Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי Refurbished


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שבעצם המוצר היה פגום, הוא נשלח לחברה לתיקון ויוצא משם כמו חדש עם תעודת לידה חדשה

ובתוך אריזה סגור וחתום.

למשל מגבר של קיקר נשרף והוא חוזר לחברה לתיקון והוא חוזר חדש אז למה שאני לא אשלם מאות שקלים פחות ואקנה את המוצר, הרי אחריות יש לי עליו?

איפה הסיכון פה בעצם?

פורסם

זה כמו שתיקנה אוטו מהחברה שעבר תאונה נגיד אבל החלקים הוחלפו בחדשים מקוריים

סיכון אין ממש רק יש כאלו שיפריעה להם שזה עבר תיקון או שהחלק השרוף פשוט הוחלף באחד חדש

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

האמת שאין הרבה סיכון

אם אתה בטוח שהמגבר תוקן בחברה ויש לך אחריות יבואן רשמי אז לך על זה

תוודא את עניין האחריות

שלא יגידו לך אחריות חנות ודברים כאלה

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

האחריות היא ל 3 חודשים .........

והמגבר יכול להיות לא מקולקל אלה עקב בעיות אחרות ........נשרפה נורה ,נשבר מחוג או החזירו כי לא היו מרוצים .......המגבר יעבור את כל הבדיקות הנדרשות מחדש .......

וימכר בהנחה משמעותית .....

פורסם

זה נקרא מוצר מחודש

העניין הוא שחברות במייבאות לארץ משווקת מוצר שהוא פגום הוא חוזר לפס ייצור ונמכר כחדש ולא כמחודש

המוצר המחודש שנקרא רפרביש זהו מוצר שנקנה על ידי לקוח ומי סיפק לו את המוצר זה סוכן פאראללי

שמייבא בעצמו את המוצר ושולח אותו לתיקון ואז מוכר אותו שוב פעם כמוצר חדש מתוקן

שורה תחתונה לא כדאי לגעת ברפרביש

פורסם

לאו דווקא מוצר מקולקל

בארה"ב יש המון מוצרי Refurbished ולמה זה? בואו אני אתן לכם דוגמא

נגיד קניתם מחשב נייד מהסופר המוכר WALMART

שמה כל מה שאתם קונים אתם יכולים להחזיר אחרי 3 חודשים גם אם השתמשתם

אז קניתם את הנייד השתמשתם בו, לא מצא חן בעינייכם, החזרתם

הוא עובד בדיקה אם הכל תקין אם יש שריטות וזה, אם אין הם לוקחים בחזרה ומחזירים לבן אדם את כספו

וזהו המוצר הזה ניקרא מעתה Refurbished, אורזים אותו מחדש ושולחים לחנות שמוכרת Refurbished

או לספק יותר נכון

 

מה שכן אי אפשר לדעת על איזה מוצר נפלתם אם קניתם Refurbished, אתם לא יכולים לדעת אם הוא היה מקולקל פעם , אם רק השתמשו והחזירו, לא תדעו איזה חלק התקלקל, לא תדעו כלום

וזה הסיכון כאן.......

סה"כ אם המחיר זול בהרבה אז זה משתלם אחרת לא

פורסם
בקיצור פה מתאים המשפט המפורסם

מה שזול יוצא יקר..

או זול מתחיל ב"ז"

לא מסכים איתך , לא בהכרח נכון -קיצוני ומכליל מדיי..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...