Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוב מארלי - trench town rock בהופעה חיה.

"one good thing about music, is when it hits you feel no pain - so hit me with music"

 

ונהיה קצת ילדותיים ונוסיף גם את שיר הגאנג'ה של שבק"ס.

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אם אתם באמת מחפשים באססססס חפשו קטעים מסגנון הארדקור או הארדסטייל

זה לבעלי לב חזק חחח זה יפוצץ לכם ת'צורה במיוחד הארדקור !! לחולי נפש

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם
חפשו קטעים מסגנון הארדקור או הארדסטייל..

לא לשכוח להדגיש בפילטר החיפוש "קבצי אודיו בלבד"

GOT סחוג?

פורסם
אם אתם באמת מחפשים באססססס חפשו קטעים מסגנון HardStyle או HardCore

זה לבעלי לב חזק חח זה יפוצץ לכם ת'צורה במיוחד HardCore !! לחולי נפש

קבלו עוד קטע אדיייררררר פשוט פצצה! למי שיש מסך ויכול לראות קליפים עם סאונד דרך המערכת

http://events.q-dance.nl/2003-11_22-november_qlimax/after/

קטע של מסיבת השקה של QLIMAX לא שאני מצפה שתבינו על מה אני מדבר חח אבל בכל זאת זה משהו עתיק מ2003 אבל עדיין זה קטע פצצה

(תחכו קצת לוקח קצת זמן להטען)

הקטע שתשמעו בסרטון זה סגנון HardStyle(קל/עדין)

אם יהיה ביקוש לקטע אני יחפש לכם ת'שם של זה

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם
קבלו עוד קטע אדיייררררר פשוט פצצה! למי שיש מסך ויכול לראות קליפים עם סאונד דרך המערכת

http://events.q-dance.nl/2003-11_22-november_qlimax/after/

קטע של מסיבת השקה של QLIMAX לא שאני מצפה שתבינו על מה אני מדבר חח אבל בכל זאת זה משהו עתיק מ2003 אבל עדיין זה קטע פצצה

(תחכו קצת לוקח קצת זמן להטען)

הקטע שתשמעו בסרטון זה סגנון HardStyle(קל/עדין)

אם יהיה ביקוש לקטע אני יחפש לכם ת'שם של זה

Bitchin'!!

 

חפש תשם!

 

אור.

פורסם

BODYROCKERS - I Like The Way You Move

אולי לא עם באסים כאלה כבדים אבל שיר חזק ביותר.

Bizzare Contact - Plastic Fantastic

כל האלבום הזה, פשוט, חזק, ומפוצץ.

נראה לי שהמלצתי על זה בעבר אבל:

Bizzare Contact - 7 days

bizzare_contact_vs_electro_sun_-_ive_got_the_power

Infected Mushroom_-_Shakawkaw_(Vibe_Tribe_Remix

Infected Mushroom_-_Horus_the_Chorus_(Live_on_Moscow-17_04_04)

Duvdev_-Now_is_the_Time_(Live_on_Moscow-17_04_04)

Infected Mushroom_-_Ratio_Shmatio_(Live_on_Moscow-17_04_04)

astral_projection_-_chaos_(bizzare_contact_remix)

זהו בינתיים.

פורסם
קבלו עוד קטע אדיייררררר פשוט פצצה! למי שיש מסך ויכול לראות קליפים עם סאונד דרך המערכת

http://events.q-dance.nl/2003-11_22-november_qlimax/after/

קטע של מסיבת השקה של QLIMAX לא שאני מצפה שתבינו על מה אני מדבר חח אבל בכל זאת זה משהו עתיק מ2003 אבל עדיין זה קטע פצצה

(תחכו קצת לוקח קצת זמן להטען)

הקטע שתשמעו בסרטון זה סגנון HardStyle(קל/עדין)

אם יהיה ביקוש לקטע אני יחפש לכם ת'שם של זה

השם של השיר בסרטון זה Qlimax - The Prophecy.mp3

פורסם

אם אתם רוצים באס בראש ...

yahel - liquid love sub7 remix

סאב 7 לקחו את הטראק החזק הזה וחיזקו אותו בנמוכים בטירוף כאילו !

ים long time no

פורסם

Pharrell & Gwen Stefani - Can I Have It Like That - השיר עם הכי הרבה באס בהיסטוריה - אי אפשר לשמוע ממש ..

:shock::mm_yeah:

 

אחד שאני אוהב

Outta Control - 50 Cent

ו

Jamrock - Damian Marley

פורסם
אם אתם רוצים באס בראש ...

yahel - liquid love sub7 remix

סאב 7 לקחו את הטראק החזק הזה וחיזקו אותו בנמוכים בטירוף כאילו !

תיקון קל

sub6 ולא 7.

:king:


×
×
  • תוכן חדש...