Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אין לך צורך בשטח (כמו ל90% מבעלי הג'יפים בישראל) אז:

אאודי A6, רכב מדהים-יפיפה מרווח וכל מה שאפשר לרצות ברכב, בגרסת הקוואטרו תהיה אופציה מצויינת.

C300- רכב ענקי, אמריקאימפנק עם כל מה שרק תרצה וגם תוצאות לא רעות במבחנים.

סדרה 5 וE קלאס כבר הזכירו כך שאין טעם לחזור שוב על אותם הדברים.

אבל בעיקרון אלה הם הרכבים שאני הייתי מתרכז בהם ורוב הסיכויים שהייתי הולך על ה5.

1.8T 8)

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר גם להציע לו מאזדה 6 2.3, אבל זה לא מה שהוא ביקש. הטרייל בלייזר הוא לא בליגה של הטוראג והדיסקאברי. נכון, הוא נחמד, הוא אופציה מעניינת אם רוצים להוציא סביב 300K, אבל לא למי שרוצה רמה גבוהה יותר, ויש לו את התקציב לזה.

 

גיא

פורסם
אם אתה בעניין של אמריקאיות אז לקאדילק STS יש את כל הנוכחות שאתה מחפש

לטעמי זהו רכב המנהלים בעל העיצוב היפה ביותר.

ושכחת התנהגות כביש כמו של גרמניה...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

מה לגביי 159 ? עדיין אין תג מחיר . אם ברצונך לחכות חכה לתג המחיר ותבחן את האוטו אולי תאהב אותו . וכמו שקודמיי אמרו סדרה 5 היא אופצייה מצוינת

 

2178_1.jpg.jpg

GTA זה הכי אחי .

פורסם

תשמע בחור...

 

קודם כל אתה יכול לרכוש מה שאתה כמעט רוצה בתקציב הזה.

דבר שני : אני באמת לא ממליץ לך ללכת על רכב שטח\כביש בגלל:

א. אתה לא תשתמש בו לשטח (תשמע, לצערנו הכבישים בארץ הם כמו שטח אבל לא כדי לקחת את הנושא לשיקול רציני).

ב. לא חסכוני במבחינת דלק ( למרות שכסף כנראה לא משחק פה תפקיד אבל בכל זאת עדיף לחסוך מאשר לבזבז)

 

המלצה אישית שלי לך על משהו שהוא גם משפחתי וגם ספורטיבי... כלומר שתרצה תוכל להרגיש את המנוע שלך כמו שצריך תמורת המחיר.

המלצות :

יגואר x-type ספורט מנוע 2967 אוטו'

סוברו B4 החדשה שחבר של אבא שלי שוקל לעבור מהA6 שלו.

או שתחלית לוותר על העיניין של האוטו' והטיפ' ואז נפתחים בפניך אפשרויות רבות אחרות

 

אם בכל זאת רכב שטח אז

לך על משהו תוצרת רובר.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

תראה אחי לוותר על אוטומט או טיפ' אני לא ירצה כי אני שונא לנסוע בעיר על ידני

אני לא ירצה סובארו בגלל התדמית.

איך הA6 החדשות? אני נוהג על 04 ונהנה מאוד (אבל נמאס)

ושוב אני אומר כי ראיתי שלא יתיחסו לזה עד עכשיו אני מוכן לעלות את התקציב גם עד 550 השאלה עם מה שיהיה לי בתוספת של 100 אלף יהיה שווה את המחיר.

ותודה לכול מי שעוזר לי..

פורסם

גם עוד 300 תגובות והצעות לא יעזרו לך להחליט סופית.

ברור שאינך יודע מה אתה רוצה,אין לך כיוון ברור.

קום מחר בבוקר ותעשה סבב בין הסוכנויות.

תמשש, תרגיש, והכי חשוב תנהג. רק כך תוכל להחליט סופית.

nissan silvia s14

פורסם

להבנתי לא מדובר ב"חובב נהיגה מושבע" שחייב הגה מתקשר והתנהגות וכו'.

 

האיש רוצה נוכחות: BMW סדרה 5 יש המון (לפחות באזור תל אביב), STS נראית קצת מרשימה יותר ומיוחדת יותר, הדיסקאברי מאוד מרשים, הקאיין לפחות כמוהו (לא יודע את מחירו). אבל הרכב המרשים ביותר שראיתי, מאוד מאוד מרשים במציאות, זה קלייזר 300C שהוזכרה פה. נוכחות , פאר, מסיביות, יוקרה, וכנראה גם לא רעה לנהיגה.

פורסם

אתה רוצה רכב ב 550 אלף שקל, אני באמת לא מבין למה אתה צריך אותנו. באמת.

 

בסכומים כאלה אין רכב שהוא לא טוב, שהוא לא מפנק, שהוא לא בעל נוכחות. בסכומים כאלה הרגש קובע, הרי כשאתה מוציא כזה סכום על משהו, לא רק על רכב, אתה בסופו של דבר תבחר לפי ההרגשה האישית שלך. אתה תבחר את הרכב שיעשה לך, ורק לך, את זה מהרגע הראשון שתראה אותו עד לרגע שתחזיר אותו אחרי הנסיעת מבחן, בלי שום קשר למה שאנחנו אמרנו לך. הרי אין דברים לא טובים בסכום כזה, סדרה 5, דיסקברי, יגואר, 159, A6, E CLASS, טוארג, אין כאן משהו רע ובלי נוכחות. כמו שאמרו כאן, לך תראה תרגיש ותחליט מה עושה לך את זה. בסכום כזה כדי מאוד שהרכב יעשה לך את זה, ואני בטוח שכל אחד מהם עושה את זה, השאלה מי הכי הכי.

 

בהצלחה ושיהיה בכיף !

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני אישית לא הייתי מוותר על הCLK החדשה.

אני יודע שאתה לא רוצה רודסטרים אבל האמת הוא שזה רכב מצוין. מאחור הוא יותר מרווח מה C-CLASS

והוא מבוסס על הE.

בשביל 2 ילדים המקום מאחור מספיק ואפילו יספיק בשביל מבוגרים, זה לא עוד E או סדרה 5 שכבר יש הרבה כאלה. זה אוטו ייחודי ומדהים מכל בחינה והכי חשוב זה שהוא נדיר ובהחלט נאה גם בגרסה הפתוחה(למרות שהקופה מדהימה).

אם זאת לא אופציה אז תמיד הייתי מנסה למצוא אותו שאין לכולם ושיספק את כל הצרכים שלך כמו אלפא 159 או GT.

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

פורסם

עם כל הכבוד לאוודי ויש כבוד....

 

אז חבר של אבא שלי כמו שאמרץי שוקל לעבור לB4 וגם לו חשובה התדמית אבל שוב יש להתפשר ואיכות ואמינות.

נ.ב.

גם לו חשובה התדמית... הבן אדם הוא רופא אחד הטובים בארץ (ואני לא צוחק). הסטוריית המכוניות שלו ארוכה שכללה בפנים גם מכונית אקזוטית. הייתה לו וולו, פזו, סיטראון, אוודי, פורש, מוסטנג .

ההחלטה שלו לעבור למשהו שהוא אמין בעל ביצעים טובים גדולה ואף חסכונית קצת יותר חשובה לו מ"הפוזה", למרות שרוב החברים שלו הם מהמעמד העלייון ביותר בארץ.

תחשוב על כל הנתונים ואזוב בשקת את הפוזה...

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d


×
×
  • תוכן חדש...