Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני זקוק לעזרה

 

יש לי דהייטסו אפלאוז 92'.

 

לפני כחודשיים היו לי כמה מקרי התחממות, בסופו של דבר התברר שיש נזילה מהרדיאטור, ובמוסך שמו לי רדיאטור משופץ.

 

לפני כחודש עשיתי טיפול עשרת אלפים. מאז בהדרגה, בכל פעם שהמנוע היה בהילוך סרק (בצמתים וברמזורים), מחוז הטורים ירד עד מתחת ל - 1,000 סל"ד בכל נסיעה קצת פחות (ברגיל הוא תמיד היה נעצר ב - 1,000), עכשיו בכל פעם שאני מוריד את הרגל מהגז הטורים יורדים בפתאומיות והמנוע כבה.

 

ניקיתי את הקרבורטור עם ספריי, ובדקתי את חיבורי החשמל לקרבורטור. זה לא עזר.

 

מה יכולה להיות הסיבה,

 

תודה מראש.

פורסם

נשמע כמו בעיה בקרבורטור (דיזת סרק?)

 

 

קפוץ למומחה קרבורטורים שיפרק ינקה וישפץ לך אותו.

 

(המלצה אישית שלי: צביקה מהפורום).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

כנראה שהמוסך שיחק לך בקרבורטור מתוך כוונה טובה וקלקל משהו.

מתי שופוץ הקרבורטור לאחרונה אצל מקצוען במכון קרבורטורים (לאמוסך)?

ש"ניקית" את הקרבורטור היה בו הרבה לכלוך? אם כן הורדת את כל הלכלוך למטה וייתכן שהחמרת את המצב.

אין פתרונות קסם. ספריי קרבורטורים לא מחולל ניסים לבדו!

בצע חיפוש בפורום על ספריי קרבורטורים, ותיווכח לדעת שהספריי מזיק אם לא יודעים אך להשתמש בו וגם צריך לכוון מחדש ולהחליף מה שצריך.

חפש אודות צביקה קרבורטורים, צביקה קרבורטור.

הרבה מחברי הפורום ביקרו אצלו והיו מרוצים מעבודתו.

גם אני: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75943

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
כנראה שהמוסך שיחק לך בקרבורטור מתוך כוונה טובה וקלקל משהו.

מתי שופץ הקרבורטור לאחרונה אצל מקצוען במכון קרבורטורים (לא מוסך)?

ש"ניקית" את הקרבורטור היה בו הרבה לכלוך? אם כן הורדת את כל הלכלוך למטה וייתכן שהחמרת את המצב.

אין פתרונות קסם. ספריי קרבורטורים לא מחולל ניסים לבדו!

בצע חיפוש בפורום על ספריי קרבורטורים, ותיווכח לדעת שהספריי מזיק אם לא יודעים אך להשתמש בו וגם צריך לכוון מחדש ולהחליף מה שצריך.

אחרי דבריו הנכונים של יונתן אין לי מה להוסיף, רק לחזק את דבריו, ולהדגיש שאין פתרונות קסם!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה שענה לך הינו מומחה בקרבורטורים, רצוי לקפוץ אליו, הוא גם יותר מהוגן במחירים.

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה מראש לכל העונים.

 

 

צביקה, תודה על הנכונות לעזור.

 

אני גר בנס ציונה. עובד בראשון. הייתי שמח לבקר אצלך, במיוחד אחרי כל הדברים הטובים שאני קורא עליך בפורום.

 

אבל נתניה זה קצת רחוק, במיוחד במצבו של הרכב כעת.

 

בהמשך למה שכתבתי, במענה לשאלות, הקרבורטור לא שופץ, לפחות לא בשלוש שנים שהרכב בבעלותי.

 

היום בבוקר שיחקתי עם הברגים שבשני צידי הקרבורטור וחיזקתי מספר צינוריות אוויר דקות שמגיעות לקרבורטור (כפי שניתן להבין רמת הידע המקצועי שלי היא לא משהו), ובכל זאת, נסעתי עם הרכב לעבודה, אחרי כ - 10 ק"מ, שמתי לב שהמנוע הפסיק להכבות בסרק, והמחוג של הסל"ד ירד ל - 500 תוך שהרכב רועד כמובן.

 

בנוסף, התחילה תופעה מוזרה: בכל פעם לקראת עצירה שהורדתי הילוך, המחוג של הטורים קפץ מעלה מעלה וירד בפתאומיות עד למתחת ל - 1000 סל"ד, ככה בכל ירידה להילוך נמוך (דומה למצב שבו נותנים לחיצת גז מהירה ועוזבים).

 

מה זה אומר, זה נראה כאילו הרכב השתגע לגמרי !!!.

 

צביקה, או אחרים, אני אודה לכם מאוד אם תוכלו להפנות אותי למוסך טוב באיזור נס ציונה ראשון.

 

תודה מראש.

פורסם
תודה מראש לכל העונים.

 

 

צביקה, תודה על הנכונות לעזור.

 

אני גר בנס ציונה. עובד בראשון. הייתי שמח לבקר אצלך, במיוחד אחרי כל הדברים הטובים שאני קורא עליך בפורום.

 

אבל נתניה זה קצת רחוק, במיוחד במצבו של הרכב כעת.

 

בהמשך למה שכתבתי, במענה לשאלות, הקרבורטור לא שופץ, לפחות לא בשלוש שנים שהרכב בבעלותי.

 

היום בבוקר שיחקתי עם הברגים שבשני צידי הקרבורטור וחיזקתי מספר צינוריות אוויר דקות שמגיעות לקרבורטור (כפי שניתן להבין רמת הידע המקצועי שלי היא לא משהו), ובכל זאת, נסעתי עם הרכב לעבודה, אחרי כ - 10 ק"מ, שמתי לב שהמנוע הפסיק להכבות בסרק, והמחוג של הסל"ד ירד ל - 500 תוך שהרכב רועד כמובן.

 

בנוסף, התחילה תופעה מוזרה: בכל פעם לקראת עצירה שהורדתי הילוך, המחוג של הטורים קפץ מעלה מעלה וירד בפתאומיות עד למתחת ל - 1000 סל"ד, ככה בכל ירידה להילוך נמוך (דומה למצב שבו נותנים לחיצת גז מהירה ועוזבים).

 

מה זה אומר, זה נראה כאילו הרכב השתגע לגמרי !!!.

 

צביקה, או אחרים, אני אודה לכם מאוד אם תוכלו להפנות אותי למוסך טוב באיזור נס ציונה ראשון.

 

תודה מראש.

אבינר שלום רב!

סבירות גבוהה שטעית בחיבור צינורות הוואקום, יש לציין שחייבים מיומנות גבוהה , לאתר איזה צינורית וואקום שייכת לאן, (גם אני מתקשה בכך, אך הניסיון שלי עוזר לי מאד), לכן יתכן וחיברת צינורית וואקום למגבר טורים, אתה חייב להכנס למוסך! שלחתי לך בפרטי שמות של חברי פורום מומלצים באזור ראשון רחובות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...