Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז אתה אומר שילך לקולנוע.

 

לפי דעתי למי שאין כסף לפרארי שיקח את האוטובוס.

לא, אני אומר שייקנה מערכת עם זוג רמקולים ביד שנייה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא, אני אומר שייקנה מערכת עם זוג רמקולים ביד שנייה.
זוג רמקולים פחות מתאים לשימוש שהוא רוצה.

הוא דיבר על 5.1 עם DVD

נעשה עוד השוואה לרכבים.

משפחה עם 5 ילדים יכולים לקנות רנו מגאן ולעשות נגלות(שזה כמו מערכת עם 2 רמקולים)

או ליקנות רנו סיניק 7 מושבים (שזה מאוד צפוף אבל עושה את העבודה)

 

זאת מערכת עם 2 רמקולים שמתאימה למה שהוא רוצה אבל המחיר בארץ כפול מחו"ל.

l018321ii-f.jpeg

אייל

פורסם
זוג רמקולים פחות מתאים לשימוש שהוא רוצה.

הוא דיבר על 5.1 עם DVD

נעשה עוד השוואה לרכבים.

משפחה עם 5 ילדים יכולים לקנות רנו מגאן ולעשות נגלות(שזה כמו מערכת עם 2 רמקולים)

או ליקנות רנו סיניק 7 מושבים (שזה מאוד צפוף אבל עושה את העבודה)

 

זאת מערכת עם 2 רמקולים שמתאימה למה שהוא רוצה אבל המחיר בארץ כפול מחו"ל.

ההשוואה מופרכת ואיננה רלוונטית. מערכת אודיו איננה כלי שימושי וכל מטרתה להסב עונג למאזין. מהבחינה הזו טענתי היא שפיזור התקציב על חמישה רמקולים וסאב נותן פחות עונג (עד כדי סבל) לעומת שני רמקולים ורסיבר. עדיף שני רמקולים שנשמעים טוב מחמישה + סאב שנשמעים כמו חמש פחיות ושופר. התחלה עם שני רמקולים מאפשר לאחר מכן להוסיף ולשדרג עם תוספת התקציב. השידרוג היחיד שאמפשרת מערכת All in a Box זה לזרוק אותה לפח...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ומה האודיופילים אומרים על BOSE LIFESTYLE?

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
ההשוואה מופרכת ואיננה רלוונטית. מערכת אודיו איננה כלי שימושי וכל מטרתה להסב עונג למאזין. מהבחינה הזו טענתי היא שפיזור התקציב על חמישה רמקולים וסאב נותן פחות עונג (עד כדי סבל) לעומת שני רמקולים ורסיבר. עדיף שני רמקולים שנשמעים טוב מחמישה + סאב שנשמעים כמו חמש פחיות ושופר. התחלה עם שני רמקולים מאפשר לאחר מכן להוסיף ולשדרג עם תוספת התקציב. השידרוג היחיד שאמפשרת מערכת All in a Box זה לזרוק אותה לפח...
אם אתה רוצה לראות סרט שיש לו אופציה ל 6 רמקולים,שחלק גדול מהאפקטים מגיעים מהרמקולים האחוריים ,ממערכת עם 2 רמקולים קדמיים.

הרמקולים של הטלויזיה מספיק טובים.

 

ומה האודיופילים אומרים על BOSE LIFESTYLE?

$1000 בארה"ב. מיליון $ בארץ

אייל

פורסם
אם אתה רוצה לראות סרט שיש לו אופציה ל 6 רמקולים,שחלק גדול מהאפקטים מגיעים מהרמקולים האחוריים ,ממערכת עם 2 רמקולים קדמיים.

הרמקולים של הטלויזיה מספיק טובים.

אם הרמקולים של הטלוויזיה מספיק טובים אז באמת לא משנה מה תקנה.

 

Bose: overrated and over priced. במחיר של Bose כבר אפשר להעמיד מערכת טובה, לא חמש קופסאות פלסטיק וסאב פאסיבי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה רע בסאב פאסיבי ? אני חשבתי שיש גם מערכות HIGH END עם סאב פאסיבי, לא ?

