהיה נציל יותר מבחינה חשמלית עד כ10%.

 

אין ממש הבדל בין 8 אום 4 אום 1 אום ואפילו 0.5 אום, כול עוד המגבר מפיק הספק של לדוגמא 1000W.

 

מה אני ממליץ לעשות? לבדוק את המגברים מבחינת תחימת תדרים באיזה אוקטב, אם אני לא טועה הרוקפורד הוא 48 או 24 דציבל לאוקטב. שזה תחימה מדוייקת מאוד.

לנסות לבדוק מה ההספק שהם באמת מפיקים לפי התעודת מעבדה,

 

שני המגברים מחברות מובילות לכן אני חושב להתסכל בסכום שאתה משקיע באיזה מגבר תקבל יותר הספק. (או איזה מגבר יהיה נציל יותר).

 

תמיר

פורסם

הרוקפורד ירד מהפרק בגל מחירו המאד גבוה.

 

אני כרגע מתלבט בין הקיקר 1200.1 להייפוניקס 1505D

בנושא תחימת התדרים הוא נותן 12 דציבל לאוקטב.

אם אתם יכולים בבקשה לעבור על הנתונים שלו ולתת לי חוו"ד שלכם

קיקר 1200.1

  • 300 watts RMS x 1 at 4 ohms
  • 600 watts RMS x 1 at 2 ohms
  • 1200 watts RMS x 1 at 1 ohm
    95dB, a-weighted, re:rated power
  • 12dB Subsonic Filter Defeatable @ 25Hz
  • 1% THD

וגם לגבי ההייפוניקס 1505D

Type: Mono Block

4-Ohm Power Rating: 1x500W

2-Ohm Power Rating: 1x1000W

1-Ohm Power Rating: 1x1500W

Turn-On Delay/ Mute

Frequency Response -3dB: 20 - 250Hz

Damping Factor: >250

Signal To Noise Ratio: >95dB

THD + Noise:

Variable Input Level Contol ( RCA/Unbalanced ): 0.2V - 9V

Variable Input Level Contol, ( Mini DIN Balanced ): 0.4V - 18V

Input Impedance (RCA Unbalanced): 47k-Ohm

Input Impedance, ( Mini DIN Balanced ): 20k-Ohm

Power and Specific Diagnositics LEDs

Protection DC, Short Circuit, Overload

Power Supply - All MOSFET: Full PWM

Power Output Circuit Type: Ultra-Fi MOSFET

Variable Phase Shift

Phase Change in Degrees: 0 - +180

Variable Low-Pass 24 dB Octave: 35Hz - 250Hz

Variable Subsonic Filter: 15Hz - 35Hz

Bass EQ: 0 - +18 dB

Balanced Inputs ( Mini DIN Socket )

RCA Inputs

RCA Line Outputs

Remote Bass Module Included ( Via RJ11 Jack )

Gold Plated Power Terminal Blocks: 4-GA

Gold Plated Speaker Terminal Blocks: 12-GA

פורסם

עפ"י נתונים יבשים, ההיפוניקס עדיף.

גם 24DB סלופ בחיתוך של הקרוס אובר.

גם הספק גבוה יותר(1500 ב1 אוהם).

דאמפינג פאקטור

והוא מדוד בTHD של 0.1% מול 1% של הקיקר(עד כמה שהאוזן יכולה בכלל לבהחין בזה).

under construction..

פורסם
לרוקפורד/יבואן רשמי (רמז אוטופארט) יש מגבר POWER T10001 במחיר מאוד מופקע,

שלא לדבר על כך שלקבל מכם את המחיר זה בגדר בלתי אפשרי.

אגב, שלחתי אליכם (אוטופארט/תומר) הודעה בבקשה להצעת מחיר, ולעולם לא חזרתם אליי,

למעט עם הצעה (מעורפלת, קרי לא ננקב סכום משום מה) על הדגם T20001 (מיותר...)

לכן, אני, אישית, לא הייתי חושב עליכם יותר.

(ודווקא אני מאלו שתמיד ראו אתכם באור חיובי יותר בפורום הזה ובכלל)

אני לא רוצה בכלל לחשוב אילו הייתי צריך אתכם למשהו רציני יותר (כגון הפעלת אחריות)

גל

שלום גל,

 

שלחנו לך הודעה במסר אישי, יומיים לאחר שפנית אלינו. אין מצב שאנחנו לא חוזרים עם תשובה.

אתה מוזמן ליצור מחר קשר לנייד 052-6444406.

