Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שוטר , ברגע שהזדהה בפניך (מדים או הצגת תעודת מינוי) - רשאי לדרוש ממך מסמכים ו/או כל שאר הסמכויות הומקנות לו מכח החוק.

פורסם

ידידי השוטר זבל ככל שיהיה, אתה עדיין לאיכול להוכיח כלום.

גם היחס והדיבור שלך כלפיו לא יחסו לו כבוד , שלא באמת מגיע לו, אבל בכל זאת קצין משטרה.

בקיצור השופטים לא יבואו כל כך לקראתך, במיוחד עם סירטון כזה שלא מוכיח הרבה.

 

 

הכי טוב ...ללכת לעיתונות.

פורסם

אין לי מה להוכיח, הוא טוען שאני קיללתי אותו, תסביר לי איך זה אפשרי, אם אנחנו נוסעים במקביל אחד לשני,

במהירות 100 קמ"ש, החלונות של שנינו סגורים לחלוטין, הוא יכול בכלל לשמוע מה אני אומר באוטו שלי?

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

הוא טוען שאתה זלזלת בו עם היד, וזאת אכן אפשרות.

 

מה שכן מצד שני אני לא רואה בדברים שלו "איומים"

חוץ מהעניין שהוא אמר לך שאתה ילד.

מותר לו לבקש ממך תעודות הוא קצין משטרה, וחוץ מזה הוא יכול גם בלי מדים לבקש תעודה אם הוא מציג את שלו.

הוא לא איים עלייך במעצר סתם, הוא איים עליך שיזמין ניידת שיעצור אותך אם לא תציד בפניו תעודות.

אני טועה?

 

ראיתי שוטרים , וגם הייתי תחת ידיים של שוטרים הרבה הרבה יותר חצופים ונוקשים ממנו.

 

אגב בן משפחתי נרצח בידיי שוטרים, אנחנו כבר שתניים במשפטים,מח"ש בג"ץ ואפילו בכל ערוצי הטלוויזיה המובילים..ומה שאתה לא רוצה.

תאמין לי בשביל דבר כזה, עדיף שתשתה כוס מים , תרגע ותתעלם!

פורסם

ממבטי הלא מקצועי בעליל :

 

א. אינני רואה איזה דו"ח יכול להירשם כנגד הנהג ע"י השוטר. שהרי אם ראה עבירה ועצר את הנהג בצד הדרך, מן הראוי היה לרשום כנגדו דו"ח בו במקום או לחילופין למלא דו"ח לבן עם תגובת הנהג. בפועל לא האשים השוטר את הנהג בעבירה כלשהי.

ב. אין בהתלהמות השוטר (ולא בהתלהמות כלשהי גם מצד הנהג!) בעיה אמיתית שדורשת התערבות גורם משפטי. לא הייתה אלימות פיזית או מילולית. פשוטו. בטח שגם לא ברוורס שעשה (אז מה?.. זו לא עבירה אצל שוטר הממלא תפקידו, ועם כל הכעס במסוכנות - זה החוק)

ג. הבעיה היחידה בקטע : איום ממשי "אתה תהיה עצור, אתה!". כמו שכבר נאמר ע"י קודמיי - אין עילה. אפשר ללכת על זה.

 

איך עושים את זה? צריך עד מומחה שיצוק את ההקלטה אל תוך מסמך ויצהיר מי מהדברים נאמר ע"י איזה צד. לאחר מכן יש לברור מבליל החוקים - מה אסור לשוטר לומר אם אין לו עילה. ההגנה יכולה לטעון כי השוטר מסביר לנאשם מה יקרה לו אם לא יציית.. לא בטוח שזה יחזיק מים.

 

מה אני חושב?.. שוב כמו קודמיי - לנשום אויר, כוס מים, והלאה. אבל העניין מדגיש את החשיבות באחזקת מכשיר הקלטה ל"אם וכאשר". אם היה רושם כנגדך דוח על העלבת עובד ציבור (דוח חמור במיוחד, אגב) - ההקלטה הזו ממש היא זו שהייתה מוציאה אותך מהאשמת הכזב.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...


×
×
  • תוכן חדש...