Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל טוב!



אני חייב להודות שההודעות המושקעות והמפורטות שלך מאוד מוסיפות לרמה של הפורום ולרמת הידע האישי שלי, אפילו אם הן באמת קצת מוזרות לפעמים :wink:

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

חברים ומברכים יקרים

 

MustardMan32 כתב:

אני חייב להודות שההודעות המושקעות והמפורטות שלך מאוד מוסיפות לרמה של הפורום ולרמת הידע האישי שלי,

ואני שמח מאוד על כך

 

itzik901 כתב:

ברגע שהGT תוכל לנסוע נסיעות ארוכות,אני מבטיח להיפגש איתך כדי שתוכל להתרשם ממנה. תודה - אוי כמה שאני מצפה לזה.

 

ziv כתב:

אל תפסיק לכתוב, נהנה כל פעם מחדש מההודעות שלך

תודה רבה על המחמאה

 

ariel כתב:

אני מבין מהתמונה שגם החלפת את הפולו 1.4 בגולף GTI חדשה.

לא ,החלפתי לפרארי F430 ספיידר ,בתמונה האוטו של המשרתת-צילום פפראצי.

 

ofir כתב:

הוא לא מוזר, הוא מיוחד . :oops:

 

lironsts כתב:

אתה אדם נדיר,ותודה על כל העזרה... :oops:תודה.

 

 

מקלארן F1 כתב:

תודה על כל העזרה והידע שאתה תורם לפורום! בבקשה ותודה רבה..

 

 

תודה לכל המברכים

 

*בקשר ל: FIAT Coupe 20V Turbo - בקרוב(מאוד) תגלו ותבינו..... :wink:

.

.

.

.

.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

תודה לכולם על הברכות

בה"פ, לאלה שהתקשרו ,ולאלה ששלחו SMS.

 

שמר כתב:

אני אקלקל לכם את ההפתעה.-

אתה אפילו לא מתאר לעצמך ,את ההלם שאתה עומד לקבל. :wink: .

 

sronis כתב:

אילן - מזל טוב ונתראה בשמחות

 

אמן ותודה , חבל שלא הוזמנתי למסיבה שתתקיים ביום חמישי הקרוב :cry: .

 

Lotus Omega כתב:

אילן, אתה איש יקר.

תודה רבה על המחמאה ידידי.

 

LEGACY 1.8 כתב:

אילן היקר ,

מזל טוב, עד 120 .

גימי

גימי היקר תודה לך..(נ.ב: תביא ת'מספר של הכספת ) :wink:

 

פליקס כתב:

מזל טוב.

שתמשיך לגדוש, ושתזכה לאיזו פיאט קופה

 

תודה - ואני מעדיף פרארי F430 ספיידר.

אילן פ ייביש - turbo

×
×
  • תוכן חדש...