Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מבין ש ב 7:37 בבוקר אתה עוד קצת :? , מתן העלה את הסירטון שוב ... :-)

נ.ב- אורן אם לא אכפת לך תעלה את הסירטון. תודה

כפיר

ב7:37 אני :-) וגם ב13:40 אני :-P אחרי סגירה בעבודה אני :puzzled:

אבל תקרא את הנ"ב שלי שוב ותבין שביקשתי מאורן שיעלה את הסירטון ולא ממתן .

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דובי - תסכים איתי שקצין משטרה שמאיים על אזרח על מעצר ללא עילה נראית לעין - זו חריגה ברורה מסמכותו ?

אני כבר לא מדבר על שאר הדברים ,אבל איום במעצר שווא על אזרח סרק הוא בפירוש ניצול סמכות לרעה.

פורסם

ד"א שמר, ניצול סמכות לרעה ואיום על אזרחים על מעצרי שווא, זאת אחת העבירות היותר חמורות שקצין יכול לבצע (אני לא מדבר על עבירות פליליות),ולכן העונש עליהן הוא די חמור.

פורסם

כמה שזה מעצבן, ומעצבן זה אכן, ניצול סמכות לרעה-אחד הדברים שמורידים מערכו של אדם ובמיוחד שוטר! ובנימה יותר אישית: תדפוק את הבן ז*** מכול הלב והנשמה תהיה חזק בקטע של הטרטורים שאתה הולך לאכול וכול הטלפונים שאתה הולך לעשות על מנת לגלות שבסופו של דבר לא יצא כלום-בירוקרטיה ידידי, בירוקרטיה היא חברו הטוב של האדם במדינתנו הקטנה!

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

נו באמת היה לך איתך גם חבר באוטו שיכול להעיד אז חבל"ז

 

ידוע כי השוטרים הם מהגרועים שבנהגים .

 

כנס לאתר המשטרה

 

http://www.police.gov.il/

 

שם בצד ימין יש תלונת על שוטרים ובהצלחה .

 

אורי

 

נ.ב חבל על הזמן ללכת לתחנה, רק דואר או פאקס וכמובן לנהל תיק (לשמור העתק עם תאריך

 

ששלחת )

פורסם

הוא לא התכוון לזה!

 

תרד למטה לתחתית העמוד, שם יש לך בחירה פרימיום(PREMIUM DOWNLOAD) או FREE, הקלק על FREE זה יעביר אותך לעמוד הבא חכה בסביבות 10-15 שניות וזה יפתח לך חלון הורדה.

פורסם

חתיכת בהמה השוטר הזה. על "העלבת עובד ציבור" הוא מדבר? יותר טוב שקודם ישלוט על הפה של עצמו ("אתה תעשה לי סימנים?! אתה ילד אתה, אתה שתעשה לי סימנים?!").

 

על אחד כזה זאת מצווה להתלונן. אגב, אני לא יודע עד כמה הסרט יעיל. אני מאמין לך שזה באמת היה רפ"ק סופר (כמו ששומעים שהוא הזדהה), אבל מהתמונה אי אפשר להבין כלום, בקושי את סוג הרכב שלו (מזדה דמיו?) אפשר לזהות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כמו שאמרו לך תלך למח"ש , על רוורס כזה בכביש מהיר ואיומים ( ניצול סמכות לרעה כמו שאמרו פה.. ) אני מקווה שאותו שוטר ימצא לעצמו עבודה אחרת , בדיוק בגלל אנשים כמוהו המדינה בלל והכבישים בפרט נראים כמו שהם נראים!

 

 

בושה וחרפה למשטרת ישראל!

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

כן זו היתה מזדה דמיו, ויש לי גם את המספר לוחית רישוי. אני אשלח תלונה דרך האינטרנט ויקווה לטוב,

עידכונים בהמשך..

"Don't drink and drive, Smoke and fly"


×
×
  • תוכן חדש...