Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוסף לשאלה בכותרת (המתכוונת לקפיצי הנמכה - אייבך), רציתי לדעת גם מה זה "להוריד שן" אם יש למישהו תמונה זה יהיה נחמד.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כמובן שאין קשר למנוע, השאלה הייתה בקשר למרכב שאני מניח ישי בו שינויים.

אבל אמרת, אמרת...

 

 

מישהו יכול לאשרר לי את זה ? פשוט אני לפני קנייה של זוג כאלה (מדור ראשון) ואני צריך להיות משוכנע.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אצלי יש זוג קפיצים קדמיים של ראלי דור ראשון על 106 דור שני...קפיצים של ספארקו 30 מ"מ..

אבל כן,עדיף שעוד אנשי יודעי דבר יגיבו.

אגב יש קשר למנוע..במקור כל נפח מנוע מקבל קפיץ אחר.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
אצלי יש זוג קפיצים קדמיים של ראלי דור ראשון על 106 דור שני...קפיצים של ספארקו 30 מ"מ..

אבל כן,עדיף שעוד אנשי יודעי דבר יגיבו.

אגב יש קשר למנוע..במקור כל נפח מנוע מקבל קפיץ אחר.

תתחיל להאמין לאורן הוא מדבר אמת...

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

שטן 106 - האם הראלי שלך היא זו שבסימלון?

 

למיטב ידיעתי ל 106 ראלי אין טמבון עם פס שחור.

האם אני צודק? וסליחה על הבורות.

פורסם
אצלי יש זוג קפיצים קדמיים של ראלי דור ראשון על 106 דור שני...קפיצים של ספארקו 30 מ"מ..

אבל כן,עדיף שעוד אנשי יודעי דבר יגיבו.

אגב יש קשר למנוע..במקור כל נפח מנוע מקבל קפיץ אחר.

יש הבדלים בקפיצים ובעומס שמופעל עליהם.

 

יש קפיצים שבנויים למשקל של מנוע קטן ויש כאלו שבנוים למשקל גדול יותר.

 

לכל דגם יש כמה קפיצים שמתוכננים לעבוד אחרת.

פורסם
שטן 106 - האם הראלי שלך היא זו שבסימלון?

 

למיטב ידיעתי ל 106 ראלי אין טמבון עם פס שחור.

האם אני צודק? וסליחה על הבורות.

תקרא טוב מה שרשמתי...רשמתי 106 דור שני,לא ראלי דור שני:-P

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
שטן 106 - האם הראלי שלך היא זו שבסימלון?

 

למיטב ידיעתי ל 106 ראלי אין טמבון עם פס שחור.

זו לא סתם ראלי - זו ראליווד (כל הזכויות שמורות).

×
×
  • תוכן חדש...