Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

ברצוני לדעת מס' פרטים לפי סדר עדיפות:

1. אמינות

2. צריכת דלק

3. נוחות

 

הרכב מיועד בשבילי (רווק) ויסע כ-15K בשנה

 

תודה מראש

ישראל

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם

אמינות לא משהו

צריכת דלק לא ממש חסכונית

מבוססת על אופל אסקונה 1982 לטוב ולרע (בעיקר לרע...)

 

לו היו מכריחים אותי לקחת אחת כזאת הייתי לוקח אותה עם מנוע 3.1 V6, שאמנם טיפה פחות חסכוני אבל הרבה יותר נעים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני בעל גאה של אחת כזאת...מבחינת אמינות אם טיפלו בה ומטפלים בה כמו שצריך לא צריכה להיות בעיה..



לגבי הצריכת דלק אני לא יכול לענות לך במדיוק...האוטו שלי כרגע בן 13..קיבלתי אותו מאבא שלי לפני שנתיים..

אבא שלי טוען שהוא עשה איתה 1 ל 10 ובעיר 1 ל 8-9 אני שמתי אגזוז ופילטר על ההתחלה והצריכה שלי כרגע היא 1 ל 5 בעיר..יכול להיות שהצריכה עלתה בגלל הגיל ויכול להיות בגלל התוספות שלי..

מבחינת נוחות הכיסא של הפונטיאק הזאתי זה הכיסא הכי נוח שישבתי בו בחיים ...

קצת קטן מבפנים אבל מסתדרים חוץ מזה מעוצב לדעתי יפה מאוד מבפנים מראה יוקרתי לפחות לשנתו...ההנדברקס קצת מתוסבך אבל מתרגלים אליו דיי מהר...

חוץ מזה הסיעה איתו דיי חלקה לא מרגשים כל בוטן בכביש כמו היפניות..

לדעתי במחירים שהם נמכרים היום שווה..

פורסם
שלום לכולם!

ברצוני לדעת מס' פרטים לפי סדר עדיפות:

1. אמינות

2. צריכת דלק

3. נוחות

 

הרכב מיועד בשבילי (רווק) ויסע כ-15K בשנה

 

תודה מראש

ישראל

אמינות לא מספיק טובה.

צריכת הדלק גם לא משהו (מנוע 2.0 מיושן + תיבה אוט')

נוחות זוועתית. הקפיצים האחוריים מתעייפים מהר ולרכב נטייה לשקוע אחורה.

מינוס נוסף הוא האיכות הכללית של הרכב, מתפרק בקצב מהיר.

האסטרה עדיפה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות המהירות!

הציעו לי החלפה עם האסטרה שלי אבל אני כנראה ישאר איתה

 

יום חמים לכולם

ישראל

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם
לו היו מכריחים אותי לקחת אחת כזאת הייתי לוקח אותה עם מנוע 3.1 V6, שאמנם טיפה פחות חסכוני אבל הרבה יותר נעים.
ואני הייתי בוחר את הקונוורטיבל...
פורסם
תודה רבה לכולם על התגובות המהירות!

הציעו לי החלפה עם האסטרה שלי אבל אני כנראה ישאר איתה

 

יום חמים לכולם

ישראל

בטח שיציעו לך החלפה כזו, למה אם הרכב שלך שמור (כמו שאתה אומר) , יש לך נכס ביד.

עד שאתה לא משדרג למשהו הרבה יותר יקר/חדיש תשאר עם האסטרה - המון יתרונות מול מעט כסף.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
ואני הייתי בוחר את הקונוורטיבל...

שאכן באה עם אותו מנוע 3.1 V6 :-D

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הפונטיאק סנברד שהציעו לך זה רכב שאם מטפלים בו בזמן כמו שצריך על ידי מוסך מורשה עם חלקים מקוריים אן לו בעיות .

הוא צורך דלק בערך 1 ל 10 וקצת יותר בעיר .

זה הרכב האמרקאי הכי חסכוני בדלק בן כל האמרקאיות.

רצוי להשתמש רק בחלקים מקוריים ולעשות לו טיפולים בזמן .

להשתמש בשמן איכותי ומים איכותיםם כמו שממליץ יצרן הרכב .

לאחרונה בערך לפני שנה כבר קשה מאוד להשיג את המכוניות האלה וכולם נמכרים ויש ביקוש גדול לרכב הזה כי הוא משמש הרבה צעירים למרוצי מכוניות ופיחות בארץ וגם בעולם.

עם קצת שיפורים הרכב הזה יכול הרבה דברים שרכבים אחרים לא .

המחיר שלהם עלה מאוד לאחרונה רכב כזה המחירון שלו זה בערך 19000ש"ח לשנת הדגם האחרונה 94 אבל אתה יכול למצוא הרבה יותר זול.

בדרך כלל מי שמוכר רכב כזה זה בגלל שהוא לא מבין ברכב או בגלל שלא טופל כמו שצריך.

הרבה טוענים שיש בעיות עם הרכב הזה אבל זה לא נכון אם עושים טיפולים בזמן ועם חלקים מקוריים.

הרכב מאוד נוח ובעל ביצועים חזקים.

לגבי חיסכון בדלק הייתי ממליץ לך לללללכת על ה 2000 סמ"ק 2.1 דגם LE או SE

השברואלט קווליר והפונטיאק גרנד פרי מבוססים על הרכב הזה .

יש עוד כמה מכוניות יפניות וקוראניות שהם העתק של הרכב הזה.

אם תקנה רכב תלך על שנת 94 זאת השנה האחרונה שבה יצרו את הפונטיאק סנברד

ויש הבדל גדול בביצועים ובצריכת הדלק וכן בשיפורים מסויים שאפשר לעשות רק על השנה הזאת

הרכב מצטיין בהרבה כוחות סוס יחסית לנפח מנוע וחזק מהיר.

מי שלא נסע בפונטיאק כנראה שלא יודע מה זה נוחות וביצועי כביש .

למי שאוהב מהירות ביצועים וגם אמינות יחסית ,פתיחות ודאונים על הכביש זה רכב מומלץ.

פורסם

אלוהים ישמור, אני לא יודע אפילו איך להתייחס להודעה הזו :screwy:

 

ביצועי כביש?

רכב חזק יחסית לנפח?

 

עוד רגע אני מוכר את ה306 כדי לעבור לרכב בעל "ביצועי כביש" :|.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

איכות חומרים על הפנים.

אוט' 3 הילוכים אם אני זוכר נכון ותבין לבד מה המשמעות.

אם הקונוורטבל תתכונן לכך שכל שוטר שיראה אותך יעצור אותך לבדיקת רשיונות או סתם "לבדוק".

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

גם אני בעל סנברד 94', יד שנייה עם 160K קילומטר.

רכב כל כך שמור אין ממנו, קניתי אותו מאישה והיום אמא שלי נוהגת עליו,

ההורים שלי מאוד מרוצים ממנו, יש לי אימפרזה 1.6 2005 והמצחיק הוא שכמויות הדלק כמעט אותו דבר,

אכן הסנברד מהירה, ונוחה, אמריקאית לכל דבר, אמינה מאוד, הרכב גם בימים הכי קרים נדלק בנגיעה, בלי כל בעייה הוא ברשותינו כבר 4 שנים ולעולם לא היו איתו בעיות!

כרגע בגלל לחץ שלי אנחנו רוצים למכור אותה(לכל המעוניין ב-13K), אני רוצה רכב יותר ספורטיבי.

אבל קבל את המלצתי בעיניין.

אלוהים ברא לכל אדם נתיב

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...