פורסם

ממממ ממש מוזר לי כל העניין של ה"אין מצב שאנחנו לא חוזרים עם תשובה",כי אני שלחתי לכם מסר בה"פ מלפני יותר משבועיים ואני עדיין מחכה לתשובה.

 

אני מבין שאתם לא עובדים אצלי אבל לפחות יחס כלשהו הייתי מצפה לקבל מכם בתור חברה רצינית שמכבדת את עצמה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
עפ"י נתונים יבשים, ההיפוניקס עדיף.

גם 24DB סלופ בחיתוך של הקרוס אובר.

גם הספק גבוה יותר(1500 ב1 אוהם).

דאמפינג פאקטור

והוא מדוד בTHD של 0.1% מול 1% של הקיקר(עד כמה שהאוזן יכולה בכלל לבהחין בזה).

אני מכבד את חוות דעתך אבל אני חושב שמבחינת מנתונים יבשים אתה טועה כאן .

שים לב הקיקר בכל פעם שיש ירידה בהתנגדות הוא מכפיל את הW דבר שאומר שהוא נותן עוצמה שווה לכל הריינגג ההיפוניקס בגלל שזה לא שוה הוא נראה "עייף כזה " .

אם זה היה מגבר ביתי מייד הייתי אומר שספק היציאה של ההיפוניקס פחות טוב מהספק יציאה של הקיקר משמע שבתנאי יום יום אמיתיים (לא במעבדה) הוא יעבוד פחות טוב מהקיקר.

2: ההיפוניקס אומר שתחום התדרים שלו נע בין 20 ל250 אבל ב-3 , -3 זה פשוט הכפלה של העוצמה משמע שטווח ההיענות שלו הוא פחות טוב לעומת הקיקר שנותן 0-1DB , ובין -3 ל-1 זה הבדל שמיים וארץ

3 דמפינג פקטור של 250 זה בזיון קולוסאלי למגבר מונו מגברי 4 ערוצים טובים נותנים 500 ומגברי מונו מדברים על 2000 אז פה הוא לא מתבייש לתת 250 , אנני יודע מה הקיקר אבל אני מתערב אתך שהרבה יותר

ולכן חייב לומר שהקיקר מנצח כאן בנוקאאוט

בברכה יהודה.

בברכה יהודה

פורסם

יהודה דבר ראשון זה לא מגבר בייתי, ולכן זה כלל לא רלוונטי.

דבר שני, הוא מוצהר -3DB בתחום מלא (עד 250HZ), בוא בבקשה תגיד לי מתי אתה משתמש בתחום מלא על מגבר מונו?

דבר שני הוא מוצהר בנתוני עיוות של 0.1%THD, מול הקיקר, 1%(זה הבדל משמעותי).

דבר אחרון בקרוס שלו הוא 24DB סלופ, מול ה12 של הקיקר.

ודבר אחרון, הדמפינג פאקטור שלו הוא

אני אשמח אם תראה לי מגבר מונו לרכב עם דאמפינג פאקטור של 2000, אתה לא ריאלי, וכמוכן אני אשמח לראות את "רוב מגברי ה4 ערוצים מדברים על 500", רוב זה לא מגברי היי-אנד, המגברים הנפוצים לא ממש ניחנים בנתונים האלו.

 

אני יעשה לך חיים קלים ויתן לך מס' דוגמאות כדי שתבין כמה אתה טועה.

1. JL AUDIO, סדרת SLASH 1000/1, בעל דאמפינג פאקטור של >500 ב4 אוהם, ו250 ב2 אוהם (הרי מדובר על חלוקת ההתנגדות מול התנגדות היציאה).

מגבר של 650 דולר בארה"ב, ו6500 ש"ח בארץ.

ואל תשכח שמדובר בסדרה הגבוהה של JL, ההיפוניקס שאנחנו מדברים עליו הוא סדרה נמוכה(ברוטוס).

 

2.JL AUDIO מסדרת הE, דגם E1800D- בעל דאמפינג פאקטור של 500 ב4 אוהם (מדוד ב50HZ) ו250 ב2 אוהם(מדוד גם ב50HZ).

 

או במילים אחרות,דמפינג פאקטור גדול מ- 250 ב1 אוהם בתחום מלא, בעיוות של 0.1% ,בהספק אדיר של 1500 וואט RMS זה נתונים מעולים.

במיוחד שמחירו הוא 75 אחוז ממחיר הקיקר...

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...