Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

האם מישהו יכול לומר לי את משך חייו (ממוצע הקילומטרים) של מנוע דייטהסו שרייד (שנים 98-00) בשני דגמיו (ה"רגיל" והקלאסיק), בהנחה שטופל כראוי ויש ספר טיפולים שמוכיח זאת ?

 

המקרה שלי הוא שמצאתי שנתון 2000 שמורה מאוד עם 130,000 ק"מ וזה ממש מרתיע אותי (אבל ממש ! :)).

 

אם הייתי קונה DL עם 250,000 לא הייתי דואג, אבל מה עם הדייהטסו?

 

אשמח לתשובות.

פורסם

למה שתהיה מורתע מכך? שמע... הרכב אומנם נסע יותר מהממוצע... אני מאמין שאם טיפלו בזמן ברכב והוא באמת במצב טוב אז תוריד אותו בכמה אלפים וקח ת'אוטו... לפי מה שאני יודע אין בעיה עם המנועים של דייהטסו אם מטפלים בהם! כמו כל רכב תכלס...

אם יש לך חבר מכונאי לך אליו שיבדוק את המנוע והגיר ואז לך לפחח שיבדוק תאונות מה הוחלף ומה לא הוחלף...

אני לא ממליץ שתלך למכוני בדיקה... הם רמאים וטאמבלים

פורסם

המנועים של דייהטסו מחזיקים בלי סוף, מנוע של אפלאוז בידיים טובות מחזיק מעל 400K, דייהטסו של קיבוץ שעובר התעללויות בלי סוף (למעשה כל הדייהטסו הקיבוץ הגיעו עם המנוע המקורי עד ל340-350 ואז הוחלף מנוע ונמכרו.

 

דייהטסו היא החברה האחרונה שאתה צריך לדאוג למנועים שלה, 130K זה יופי יופי.

פורסם

רק תבדוק את עברו של הרכב איזה יד הוא, שהוא אכן רשום על המוכר, ושמספר הרישוי שלו הוא לא ווריאציה של אחד מהבאים: (במיוחד אם הוא לבן)

XX-XXX-15

XX-XXX-00

אם יש לו מספר רישויי אם אחת הסיומות הנ"ל אז הוא יכול להיות רכב מהשכרה, או משטרתי לשעבר, או צבאי לשעבר, או רכב חברה.

 

אם יש לו ווריאציה של המ"ר הבא:

9X-XXX-57

אז הרכב הוא ממשלתי לשעבר (כולל גם צבאי, או שהיה בשימוש אחר של משרד הביטחון)

 

בכל מקרה, תבדוק ברישיון רכב, בסעיף "בעלים קודמים" שאין רישום.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

כבעלים לשעבר של שרייד 99 שעברה 190 אלף (וזה היה לפני למעלה משלוש שנים)

שבאה אלי מליסינג ועברה את כל תקופת ההתעללות שלי כנהג חדש.

אני רוצה להגיד לך שהיא עבדה ב190K בדיוק כמו שהיא הגיעה לידי ב80K!

ככה שממש אין מה לדאוג מקצת קילומטרז!

 

ודייהטסו אפלאוס דגם 97 שבאה מחברה ועברה התעללות קשה שנכון לעכשיו עם 300K עדיין עובדת כמו סוסה ובלי שום בעיות (במיוחד מכיוון המנוע).

פורסם

חבר'ה, תודה רבה לכולכם ! ! !

 

אל תדאגו, לגבי העבר של המכונית, נכון שהקילומטראז' קצת מחשיד, אבל הכל אחלה.

עכשיו אני יותר רגוע.

 

 

סופ"ש טוב !

פורסם
רק תבדוק את עברו של הרכב איזה יד הוא, שהוא אכן רשום על המוכר, ושמספר הרישוי שלו הוא לא ווריאציה של אחד מהבאים: (במיוחד אם הוא לבן)

XX-XXX-15

XX-XXX-00

אם יש לו מספר רישויי אם אחת הסיומות הנ"ל אז הוא יכול להיות רכב מהשכרה, או משטרתי לשעבר, או צבאי לשעבר, או רכב חברה.

 

אם יש לו ווריאציה של המ"ר הבא:

9X-XXX-57

אז הרכב הוא ממשלתי לשעבר (כולל גם צבאי, או שהיה בשימוש אחר של משרד הביטחון)

XX-XXX-15

XX-XXX-00

9X-XXX-57

9X-XXX-14

כל הסיומות הנ"ל בעלות משמעות זהה.

XX-XXX-77 = ממשלת ישראל.

פורסם

שלום

בדייהטסו מנוע 1300 יש בעיה אם לא הקפידו להחליף נוזל קירור כנדרש. מכיר מקרה שהחליפו מנוע. מציע שתבקש יעוץ של בני ל מהפורום.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם
XX-XXX-15

XX-XXX-00

9X-XXX-57

9X-XXX-14

כל הסיומות הנ"ל בעלות משמעות זהה.

XX-XXX-77 = ממשלת ישראל.

 

 

15,00,57,14 - רכבים שעברו רישום לא סדיר ע"י יבואן - משמע הדבר - יבוא אישי או רישום מחדש (מונית לשעבר, ניידת לשעבר, משרד הביטחון, מדינת ישראל)

 

השבוע נצפתה מיצובישי אקליפס החדשה במסלול 1 של משרד הרישוי בחולון, סיומת 14.

התחילו להשתמש ב14 לאחר ש15,57,00 אזלו...

יש מכוניות חדשות ביבוא סדיר שנמכרות עם סיומות כמו 57 ו14...

 

77 - רכב שכרגע בבעלות ממשלת ישראל.

haters will hate

פורסם
חבר'ה, תודה רבה לכולכם ! ! !

 

אל תדאגו, לגבי העבר של המכונית, נכון שהקילומטראז' קצת מחשיד, אבל הכל אחלה.

עכשיו אני יותר רגוע.

 

 

סופ"ש טוב !

אפשר לברך אותך על רכישה בקרוב ?:wink:

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...