Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרכב הנ"ל 143 כ"ס.

1. האם ניתן לשפר את הביצועים, להעלות הכח ואת המומנט של המנוע,

בשינוי המחשב וללא הוספת צ'יפ?

2. אם כן, מה יהיה ההבדל?

3. האם הדבר לא יפגע באחריות (לא פותחים את המנוע, הכל בעידכון המחשב)?

4. האם צריכת הדלק תשתנה לטובה? לרעה?

 

תודה מראש, תומר

פורסם

צ'יפ זה בעצם שינוי הנתונים במחשב... לא נותן יותר מידי אם בכלל, בדרך כלל מעלה את את צריכת הדלק.

אני אישית לא הייתי ממליץ...

אופק.

פורסם

1. שינוי במאפייני המנוע זהה להוספת צ'יפ. צ'יפ הינו רכיב אלקטרוני ניתן לתכנות . אין זה משנה אם תכנת אותו מחדש את תרכיב חדש. לא נהוג לתכנת את הקיים כדי להשאיר אופצייה לחזור למקור. העלות של הרכיב עצמו שולית.

2. ההבדל יהיה שולי למדי. ספק אם תצליח להוציא יותר מסוסים בודדים -אם בכלל. בטח לא בלי שינויים נוספים במנוע.

3. אם הרכב באחריות - סביר להניח שהיא תפקע ברגע שתבצע שינוי לא מורשה -ולו הקטן ביותר.

4. צריכת הדלק תשתנה - ככל הנראה לרעה.

 

מעבר לכל זה - שיפור ברכב אטמוספירי ללא השקעה רצינית למדי - ברכה לבטלה.

 

ועוד דבר - לדעתי המנוע הזה גם כך הוא בערך המקסימום ששילדת האלנטרה הבינונית מינוס מסוגלת לקחת.

העלאת ההספק למנוע תפר את האיזון של הרכב .

פורסם

סליחה, אבל למה לך לשפר כזה רכב ?

אחד, השלדה לא תעמוד בעוד סוס וחצי.

שתיים, למה קנית לחתחילה כזו מכונית אם חשקה נפשך בביצועים, אני מניח שידעת מראש למה הרכב הנ"ל מסוגל (לא הרבה בלשון המעטה).

Down shift to drift

×
×
  • תוכן חדש...