Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הורדתי לפני כמה דקות משחק ישן לאללה (Tapper הידוע כ"מוזג הבירה")

המשחק הזה עובד לי מהר מדי גם תחת וינדוס וגם תחת דוס.

 

מישהו יכול לעזור?!

Life is a ciggerate, smoke to the end

פורסם
תבדוק אם הכפתור "טורבו" במחשב לחוץ בטעות.

 

אין כבר כפתורים כאלה במחשבים החדשים.

אני יודע על תוכנה מיוחדת.

שאל בפורום תוכנה או משחקים עברי כלשהוא ברשת והם כבר יענו לך.

172

פורסם

אם יש לך ווינדוס XP

אז ללחוץ כפתור ימני על קובץ ההפעלה של המשחק Properties

ואז תהיה לך מחיצה שנקראת Compability שם אתה יכול לבחור להריץ את האפליקציה

"כאילו" על ווידוס 95,98,2000 ועוד כל מני.

תשחק שם עם ההגדרות.

פורסם
אם יש לך ווינדוס XP

אז ללחוץ כפתור ימני על קובץ ההפעלה של המשחק Properties

ואז תהיה לך מחיצה שנקראת Compability שם אתה יכול לבחור להריץ את האפליקציה

"כאילו" על ווידוס 95,98,2000 ועוד כל מני.

תשחק שם עם ההגדרות.

 

 

זה לא משנה זה לא עוזר... אפילו ווינדוס 895 מהיר בהרבה מהמשחקים הללו..

פורסם

יש למשחקי דוס ישנים . תוכנה שאתה שם אותה על דיסקט והיא כביכול דיסקט אתחול , והוא מעלה אותה לזיכרון ואז אתה "כאילו" ב 486 :) לא זוכר איך קראו לה, אבל תחפשו טוב ותמצאו

פורסם

יש אמולטורים שמדמים מחשב איטי בשביל להריץ את המשחקים האלה במהירות נורמלית.

 

צריך לחפש באינטרנט.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

יש אתרים שפשוט מביאים את זה כבר מותאם למחשבים של היום.

עשה עבודה קצת יותר מייגעת, ותמצא.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
יש אמולטורים שמדמים מחשב איטי בשביל להריץ את המשחקים האלה במהירות נורמלית.

 

צריך לחפש באינטרנט.

 

התוכנות האלה כל כך "טובות" שהן תוקעות אותך לעיתים על המהירות האיטית...

מנסיון אישי, :x , אני לא ממליץ.

:-)

פורסם

הורדתי איזו תוכנה אבל זה עדיין לא עבד טוב

המשחק אכן הואט אבל לא עבד כמו שצריך

 

אני חייב לשחק במשחק הזה בבקשה תעזרו!!

אני אובד עצות

ניסיתי לשחק עם כל אפשרות אחרת לפני ששמתי פה הודעה!

Life is a ciggerate, smoke to the end

×
×
  • תוכן חדש...