Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הייתי רוצה חוות דעת על החלפת אגזוז בסובארו טנדר

ואם אפשר לקבל המלצה על איפה לעשות וכמה יכול לעלות כזה דבר ?

 

גם אם אפשר לדעת מה היטרונות וחסכונות ?

 

תודה מראש

אם אפשר הייתי רוצה לדעת כמה עולה לעשות כייון לקרבורטור וגם עם יש המלצות לאיפה כדי לעשות

פורסם

זה שאתה מישראל זה יפה, השאלה מאיפה בארץ?

 

לגבי קרבורטורים זה צביקה, כבר יכנס ויתן לך בראש,

לגבי אגזוז למה להחליף?

פורסם
זה שאתה מישראל זה יפה, השאלה מאיפה בארץ?

 

לגבי קרבורטורים זה צביקה, כבר יכנס ויתן לך בראש,

לגבי אגזוז למה להחליף?

ואכן צודק גוני למה להחליף אגזוז ולמה 2.5 אינץ, באגזוז לעומת גבר לא תמיד הגודל קובע?!

ומה בעייתך בקרבורטור , שאתה מחפש מכון קרבורטורים מומלץ, בשביל לעשות כוון, הינך יכול להכנס לכל מכון קרבורטורים

מקצועי האזור מגוריך, השאלה למה אתה חושב שצריך לכוון , והאם בכלל כוון יפתור את בעייתך.??!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שאלתי ב USMB מה ניתן לעשות לשפר את הביצועים בסובארו טנדר ואמרו שכדי להרכיב קיט של וובר

ו להחליף את האגזוז ל2.5

 

לגבי כוון הקרבורטור עשיתי ראש מנוע לפני שבועיים ומאז שיחקתי עם הכיוון של הטורים ו הבורג השני לידו

 

גם לפני שעשיתי ראש מנוע

 

אז אחשיו אני בספק שהוא מכוון טוב

 

ושוב שאלתי בתחילת הנושא מה הם היתרונות וחסכרונות של הגדלת האגזוז ו קיט לקרבורטור !

 

אבל אני מבין שיותר כל פשוט להגיד למה לך.... מאשר לא יודע או היתרונות הם 1.2....

 

 

שוב בסך הכל מנסה להבין יותר לגבי הרכב שלי, שמשהו שואל אותי לגבי שיפוץ בבית

אז אני לא אומר למה לך יש לך גג מעל הראש או יש לך 3 חדרים למה אתה צריך 4

הגודל לא קובע!!

 

 

שוב תודה

פורסם

הוא מתכוון גם לשפר את אספקת הדלק על ידי החלפת קרבורטור.

 

למה כן - יותר כח.

למה לא - יקר, לא חוקי.

 

מקומות כמו "המשתיק" ואחרים שיש להם מכונת כיפוף יוכלו לייצר לך איזה צנרת פליטה שתרצה, רק תביא בחשבון שזה עלול לעלות כמו הטנדר כולו...

 

אולי תלך לכיוון של מנוע של XT טורבו :wink:

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

ראשית אתה תצטרך להחליף גם משאבת דלק כי המקורית של סובארו בעלת ספיקה עלובה.

 

ברגע שתשים משאבת דלק חזקה יותר (של קרבורטור כמובן) נניח 3PSI-4PSI קבוע, לא בפולסים כמו המשאבה המקורית, ההבדל בתגובת הדוושה\מהירות סופית\סחיבה בעליות...ההבדל , אתה לא תאמין עד כמה הוא משפיע.

עלות של משאבה טובה כולל עבודה - 700 שקל לערך.

לגבי מידע נוסף בעניין , פנה לאתר הזה:

http://www.ultimatesubaru.net/forum/forumdisplay.php?forumid=2

פורסם

אליבאבא הוא מעלה את רצועת הכוח שלו למעלה בצורה קיצונית וזה סתם יפגע לו בביצועים ביום יום אחרי הכל סובארו טנדר זה לא רכב ספורטיבי ובטח שהמנוע שלו לא ספורטיבי.

פורסם

שיפורים : הורדתי ארגז 0 ש"ח

 

סט קרבורטורים כפולים ובולמי סנסה טראק והסובארו טסה...

חסרונות : שחיקה אוטו קל מידי ולא יציב מאבד שליטה מהר בבלימות

ציריות בלי סוף אבל שווה את זה.....

:2gunfire: [b]HATSHBINA???[/b] [color=black][b]אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול .. ואז מגביר את זה [/b][/color] [b]205 1.9[/b] [b]samorai 98 [/b]

פורסם
שיפורים : הורדתי ארגז 0 ש"ח

 

סט קרבורטורים כפולים ובולמי סנסה טראק והסובארו טסה...

חסרונות : שחיקה אוטו קל מידי ולא יציב מאבד שליטה מהר בבלימות

ציריות בלי סוף אבל שווה את זה.....[/QUOTE]

האומנם ..... שווה את זה???????

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...