Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

ביום בהיר ונחמד נסעתי להנאתי עם FULL POWER מוזיקה,

באופן פיתאומי בעמידה ברמזור המגבר פשוט שבק חיים

השאלה שלי היא כזאת:

המגבר הוא של PROSOUND ארבע ערוצים 4 כפול 225W סך הכל 900W

דגם 4225

שאני מדליק אותו הוא נדלק אבל באופן כנראה חלקי כי הנורית שבדרך כלל היתה מתחילה בצבע אדום ולאחר מכן הופכת לירוק נשארת אדום?

שלילת אופציות

ביצעתי ג'אמפר על ה REMOTE

הפיוז תקין - בוצע ג'אמפר עליו גם

אין ריח של שרוף.

נפתח המגבר ולא נראה לעין שום חלק מפויח

מה עוד יכול להיות בבקשה עזרה?

פורסם

קודם כל - מגבר של פרוסאונד שמפסיק לעבוד באופן פתאומי זה לא כל כך פתאומי...

 

כנראה שהספק של המגבר תקין - אבל אחד הרכיבים של ההגברה עצמה כנראה נשרפו לך...

 

תחבר את הרמקולים לרדיודיסק ישירות ותראה אם הם בסדר... תתחיל משם...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כיום חיברתי כבר מגבר חדש ברוך השם כל ה-6 רמקולים באותו מעיפים את השערות בסדר גמור,

אני לא חושב שיש מקום לתת סטיגמה שבגלל שזה של PROSOUND אז זה מתקלקל

גם מגבר של PIONEER יכול ללכת פאייפאן .

תראה גם לאחר בדיקה עם FLUKE ככה בין הרכיבים לא נראה רכיב שלא מעביר התנגדות מבחינת מתח שעובר בתוכו.

המגבר הזה נתן בראש והוא במצב מעולה לא עבר כל כך הרבה זמן ששמעתי איתו

משהו גג חודשיים שלוש.

אשמח להמשך בדיקה האם ניתן לעשות איתו משהו אם יש צורך אני יעלה תמונות של המגבר פתוח

פורסם

פול ווליום?עם מגבר כזה?[כ25RMS ליציאה..]חחח..

חביב זרוק את המגבר חבל על הטירחה והכאב ראש [התיקון יעלה יותר] , אז הלכו לך 120 שח [שווי המגבר בגס]

עכשיו יש לך היזדמנות לקנות מגבר מן המניין שתוכל להנות ממנו לאורך זמן בלי לחשוב מתי הוא ילך לעולמו..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני מבין יש לי פה עסק רציני עם צינים אהה?

תראה אני רציני מאוד ואני לא יודע מאיזה רקע אתה מגיע שאתה בא בהצהרות שכאלו

תמיד יש מקום לתקן דברים שמתקלקלים גם עם זה נראה לך מגבר חלש והוא לא יכול

לעשות אוץ בום קטנטן אני אומר לך שבאופן חד משמעי הוא היה מעיף.

אז כרגע אני מבקש בוא נתמקד באופציות שעומדות מוליינו ולא נתייחס לפרמטרים

של יצרן.

פורסם

אל תקבל כל מה שאני בכזאת רצינות

 

אני התחלתי את דרכי עם מגבר של פרוסאונד - 100 וואט כפול 4 (25 RMS כפול 4 במקרה הטוב)

והוא מעולם לא התקלקל, לא עשה בעיות של רעש מנוע אבל גם לא היה לו קרוס אובר

 

אבל זה מגבר מרמה נחותה ביותר ורצוי שכבר תחליף אותו אם כבר יש לך הזדמנות - ממש לא שווה את התיקון.

 

לא התכוונתי להעליב או משהו כזה - נ.ב תתחדש על המגבר החדש!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה צודק.

יש לאנשים כאן נטייה לחשוב שאם אין לך קיקר 600.4 ומונו 1200 מינימום אז אתה חייב לשדרג.

כל אחד וההעדפות/יכולות שלו, ולא צריך לזלזל בזה. (הערה ל"ממליצים")

 

X,

לדעתי תעשה עליו QA:

זאת אומרת כמו שכבר הומלץ - תבדוק קודם את תקינות הרמקולים.

לאחר מכן תבדוק כבלי מתח בשני הצדדים.

פורסם

אני לא חושב שיש מקום לתת סטיגמה שבגלל שזה של PROSOUND אז זה מתקלקל דווקא כן, אילו מגברים נחותים ברמת בניה נמוכה מן המניין כאילו זה עתה ילד בגיל 5 הינדה ובנה אותו ,היה לי אחד כזה פעם פתחתי אותו וחקרתי אותו קצת,אז אני יודע על מה אני מדבר...

גם מגבר של PIONEER יכול ללכת פאייפאן .

 

המגבר הזה נתן בראש [נותן בראש??לא קצת ניסחפת ,כניראה שלא יצא לך לשמוע מגברים טובים]והוא במצב מעולה לא עבר כל כך הרבה זמן ששמעתי איתו [זה הבעיה איתו, שלא עובר הרבה זמן שהוא מתפקד ,חודשיים שלוש-חייב לציין שנפלת טוב מניסיון שלי ושל חבר שלי המגבר הזה תוחלת החיים הממוצעת שלו הינה כחודש ימים לכל הפחות..]

