Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני רוצה להבין אחת ולתמיד למה חברי הפורום נוטים להמליץ לא להתקין במה אחורית.

אמנם זה כאב ראש למתקין אבל זה נותן סאונד יותר "מלא" (במה קדמית+אחורית).

אנשים שרגילים ל-4 רמקולים, ירגישו בהבדל בין נוכחות במה אחורית והיעדרותה.

 

היום זוג 6X9 איכותיים מחירם הא כ-400 שקל.

בתוספת של כ-100 שקלים , ניתן להביא את הפולס. כמו כן, אם יש שני ערוצי הגברה פנויים אז למה לא?

 

בברכה, שי.

פורסם

אין פה נוסחא קבועה לעניין.

אני יכול לומר לך אישית אני למשל לא יכול לסוע ללא אובלים איכותיים מאחור כבר ניסיתי וגם שמתי בעבר קומפוננט מאחור אבל רק אובלים הוסיפו לי את הגוון שהיה חסר לי .[ האובלים אצלי לא באים לפצות על חוסר באס -באס מעולם לא היה חסר אצלי ...]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

זה בדיוק מה שאני אומר, כשיש אך ורק במה קדמית, אז חסר נפח לסאונד, והוא נשמע חד ממדי.

אני אישית מרגיש בהבדל, ואני בטוח שאני לא היחדי, אז..... למה לא?

פורסם

דוגמא הכי פשוטה

 

אתה הולך להופעה של איזה זמר, הוא עומד מולך על הבמה

ובוא נגיד שזה מקום ענקקק

שמו לך 90 רמקולים מאחורה

ועוד איזה 40 רמקולים מקדימה

(ולכל מי שלא מבין "זה הכל בציניות")

 

הזמר מתחיל לשיר ואתה מסתכל עליו הוא מלפניך

אבל המוזיקה מתקיפה אותך מאחורה

 

לדעתך ככה זה צריך להיות ?

פורסם
דוגמא הכי פשוטה

 

אתה הולך להופעה של איזה זמר, הוא עומד מולך על הבמה

ובוא נגיד שזה מקום ענקקק

שמו לך 90 רמקולים מאחורה

ועוד איזה 40 רמקולים מקדימה

(ולכל מי שלא מבין "זה הכל בציניות")

 

הזמר מתחיל לשיר ואתה מסתכל עליו הוא מלפניך

אבל המוזיקה מתקיפה אותך מאחורה

 

לדעתך ככה זה צריך להיות ?

לא, אני לא מדבר על שתי במות שוות, אני מדבר על איזון ביניהן.

הכוונה שיהיה נניח, קומפוננט איכותי מקדימה, קומפוננט ברמה סבירה מאחורה,

ואז, לבצע תחימה לאחוריים, וכמו כן להעביר את הפיידר קדימה כמעט לחלוטין.

כשאין סאונד מאחורה, אז חסר חלק חשוב בסאונד, נפח! הסאונד הופך לחד ממדי ותוקף, אותך מקדימה!

בעוד הסאונד אמור להקיף אותך ולא לבוא מכיוון אחד.

 

בברכה, שי.

פורסם

בדיוק כמו במערכות קולנוע ביתיות ומערכות הגברה בקולנוע

תמיד הרמקולים הקדמיים יהיו יותר משמעותיים ויותר איכותיים

אחוריים נותנים לך את אפקט הסראונד הקל בא אלייך מהסנטר

האפקטיים? באים מהקדמיים וצדדים פה ושמה יש לך אפקטים של הסראונד

בדיוק כמו בקומפוננט קדמי......... בקייצור מקווה שהבנתה תרעיון

כך הופעה של שלמה ארצי תמיד יהיו רמקולים בגודל של בית על הבמה הקדמית

מול הקהל ולא להפך

פורסם
לא, אני לא מדבר על שתי במות שוות, אני מדבר על איזון ביניהן.

