Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש התחלתי לשמוע רעשים מכיוון משאבת מים והנה אתמול היא התחילה לנזול .

 

מחר אני מתכוון להגיע למוסך כדי להחליף אותה.

 

יש משאבות תחליפיות טובות יותר או שכדאי להרכיב משאבה מקורית של היצרן ?

 

נ.ב. זה בסדר שמשאבה סיימה את חייה אחרי 9 שנים בלבד ו 67 k ?

פורסם
לפני כחודש התחלתי לשמוע רעשים מכיוון משאבת מים והנה אתמול היא התחילה לנזול .

 

מחר אני מתכוון להגיע למוסך כדי להחליף אותה.

 

יש משאבות תחליפיות טובות יותר או שכדאי להרכיב משאבה מקורית של היצרן ?

 

נ.ב. זה בסדר שמשאבה סיימה את חייה אחרי 9 שנים בלבד ו 67 k ?

 

אם מדובר בקוריאנית (אכן ?) - רק מקורי (זול ועדיף)

אם מדובר ביפאנית, רק GMB.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שמכרנו את הסופר רייסר היא היתה בת 5 שנים ו 40K, בבדיקה הראה שצריך להחליף דחוף משאבת מים...והקונה אכן קנה את הרכב ונסע להחליף משאבה..

פורסם
לפני כחודש התחלתי לשמוע רעשים מכיוון משאבת מים והנה אתמול היא התחילה לנזול .

 

מחר אני מתכוון להגיע למוסך כדי להחליף אותה.

 

יש משאבות תחליפיות טובות יותר או שכדאי להרכיב משאבה מקורית של היצרן ?

 

נ.ב. זה בסדר שמשאבה סיימה את חייה אחרי 9 שנים בלבד ו 67 k ?

 

אם מדובר בקוריאנית (אכן ?) - רק מקורי (זול ועדיף)

אם מדובר ביפאנית, רק GMB.

 

איציק

 

כרגע המחיר לא ממש מעניין אותי , מה שחשוב לי זה שהמשאבה החדשה תחזיק הרבה יותר .

 

אכן מדובר בקוראנית :D

פורסם
אני החלפתי משאבה של קורולה, 300 ש"ח. צינור 30 ש"ח

המחיר כולל עבודה?

אם אני לא טועה העבודה היא החלק היותר יקר , האם אני טועה?

פורסם

היום החלפתי את המשאבה , המחיר כולל עבודה היה 600 ש"ח .

 

העבודה נעשתה במשך שעתיים , ההחלפה הייתה מאוד מסובכת .

 

את המשאבה שהורידו הבאתי הביתה ואני לא מצליח להבין מה הבעיה איתה , מה גורם לה לנזול ? מבחוץ היא נראת במצב לא רע.

IMAGE029.JPG

פורסם
היום החלפתי את המשאבה , המחיר כולל עבודה היה 600 ש"ח .

 

העבודה נעשתה במשך שעתיים , ההחלפה הייתה מאוד מסובכת .

 

את המשאבה שהורידו הבאתי הביתה ואני לא מצליח להבין מה הבעיה איתה , מה גורם לה לנזול ? מבחוץ היא נראת במצב לא רע.

 

בתמונה רואים משאבה של דייהו רייסר ("עם פחית" - על שום הפחית שנמצאת מסביב לפולי של המשאבה) - שגם מתאימה לאופל קדט מן הסתם... ;-)

המשאבות הללו נמכרות בקצב דיי מהיר, ככל הנראה אורך החיים שלהם לא כזה גדול.

 

אלו היו 30 שניות על פרנסה טובה :D

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איך בדיוק ששמעת את הרעשים הצלחת להבין שהם מהמשאבה ? ( הרי היא יושבת בפנים ) .

זה רלוונטי לי כי יש לי רעשים לא מוסברים ( עוד מעט למוסך ) שאני לא מצליח לבודד.

 

תודה .

פורסם
איך בדיוק ששמעת את הרעשים הצלחת להבין שהם מהמשאבה ? ( הרי היא יושבת בפנים ) .

זה רלוונטי לי כי יש לי רעשים לא מוסברים ( עוד מעט למוסך ) שאני לא מצליח לבודד.

 

תודה .

 

תראה בכל אופן אצלי היה צליל של פעמון מצלצל :lol: , תבדוק טוב טוב נזילות .

תשאיר את האוטו מונע כמה דקות ואח"כ בדוק אם יש נזילה מלמטה .

×
×
  • תוכן חדש...