Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שכיביתי את האוטו ופתחתי את המכסה מנוע ראיתי את הצינור שבתמונות קרוע, ויוצא ממנו מעט עשן, כמו של שריפה. (לא משהו רציני העשן, ממש קצת).

לאחר שהזזתי את האוטו מהמקום שבו בדקתי את המנוע ראיתי מתחת לאיפה שהמנוע שמן.

מצורפות תמונות:

copyof16kb.th.jpg (לחצו על התמונה להגדלה)

 

copyof27gv.th.jpg (לחצו על התמונה להגדלה)

 

copyof36xg.th.jpg (לחצו על התמונה להגדלה)

 

מישהו יודע מה הבעיה? מה לעשות? האם אפשר לנסוע באוטו במצב כזה?

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

לי זה נראה כמו צינור של הנשם.

 

ניתן לנסוע ככה

 

הצינור מתחיל להתרקב עם הזמן

 

בפולו של חמותי זה גם קרה ורצו 350 שקל לחתיכת @@@ הזה...

 

אני פירקתי את הצינור וניקיתי אותו מבחוץ, אח"כ עטפתי אותו עם איזו לירבנד (הרבה שכבות צפופות לכל אורכו) כך שצורתו נשמרה, כבר חצי שנה האוטו נוסע והכל בסדר.

פורסם

שלום,

 

כן צינור נשם אפשר לנסוע ככה עד למוסך ולקנות צינור חדש.

חבל לבצע אילתורים ברכב כה יקר.

מצורף שרטוט (המק"ט לא נכון).

tmp.pdf

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...