הכוונה שיהיה נניח, קומפוננט איכותי מקדימה, קומפוננט ברמה סבירה מאחורה,

ואז, לבצע תחימה לאחוריים, וכמו כן להעביר את הפיידר קדימה כמעט לחלוטין.

כשאין סאונד מאחורה, אז חסר חלק חשוב בסאונד, נפח! הסאונד הופך לחד ממדי ותוקף, אותך מקדימה!

בעוד הסאונד אמור להקיף אותך ולא לבוא מכיוון אחד.

 

בברכה, שי.

להקיף אותך? יש משהו בזה רק עם אתה מתכנן על מערכת עם מסך DVD וכל זה

אז זה בהחלט צריך להשקיע גם מאחור אחרת אתה מפסיד סאונד

יש לפניוניר דגם עם 5.1 דולבי דיגיטאל זה במיוחד בשביל מערכות כאלה

אבל הכל תלוי מה אתה רוצה במערכת

פורסם

נכון זה גם מה שאני חושב, זה נותן הרגשה שמשהו חסר וזה ממלא די יפה איפה שצריך

וזה מתבטא גם בעוצמות

 

ולדוגמא של משה טי

יש לי בחדר קולנוע ביתי

4 רמקולים זהים .. פשוט הקדמיים מקבלים הגברה שונה מהאחוריים

ואני אישית אוהב לשמוע שהם נשמעים בסטריאו ולא בסראונד (ואני מדבר על כל ה4)

פורסם
להקיף אותך? יש משהו בזה רק עם אתה מתכנן על מערכת עם מסך DVD וכל זה
לאו דווקא, לדעתי אתה צריך להיות "בתוך" הסאונד ולא להיות "מותקף" על ידיו מכיוון מסוים.

בברכה, שי.

פורסם

אל משה

 

שיר שנשמע בסטריאו עדיף על סראונד

מהבחינה שמי שהכין את השיר (אומר את זה בתור יוצר טראנס) הכין אותו בסטריאו

בשונה מ5.1 שמתאים לסרטים

פורסם
אל משה

 

שיר שנשמע בסטריאו עדיף על סראונד

מהבחינה שמי שהכין את השיר (אומר את זה בתור יוצר טראנס) הכין אותו בסטריאו

בשונה מ5.1 שמתאים לסרטים

כן אני יודע... סראונד 5.1 התכוונתי לסרטים/הופעות בלבד!

פשוט הבחור שאל איפה כל הסאונד מאחורה ולמה לא משקיעים מאחור

חשבתי הוא התכוון לזה

פורסם

למערכות SQ

 

קומפננט איכותי מקדימה

סאב עם הגברה בבגאג'

 

ואחוריים אם אתה מתעקש ...

 

אני יושב אצלי באוטו מקדימה, ותאמת ?, לא מרגיש שיש אחוריים

אבל אני יודע שאם אני יוריד אותם אז משהו יהיה חסר

אבל נסה להוריד אותם כשיש לך גם סאב בבגאג'

 

לא תשמע בהבדל

פורסם
למערכות SQ

 

קומפננט איכותי מקדימה

סאב עם הגברה בבגאג'

 

ואחוריים אם אתה מתעקש ...

 

אני יושב אצלי באוטו מקדימה, ותאמת ?, לא מרגיש שיש אחוריים

אבל אני יודע שאם אני יוריד אותם אז משהו יהיה חסר

אבל נסה להוריד אותם כשיש לך גם סאב בבגאג'

 

לא תשמע בהבדל

יהיה הבדל הסאונד יבוא לך מכיוון אחד בלבד! והוא יהיה חד ממדי

פורסם

חלאס עם כל הספקולציות... כל אחד וההעדפות שלו.

 

אתה לא צריך להרגיש רע עם עצמך שאתה רוצה רמקולים מאחורה למרות שלא ממליצים על זה בפורום.

 

שחק אותה איך שבא לך.

×
×
  • תוכן חדש...