Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות: פולו 16V או 106 XS דור שני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב שלי הוא עד 30K, שיקולים משפחתיים לכן 5 דלתות מי עדיפה יותר מבחינת ביצועים,אחזקה , זריזות ונוחות נהיגה ? (כמובן שנתונים מעל 97 )יש לציין שה XS נפחה 1600 וה 16V 1400 סמק

Fiat Punto 02' Spice 60 BHP

פורסם

מי יותר עדיפה אפילו עם 3 דלתות ?

ואצל מי שוק החלפים זול יותר ונגיש ?

ואיזו מוכנית בעלת בלאי נמוך יותר כך שאני לא יצטרך לבקר שני וחמישי במוסך ?

Fiat Punto 02' Spice 60 BHP

פורסם
מי יותר עדיפה אפילו עם 3 דלתות ?

ואצל מי שוק החלפים זול יותר ונגיש ?

ואיזו מוכנית בעלת בלאי נמוך יותר כך שאני לא יצטרך לבקר שני וחמישי במוסך ?

בתור בעל 106 אני מבלה במוסכים רק בימי חמישי פעם בשבוע.. מוציא בערך 300 ש"ח

 

שכן שלי בעל פולו 16V מבקר פעם בשבועיים אבל מוציא 600 ש"ח

 

תסיק מסקנות לבד....

 

ובכלל לשם הדגמה: תברר כמה עולה משאבת דלק של ניסן אלמרה (לפי השמוע חלקים יפנים אמינים) וכמה של פג'ו 306...

 

יש שמוע שהחלק של ניסן עולה פי שלוש ומתקלקל בתדירות של 1:2.

 

אני מעדיף להחליף פעמיים מאשר להחליף פעם אחת ולשלם פי שלוש.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...