משהו גג חודשיים שלוש.

הניסיון שלי מדבר על מגבר PA-480 100W לכל ערוץ..

 

ככה:כל מגבר שרת פנימי מסוגל להוציא 20 W לכל ערוץ, 20 כפול 4 נותן לנו 80 W,שזה 320 W פחות ממה שPROSOUND הצהירו..

אני לא יודע איך בPROSOUND הם הגיעו ל100W..דבר שהרכיב אינו מסוגל לייצר ולהגיע..

 

אבל אם זה ינחם אותכם, שחלק מהרכיבים תוצרת טושיבה..

אגב הינה תמונות פנימיות של המגבר המדובר,רק יעזור לכם להבין על איזה סדר גודל של עלבון אנו מדברים פה:

http://carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=2985

http://carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=2986

וזה דף נתונים אודות הגוק [לא טרנזיסטור]הגברה שנימצא בשימוש במגבר הנ"ל:

http://carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=2984

 

אגב אם אתה מרוצה מהמגבר הזה ונחוש בדעתך לשלם כל הון בעד להצילו .

מי אני שיוסיף עוול על הקיים.8)

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני מבין לגמרי מה שאתה מעלה ואומר ככה בריש גלי, אם זאת רק בשביל הRECORD

כל אדם שתכבד והוא יכבד אותך.

העלתי תמונות של המגבר בבקשה...

 

ד"א תודה , רכשתי את המגבר החדש לא ממזמן והוא ממש בסדר גמור ברוך השם טפו טפו טפו.

אני לא ינקוב בשם החברה או בהספקים שלו שאני חס וחלילה לא יגרום פה "לצמרמורות מיותרות"

3.jpg

4.jpg

1.jpg

2.jpg

Guest תמיר .א.
פורסם

אסף, הפרוסאונד 900W הוא בעל טרנזיסטורי הגברה ולא רכיב IC, ובעל ספק PWM,

הוא מייצר כ40-35W X4 ב4 אום ו50-60W ב2 אום.

 

לבחור שפתח את השרשור, אם אין לך מושג בלתקן מגברים פשוט אל תיגע, כי יש תקלה ולפי מה שתיראת, אתה בכול אופן לא תמצא אותה, אני ממליץ לך לפנות למעבדה של תיקונים ושיבדקו את המגבר.

 

תיקון של מגבר כזה פשוט אני מעריך לא יותר מ150 שקלים.

**אם זכרוני לא מטעה אותי תיקנתי בעבר 2 כאילו.

 

תמיר

פורסם

אני התייחסתי וביססתי את תגובותי מניסיון עם הפרוסאונד PA480 ,כללי המראות של ה900W של החברה קצת יותר "מרגיעות" ...

 

אגב שתהיה בעניינים ,גם אני כמו כל קודמי לא תיכננתי לפגוע עם תגובותי ,אלא רק להעיר/להאיר לגבי ניסיוני האישי הלא מוצלח עם אחד המגברים של החברה ,יתרה מכך גם אני התחלתי והתנסתי בעברי מזבל סיני טהור כדוגמת הפרוסאונד ,קליפורניה בום,סופר סאונד ,פלטינום אוהדיו,קונקורד,די מקס,פרסט אוסטריה,מובייל מדיה .. אני לא נגד זבל סיני לחלוטין[גם לי יצא להתנסות במוצרים שחורים של החברות אבל גם במוצרים שהפתיעו לטובה בצורה ניכרת]

ככה שאין לך מה להתבייש ולהימנע מלהגיד איזה מגבר כרגע יש לך בשימוש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אתה צודק.

יש לאנשים כאן נטייה לחשוב שאם אין לך קיקר 600.4 ומונו 1200 מינימום אז אתה חייב לשדרג.

כל אחד וההעדפות/יכולות שלו, ולא צריך לזלזל בזה. (הערה ל"ממליצים")

 

X,

לדעתי תעשה עליו QA:

זאת אומרת כמו שכבר הומלץ - תבדוק קודם את תקינות הרמקולים.

לאחר מכן תבדוק כבלי מתח בשני הצדדים.

ישר כוח!!

אכן יש בפורום אנשים שמעונינים יותר לייצג את עצמם מאשר לעזור....

לפותח השרשיר, אל תתרגש והאמת שלפעמים הכוונה היא טובה רק הביטוי לא יוצא כך..

כל חנות תיקונים(לאלקטרוניקה) יכולה לעזור לך.

אריק

פורסם

זה בסדר אני "ילד" מספחק גדול לא להתרגש בטח שעל טעם וריח (במקרה הזה שמע) לא ניתן להתווכח לכן חברות סיניות או כל זבל אחר אני בסופו של דבר שופט על פי השמע.

כרגע מנגן אצלי באוטו מגבר

IMPEDANCE 75 WATTS 4 CHANNEL

אני מאוד מרוצה ממנו.

אני יקח את הפרוסאונד בשביל הבדיקה לחנות אלקטרוניקה נראה מה הם יגידו.

פורסם

בהצלחה, אגב סתם שאלה מעניינת-כמה בזמנו שילמת על הפרוסאונד?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...