 

מה החסרונות של הBOSE חוץ מהמחיר ?

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

המשפט הכי טוב על Bose:

No highs, no lows, must be Bose!

 

3092709pee-on-bose55-thumb.jpg

 

עריכה:

ע"מ להיות ענייני אענה לשאלה שלך בקצרה:

איכות הסאונד של bose סבירה, לא יותר. היא ממש לא מצדיקה את המחיר המטורף שהם גובים על המערכות שלהם.

במחיר שהם רוצים אפשר לקנות מערכת קומפוננט לא רעה בכלל שתשמע הרבה יותר טוב מהזוועה הפלסטית של בוז.

פורסם

לסיכום - אי אפשר לקנות מערכת קולנוע ביתי סבירה/בסדר ב-2000 ש"ח. וגם אם כבר תמצא משהו שמוצא חן בעיניך - יהיה מדובר בודאות על ציוד סיני זול ונוטה להתפרק (לרוב יומיים אחרי תום האחריות).

 

האופציה של יד שניה היא מצוינת ומומלצת. תרים טלפון לפיוז בגבעתיים (http://www.fuse.co.il) ותראה מה יש להם להציע לך.

 

אגב, אפשר להרכיב מערכת קולנוע ביתי על הכיפק בהחל מאיזור ה-5000 ש"ח. מומלץ 6000 ש"ח. גבולי 4000 ש"ח.

 

אגב, הקטנים של Bose ממש נחמדים - הם פשוט באים במחיר בלתי פרופורציונלי לאיכותם. פעם ל-Energy הייתה מערכת סטלייטים מדהימה שירקה מלמעלה על ה-Lifestyle בחצי מחיר ממנה. היום כבר לא.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
בחיים שלך לא ישבת לראות סרט בסראונד נכון?

בחיים שלך לא ישבת לשמוע דיסק של מוסיקה, נכון?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה רע בסאב פאסיבי ? אני חשבתי שיש גם מערכות HIGH END עם סאב פאסיבי, לא ?

הבעיה היא לא עם יצירת תדרים נמוכים ע"י שימוש באמצעים פאסיביים כחלק מהרמקול (ע"ע Port) אלא עם מערכת סאטליטים בצירוף סאב פאסיבי. במערכת כזה יש תחום שלם של תדרים שאיננו מכוסה כראוי ותחום הבאס התחתון לוקה בעוצמתו. גם עם סאב אקטיבי קשה ומסובך לייצר סאונד אחיד עם מערכת סאטליטים, עם פאסיבי בצירוף הסאטליטים הזערוריים של Bose מפלסטיק זה בלתי אפשרי. אבל, מי שאוהב את הבאס שלו עמום ומנותק ממה שהרמקולים משמיעים....

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא על זה מדובר פה.

הבחור רוצה DVD עם 5.1

אתה כנראה קשה תפיסה במיוחד אז אני אסביר בשלישית. ב-2K ש"ח עדיף לוותר על אפקט הסראונד לטובת סאונד באיכות עדיפה משני רמקולים. רב מה שנשמע, גם בסרט, נמצא ברמקולים הקדמיים.על חסרונו של סנטר ניתן לפצות ע"י קביעת מצב "סנטר פאנטום" ברסיבר. אפקט הסטריאו יסייע לחסרונו של הסנטר לא להשימע קיצוני מדי. בקשר לאחוריים, עד כמה שזה מגניב לשמוע את המסוק עובר מצד אחד לשני, זה עדיין יותר חשוב לשמוע את הדיאלוג באופן ברור ושבעוצמות רגילות כל פיצוץ לא יגרום לרמקול לחרחר. בקשר לבאס, ראה תגובתי לגבי סאב פאסיבי של Bose.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

טוף, תודה על התגובות קודם כל, כמו שחשבתי עדיף לוותר על הרעיון, לקנות 2.1 של קריאטיב ב 300 שקל למחשב וזהו, ולהתחיל לחפש שוב מה לקנות...:wink:

×
×
  • תוכן חדש...